Een van de redenen dat ik gewoon liever bij de doden hoor bij zo'n wereldwijde ramp. Ik geloof nooit dat wat een overblijft op de puinhoop van ons bestaan iets goeds isquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:24 schreef jogy het volgende:
Ik vind Negan een heerlijke klootzak spelen. (DIT is ook een geweldige easter egg uit Supernatural) maar stiekem is zijn manier (harde hand en geen genade) wel één van de meest efficiënte manieren om een post apocalyptische herbouw te kickstarten. Dus in dat aspect ben ik wel fan van hem en zijn manier.
Als er wereldwijd nog maar een paar miljoen mensen over zijn wil je toch eigenlijk niet beginnen op basis van een logge democratische bureaucratie. Gewoon een despotisme beginnen en zodra het allemaal weer een beetje op poten is en Negan gestorven is of oud en seniel wordt komt het uiteindelijk wel goed. Ook al duurt het 50/100 jaar.
Dit slaat natuurlijk nergens op. De premise van TWD is dat het een fictieve variant op 'ons' universum is, maar dan met zombies. Dat wil niet meteen zeggen dat alles dan maar geoorloofd is.quote:Op dinsdag 4 april 2017 00:29 schreef heywoodu het volgende:
Zombies hebben de wereld overgenomen, als je door wat gebrek aan logica je plezier af laat nemen heb je het volgens mij ook niet helemaal begrepen.
Ja, joh? Ik zou eigenlijk niet zo oorlogje gaan voeren zoals het nu gaande is, maar vooral doen waar ik zin in heb. Gaat vast wel iemand meequote:Op dinsdag 4 april 2017 20:05 schreef vipergts het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik gewoon liever bij de doden hoor bij zo'n wereldwijde ramp. Ik geloof nooit dat wat een overblijft op de puinhoop van ons bestaan iets goeds is
Als Rick opeens kan vliegen en lasers uit zijn ogen gaat schieten dan zeg je inderdaad ook niet 'ja maar zombies zijn toch ook niet echt?'. Suspension of disbelief blijft een lastig concept voor veel mensen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. De premise van TWD is dat het een fictieve variant op 'ons' universum is, maar dan met zombies. Dat wil niet meteen zeggen dat alles dan maar geoorloofd is.
Oh het is niet 'een lastig concept' of iets hoor, ik vind het alleen zo overdreven om over alles te zeuren en ik snap dan nooit dat mensen ondanks alleen maar negatief gedoe de serie schijnbaar tóch leuk vinden (als je het niet leuk vindt kijk je immers niet)quote:Op dinsdag 4 april 2017 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als Rick opeens kan vliegen en lasers uit zijn ogen gaat schieten dan zeg je inderdaad ook niet 'ja maar zombies zijn toch ook niet echt?'. Suspension of disbelief blijft een lastig concept voor veel mensen.
Ik ook niet, als ik een serie zo slecht vind stop ik met kijken. Bovendien vergeten sommige mensen volgens mij wel eens dat je tv en films vaak met een korrel zout moet nemen, het heet niet voor niets entertainment.quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh het is niet 'een lastig concept' of iets hoor, ik vind het alleen zo overdreven om over alles te zeuren en ik snap dan nooit dat mensen ondanks alleen maar negatief gedoe de serie schijnbaar tóch leuk vinden (als je het niet leuk vindt kijk je immers niet)
Ja dat. De hele ganse mensheid is pleite, hele dorpen leeg buiten de zombie onzin en als je 4 jaar al hebt overleefd boeien die wezens ook niet meer heel erg. Mooi kasteeltje opzoeken en daar gaan chillen. Kippen houden en groente verbouwen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, joh? Ik zou eigenlijk niet zo oorlogje gaan voeren zoals het nu gaande is, maar vooral doen waar ik zin in heb. Gaat vast wel iemand mee
Of net als seizoen 3, een gevangenis opzoeken, maar nu eentje met een sterke muur en niet met dat kippengaas wat ze eerst hadden.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:05 schreef jogy het volgende:
Mooi kasteeltje opzoeken en daar gaan chillen. Kippen houden en groente verbouwen.
Ik hoop dat Negan in een vuurgevecht gewoon even snel een kogel tussen de oren krijgt of dat hij een keer door onoplettendheid door een walker gebeten wordt en dat dat het dan isquote:Op woensdag 5 april 2017 10:07 schreef Craptacular het volgende:
Het was behoorlijk voorspelbaar de dood van Sascha. Als je het niet al aan zag komen in haar "dromen' met Abraham had je het moeten weten toen ze een flesje water vroeg.
Negan gaat dood, maar hoe. Ik stel me voor dat het net zo'n gore scene zal zijn als Glenn.
Je bent zelf triest.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:57 schreef chiren het volgende:
Oja die rookbommetjes! Mijn god dat was ook triest zeg. 2 poefjes rook en iedereen is als sneeuw voor de zon verdwenen. Houdini is er niks bij.
Ze ging al dood in het stukje voor de intro begon. Headset op, zwetend in de kist, meezingend en langzaam stervend wegzakkend.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:07 schreef Craptacular het volgende:
Het was behoorlijk voorspelbaar de dood van Sascha. Als je het niet al aan zag komen in haar "dromen' met Abraham had je het moeten weten toen ze een flesje water vroeg.
Negan gaat dood, maar hoe. Ik stel me voor dat het net zo'n gore scene zal zijn als Glenn.
Lijkt me dan wel weer hilarisch als hij gewoon in de eerste minuut als openingshot van het nieuwe seizoen een kogel door zijn kneiter krijgt. Maar hoe dan ook zal volgend seizoen (bijna) zeker met veel geweld en oorlog beginnen.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop dat Negan in een vuurgevecht gewoon even snel een kogel tussen de oren krijgt of dat hij een keer door onoplettendheid door een walker gebeten wordt en dat dat het dan is![]()
Hoewel het vast wel zo zal zijn dat al zijn handlangers uitgemoord worden en de grote boze baas als laatste overblijft zoals het in een film of serie hoort
Ja zoiets, niet een of andere epische scene en alles, maar gewoon dood omdat hij bij het wegrennen van een walker struikelt ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Lijkt me dan wel weer hilarisch als hij gewoon in de eerste minuut als openingshot van het nieuwe seizoen een kogel door zijn kneiter krijgt. Maar hoe dan ook zal volgend seizoen (bijna) zeker met veel geweld en oorlog beginnen.
quote:Op woensdag 5 april 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet een of andere epische scene en alles, maar gewoon dood omdat hij bij het wegrennen van een walker struikelt ofzo.
World War Z.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja zoiets, niet een of andere epische scene en alles, maar gewoon dood omdat hij bij het wegrennen van een walker struikelt ofzo.
Ik zou het wel interessant vinden om hem echt bij Rick en zo te zien. Als onderdeel van de groep. Het ultieme gebaar van 'wij kunnen vergeven'.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Ze hebben met Dwight in ieder geval een mol bij Negan gestald
Was dat soldaatje nou van Dwight?quote:Op woensdag 5 april 2017 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Ze hebben met Dwight in ieder geval een mol bij Negan gestald
Natuurlijk, een autist/iemand met Asperger gaat echt niet voor de onzekerheid van zo'n groep kiezen die constant onder druk staat van lui als de Savioursquote:Op woensdag 5 april 2017 11:15 schreef jogy het volgende:
Ik was overigens wel een beetje teleurgesteld in Eugene. Die lijkt echt voor de veiligheid te gaan van de Saviours.
Ja wel weer waar maar ik heb ook een beetje het idee dat of de schrijvers hebben een switch gedaan in zijn storyline en anders speelt Eugene eventueel een 'long game' als spion bij de Saviours. Want die stiekeme glimlach aan het eind van zijn aflevering nadat ie was meegenomen leek wel te insinueren dat hij zich op een belangrijke plek aan het maneuvreren was om het juist van binnenuit te breken. Maar dat kan dus ook gewoon blijdschap zijn voor de relatief veilige plek die hij daar heeft.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk, een autist/iemand met Asperger gaat echt niet voor de onzekerheid van zo'n groep kiezen die constant onder druk staat van lui als de Saviours
Ik geloof nog altijd dat hij het liefst aan hun kant zou staan, maar dat het gewoon niet praktisch is en dat hij zoals alles ook dit puur vanuit logica beredeneert
Als iemand het intellect heeft om een uitstekende long game te bedenken is Eugene het in elk geval welquote:Op woensdag 5 april 2017 11:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja wel weer waar maar ik heb ook een beetje het idee dat of de schrijvers hebben een switch gedaan in zijn storyline en anders speelt Eugene eventueel een 'long game' als spion bij de Saviours. Want die stiekeme glimlach aan het eind van zijn aflevering nadat ie was meegenomen leek wel te insinueren dat hij zich op een belangrijke plek aan het maneuvreren was om het juist van binnenuit te breken. Maar dat kan dus ook gewoon blijdschap zijn voor de relatief veilige plek die hij daar heeft.
Dacht eerst dat ze aan het fappen was...quote:Op woensdag 5 april 2017 10:22 schreef chiren het volgende:
[..]
Ze ging al dood in het stukje voor de intro begon. Headset op, zwetend in de kist, meezingend en langzaam stervend wegzakkend.
Daar leek het op een paar momenten wel heel erg op jaquote:Op woensdag 5 april 2017 11:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dacht eerst dat ze aan het fappen was...
Zou denk ik wel een redelijke aanname kunnen zijn dat schijtbak Eugene de held wordt en Negan omver helpt.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:23 schreef heywoodu het volgende:
Als iemand het intellect heeft om een uitstekende long game te bedenken is Eugene het in elk geval wel
Negan gewoon in een kooi met walkers zetten en hem op laten vreten.quote:Op woensdag 5 april 2017 10:07 schreef Craptacular het volgende:
Ik vind het niet erg dat ze die verhaallijnen niet hebben uitgediept. De aflevering met side stories zijn het slechts en irritant. Ik hoef echt niet nog een hele Morgan aflevering.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Negan gewoon in een kooi met walkers zetten en hem op laten vreten.
Of hem oppervlakkig laten bijten en wanneer hij na zijn dood terugkomt, aan een ketting op het dorpsplein tentoonstellen. Met Lucille aan zijn hand vastgemaakt. Als trofee dus.
Jammer dat af en toe hele stukken van wat personages beleven, niet zichtbaar is. Zoals Sacha's binnenvallen van de Sanctuary, maar nu weer Dwight's avonturen. Hoe kwam hij opeens weer bij de Saviours?
Misschien moet je eerst eens nadenken voordat je reageert.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je iets uit een comic spoileren in een TV topic?
Heb je het nu tegen jezelf?quote:Op woensdag 5 april 2017 13:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens nadenken voordat je reageert.
Wauwquote:Op woensdag 5 april 2017 13:58 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens nadenken voordat je reageert.
Wat nou wauw? Ben je achterlijk of zo? Nogmaals, als je gekeken hebt dan weet je dat Negan niet dood is, dus wat is dan precies de spoiler?quote:
Eerste voorzetje is natuurlijk al gegeven. nummer op de mp3 speler was volgens mij " we all gonna be free" (Oid.)quote:Op woensdag 5 april 2017 11:31 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zou denk ik wel een redelijke aanname kunnen zijn dat schijtbak Eugene de held wordt en Negan omver helpt.
Of Eugene neukt zowel Rick als Negan de moeder en legt beide om (Rick wou Eugene ook opblazen) en pakt zo alle macht.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:15 schreef Spooky4u het volgende:
Eerste voorzetje is natuurlijk al gegeven. nummer op de mp3 speler was volgens mij " we all gonna be free" (Oid.)
Of het is Eugene die struikelt en z'n nek breekt.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Of Eugene neukt zowel Rick als Negan de moeder en legt beide om (Rick wou Eugene ook opblazen) en pakt zo alle macht.
Kan allemaal.
True, maar hij moet dood. Dan kan de volgende groep die ze een moeilijke tijd geeft weer worden ontmoet.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:13 schreef Biancavia het volgende:
Zonder Negan zou het echt heel suf worden. Blij dat hij volgens seizoen weer meedoet.
En ze hebben geen vrienden gemaakt bij die vrouwengroep, denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
True, maar hij moet dood. Dan kan de volgende groep die ze een moeilijke tijd geeft weer worden ontmoet.
Je ziet nu al dat er een zaad wordt gelegd voor komende afleveringen met de andere groep die zich bij Negans team had gevoegd. Nu hebben ze 2 groepen om tegen te vechten. Genoeg voer voor een compleet seizoen.
Of Carol?quote:Op woensdag 5 april 2017 15:28 schreef Craptacular het volgende:
Beth toen ze jong was.
[ afbeelding ]
Daar zaten er zeker wel een aantal bij die met ze mee wilden vechten.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En ze hebben geen vrienden gemaakt bij die vrouwengroep, denk ik.
Maar wel alle wapens meegenomen. We gaan het zien.quote:Op woensdag 5 april 2017 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zaten er zeker wel een aantal bij die met ze mee wilden vechten.
Godverdomme, zelden zoiets doms mee gemaakt. Even in een spoiler:quote:Op woensdag 5 april 2017 15:01 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Wat nou wauw? Ben je achterlijk of zo? Nogmaals, als je gekeken hebt dan weet je dat Negan niet dood is, dus wat is dan precies de spoiler?
SPOILER: mensen niet lezen als je dus geen comic spoiler wiltOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tijger had van mij wel wat later mogen komen, net nadat de hersens van Carl tegen mijn beeldscherm waren gespettert ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:54 schreef NikeyAjax het volgende:
Finale een beetje tegenvallen ten opzichte van vorige finales. Rick's gesprek met Negan was wel heerlijk, plus die tijger was de grootste baas van de aflevering.
Niet zo psyched om weer een seizoen in het Negan verhaal te zitten.
Deed ie altijd al? Het verbaasd me niets iig.quote:Op woensdag 5 april 2017 11:15 schreef jogy het volgende:
Ik was overigens wel een beetje teleurgesteld in Eugene. Die lijkt echt voor de veiligheid te gaan van de Saviours.
Ja, er had best iets heftigs mogen gebeuren.quote:Op woensdag 5 april 2017 18:28 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die tijger had van mij wel wat later mogen komen, net nadat de hersens van Carl tegen mijn beeldscherm waren gespettert ofzo.
Wat ook zo obvious was was dat Rick wordt neergeschoten in zijn buik, en van een 6 meter (??) hoge bouwwerk geduwd wordt en gewoon weer opstaat en alleen last heeft van de schotwond.quote:Op woensdag 5 april 2017 22:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, er had best iets heftigs mogen gebeuren.
Het was ook al zo obvious dat het niet Michonne was die van het balkon viel.
Echt?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat ook zo obvious was was dat Rick wordt neergeschoten in zijn buik, en van een 6 meter (??) hoge bouwwerk geduwd wordt en gewoon weer opstaat en alleen last heeft van de schotwond.
Volgens mij is het allemaal geacteerd en niet echt gebeurd.![]()
Hij ging "gewoon" weer weg en toen zeiden rick en daryl nog tegen elkaar of hij te vertrouwen was..quote:Op woensdag 5 april 2017 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Negan gewoon in een kooi met walkers zetten en hem op laten vreten.
Of hem oppervlakkig laten bijten en wanneer hij na zijn dood terugkomt, aan een ketting op het dorpsplein tentoonstellen. Met Lucille aan zijn hand vastgemaakt. Als trofee dus.
Jammer dat af en toe hele stukken van wat personages beleven, niet zichtbaar is. Zoals Sacha's binnenvallen van de Sanctuary, maar nu weer Dwight's avonturen. Hoe kwam hij opeens weer bij de Saviours?
Nee, Dwight bood zijn diensten aan om de Saviours tegen te houden. Vervolgens treft Negan allemaal bomen over de weg en vroeg zich af wie dat gedaan had. Daarna komen de Saviours aan bij Alexandria, inclusief Negan en Dwight.quote:Op vrijdag 7 april 2017 19:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij ging "gewoon" weer weg en toen zeiden rick en daryl nog tegen elkaar of hij te vertrouwen was..
was gewoon in beeld
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, Dwight bood zijn diensten aan om de Saviours tegen te houden. Vervolgens treft Negan allemaal bomen over de weg en vroeg zich af wie dat gedaan had. Daarna komen de Saviours aan bij Alexandria, inclusief Negan en Dwight.
Er ontbreekt iets.
Dwight vertelt dat Negan overmorgen zou komen en bood zijn diensten aan om de Saviours tegen te houden mbt bomen op de weg zodat Rick wat extra tijd/dagen krijgt. Rick gaat akkoord alhoewel hij niet helemaal overtuigd is en Dwight rijdt weg. De volgende dag komen de Saviours aan bij Alexandria, inclusief Negan en Dwight. Als iedereen weer weg is vind Daryl een soldaatpoppetje met daarop geschreven DIDNT KNOW.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, Dwight bood zijn diensten aan om de Saviours tegen te houden. Vervolgens treft Negan allemaal bomen over de weg en vroeg zich af wie dat gedaan had. Daarna komen de Saviours aan bij Alexandria, inclusief Negan en Dwight.
Er ontbreekt iets.
Er was een scene waarbij het Saviourskonvooi werd gestopt door gevallen bomen op de weg. Negan vroeg aan iemand anders of de mensen van Rick dit gedaan zouden kunnen hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dwight vertelt dat Negan overmorgen zou komen en bood zijn diensten aan om de Saviours tegen te houden mbt bomen op de weg zodat Rick wat extra tijd/dagen krijgt. Rick gaat akkoord alhoewel hij niet helemaal overtuigd is en Dwight rijdt weg. De volgende dag komen de Saviours aan bij Alexandria, inclusief Negan en Dwight. Als iedereen weer weg is vind Daryl een soldaatpoppetje met daarop geschreven DIDNT KNOW.
Dat is wat ik heb meegekregen. Negan zelf heeft niets over bomen of zo gezegd. Daar kreeg Dwight de kans niet voor denk ik.
Dat stukje heb ik gemist dan. Ik heb net gegoogeld op de betekenis van dat poppetje. Blijkt toch een andere betekenis te hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er was een scene waarbij het Saviourskonvooi werd gestopt door gevallen bomen op de weg. Negan vroeg aan iemand anders of de mensen van Rick dit gedaan zouden kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Ik vind Negan slapper lullen dan dat hij echt een badguy is. Het is net een schizofreen wat maar slap blijft doorlullen. Ze hadden wel beter kunnen casten voor character Negan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rare aflevering ik moest wel lachen om Zombie Sascha.
Verder had Rick weer super Powers en was dat einde echt kut en over dramatisch.
Veel haat voor Negan in dit topic vindt hem soms sympathieker overkomen als Rick eigenlijk.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gemist dan. Ik heb net gegoogeld op de betekenis van dat poppetje. Blijkt toch een andere betekenis te hebben.Dat was toch duidelijk wat er mee bedoeld werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
Je moet hem eens zien in The Watchmen als the Comedian.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:35 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik vind Negan slapper lullen dan dat hij echt een badguy is. Het is net een schizofreen wat maar slap blijft doorlullen. Ze hadden wel beter kunnen casten voor character Negan.
Ik ging eerst ervan uit dat Dwight bedoelde dat hij niet wist dat ze 1 dag eerder kwamen dan gezegd werd.quote:Op zaterdag 8 april 2017 09:05 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Dat was toch duidelijk wat er mee bedoeld werd.
Hele goeie film.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet hem eens zien in The Watchmen als the Comedian.
Op het moment dat de trashqueen Rick onder vuur neemt zie je Dwight enigszins verbouwereerd naar de grond kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik ging eerst ervan uit dat Dwight bedoelde dat hij niet wist dat ze 1 dag eerder kwamen dan gezegd werd.
Rick moet toch enigszins verbaasd zijn geweest om Negan en zijn groepje 1 dag eerder te zien dan afgesproken was.
Net een stereotype Amsterdamse straatcoach die knakker.quote:
Heb ik gezien ja, en toch vatte ik de didntknow anders op. Ik dacht dat Dwight zou denken dat Rick Dwight kwalijk zou nemen dat ze geen 2 dagen de tijd hadden om zich te voorbereiden maar 1.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:09 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Op het moment dat de trashqueen Rick onder vuur neemt zie je Dwight enigszins verbouwereerd naar de grond kijken.
Haha vet die Supernatural Easter Egg.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:24 schreef jogy het volgende:
Ik vind Negan een heerlijke klootzak spelen. (DIT is ook een geweldige easter egg uit Supernatural) maar stiekem is zijn manier (harde hand en geen genade) wel één van de meest efficiënte manieren om een post apocalyptische herbouw te kickstarten. Dus in dat aspect ben ik wel fan van hem en zijn manier.
Als er wereldwijd nog maar een paar miljoen mensen over zijn wil je toch eigenlijk niet beginnen op basis van een logge democratische bureaucratie. Gewoon een despotisme beginnen en zodra het allemaal weer een beetje op poten is en Negan gestorven is of oud en seniel wordt komt het uiteindelijk wel goed. Ook al duurt het 50/100 jaar.
Vind je? Ik zou meer moeite hebben met de dood van Jezus, Ezekiel, Shiva of Jerry dan met de dood van Rositaquote:Op maandag 10 april 2017 09:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop wel dat we de tijd krijgen om personages zo als Aron Jezus etc wat beter te leren kennen.
De laatste nieuwe personages waar we echt een binding mee kregen was het groepje Rosita Abraham Eugène.
Alles daarna kwam veel te snel achtereen.
Is dat ene dagje niet gewoon geskipped in de serie? Wat dus eigenlijk wel 2 dagen was. Iedereen stond ze namelijk wel op te wachten, het is niet zo dat ze allen verrast werden.quote:Op maandag 10 april 2017 02:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb ik gezien ja, en toch vatte ik de didntknow anders op. Ik dacht dat Dwight zou denken dat Rick Dwight kwalijk zou nemen dat ze geen 2 dagen de tijd hadden om zich te voorbereiden maar 1.
Hoe dan ook, ik had het mis en nu ik weet hoe het zit vind ik dat beter passen ja.
Ik weet niet eens wie Jerry is eigenlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 09:43 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou meer moeite hebben met de dood van Jezus, Ezekiel, Shiva of Jerry dan met de dood van Rosita
Dwight is ook wel een nieuw lievelingetje van mij ja. Jerry is die grappige vreetzak met bijl bij Ezekielquote:Op maandag 10 april 2017 10:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Jerry is eigenlijk.
Dwight heeft wel een goeie introductie gehad.
Die dikke vrolijke gast met die bijl. Eindbaasquote:Op maandag 10 april 2017 10:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Jerry is eigenlijk.
Dwight heeft wel een goeie introductie gehad.
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 10 april 2017 09:54 schreef TryX het volgende:
[..]
Is dat ene dagje niet gewoon geskipped in de serie? Wat dus eigenlijk wel 2 dagen was. Iedereen stond ze namelijk wel op te wachten, het is niet zo dat ze allen verrast werden.
Trevor.quote:Op maandag 10 april 2017 17:39 schreef heywoodu het volgende:
Simon is die Duitse pornosnorkerel toch? Wat een engnek is dat.
Gregory, waar we ook niks meer van gezien hebben.quote:Op maandag 10 april 2017 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet die sneaky ouwe van de hilltop dan? Wou bijna Maggie neersteken.
Lijkt me ook aannemelijker.quote:Op maandag 10 april 2017 09:54 schreef TryX het volgende:
[..]
Is dat ene dagje niet gewoon geskipped in de serie? Wat dus eigenlijk wel 2 dagen was. Iedereen stond ze namelijk wel op te wachten, het is niet zo dat ze allen verrast werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |