Ja gaat hard die topics. Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Slaapwel allemaalquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik gelezen ja. 5 topics geleden ofzo![]()
Maar dat lijkt me inderdaad het eerste wat je doet als je gestalkt word
Ik geloof ook echt dat hij denkt dat het onmogelijk is om z'n verblijf te achterhalen. Maar in 30 seconden krijgt hij dan het adres door en daar kan ie dan niet mee omgaan. Erg naiefquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het onder dat kopje valt maar meer onder omgaan met de dingen die je zelf online pleurt.
Want hij zei nog live ja er is geen huisnummer te zien dit dat.
Even later als die bij zijn nieuwe adres weg rijdt gewoon een huis in de zelfde straat met huisnummer en verkoopbord plus makelaar
slaap lekker praadje!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja gaat hard die topics. Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Slaapwel allemaal
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Mensen vinden het leuk om hem op de kast te jagen, da's allesquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:35 schreef DieselTank het volgende:
Waarom heeft mapima eigenlijk zo'n obsessie/haat tegen/met braad. Ben overigens ook blij dat sarcast weer ff heel gauw opgetieft is.
quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Vooral in zulke kleine plaatjes en je ziet een paar beelden.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:38 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik geloof ook echt dat hij denkt dat het onmogelijk is om z'n verblijf te achterhalen. Maar in 30 seconden krijgt hij dan het adres door en daar kan ie dan niet mee omgaan. Erg naief
Opletten op de eerste vlogs die verwijderd worden totdat er alleen nog Tyros-spul over is. Dan is het kwestie van maximaal 24 uur.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik vermoed dat we dichtbij een kanaalverwijdering zitten
Normaal.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Opletten op de eerste vlogs die verwijderd worden totdat er alleen nog Tyros-spul over is. Dan is het kwestie van maximaal 24 uur.
Zit er dik in nu jaquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:41 schreef Ingolstadt het volgende:
dat voorgevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Die ligt nou hoofdschuddend in zijn slaapzak zich af te vragen hoe zijn adres nu alweer in de handen is gekomen van een aantal fanatiekelingen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:50 schreef chroestjov het volgende:
Een officiële reactie van BradgeTV blijft voorlopig uit, jammer.
dan ga ik slapen met een vastberaden geloof dat er morgen hoop gloort aan de horizon die wij allen kennen als BradgeTV met nieuwe vlogs, nog meer entertainment en nog meer jolijtquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:50 schreef chroestjov het volgende:
Een officiële reactie van BradgeTV blijft voorlopig uit, jammer.
Komt goed !!quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
dan ga ik slapen met een vastberaden geloof dat er morgen hoop gloort aan de horizon die wij allen kennen als BradgeTV met nieuwe vlogs, nog meer entertainment en nog meer jolijt
Volgens mij was het juist Braddie die mapima ging stalkenquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:35 schreef DieselTank het volgende:
Waarom heeft mapima eigenlijk zo'n obsessie/haat tegen/met braad. Ben overigens ook blij dat sarcast weer ff heel gauw opgetieft is.
Never stick a dm in the inbox of a crazyquote:Op zaterdag 1 april 2017 00:59 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Volgens mij was het juist Braddie die mapima ging stalkenStalken in de zin van elke vrouwelijke FOK!ker pm'en.
En hij is makkelijk te trollen. Reageert op alles en neemt alles serieus wat mensen over hem zeggen.
Je pleit jezelf nu vrij?quote:Op zaterdag 1 april 2017 00:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Never stick a dm in the inbox of a crazy
Iedereen weet dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |