SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
want in het buitenland zijn de stadions leeg op doordeweekse competitie wedstrijddagenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Engeland bvb trekt veel meer touristen die graag zo'n kaartje overnemen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:41 schreef mokkiemok het volgende:
want in het buitenland zijn de stadions leeg op doordeweekse competitie wedstrijddagen
Maandagavond thuis tegen Excelsior ga je niet veel animo trekken iig![]()
lijkt mij wat overdreven om dit als argument te gebruiken.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Engeland bvb trekt veel meer touristen die graag zo'n kaartje overnemen.
Maandagavond thuis tegen Excelsior ga je niet veel animo trekken iig
kwaliteit van het voetbal staat voorop, dan komen de supporters vanzelf.
is ook niet elke wedstrijd hè.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ga ook op elke bagger tijd dat we spelen. Maar vrijwel alle supporters hebben een sterke voorkeur voor zaterdagavond.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:41 schreef mokkiemok het volgende:
want in het buitenland zijn de stadions leeg op doordeweekse competitie wedstrijddagen
En voor uitsupporters helemaal. Ik verwacht niet dat er volgende week woensdagavond veel supporters vanuit ADO bij ons zitten.
Allemaal leuk en aardig dat Ajax soms liever op maandag wil spelen, maar hier doe je je trouwe supporter absoluut geen dienst mee.![]()
we zijn nu een keer wat verder in europa.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga ook op elke bagger tijd dat we spelen. Maar vrijwel alle supporters hebben een sterke voorkeur voor zaterdagavond.
En voor uitsupporters helemaal. Ik verwacht niet dat er volgende week woensdagavond veel supporters vanuit ADO bij ons zitten.
Allemaal leuk en aardig dat Ajax soms liever op maandag wil spelen, maar hier doe je je trouwe supporter absoluut geen dienst mee.
maar als je het de afgelopen paar jaar bekijkt, zijn het voor de europees actieve clubs, maar een aantal keer dat ze midweeks spelen.
en wat betreft zaterdagavond. Je kan dan ook vaker op zaterdag laten spelen, als ze daarna op dinsdag/woensdag of donderdag spelen.
dus bijvoorbeeld
zaterdag-donderdag-maandag
of
vrijdag-dinsdag-zaterdag
ik denk best dat de knvb daar iets meer mee kan doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dan heb je daarna een dag minder rust voor de returnwedstrijd. Zondag is toch gewoon prima tussen die EL potjes in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we zijn nu een keer wat verder in europa.
maar als je het de afgelopen paar jaar bekijkt, zijn het voor de europees actieve clubs, maar een aantal keer dat ze midweeks spelen.
en wat betreft zaterdagavond. Je kan dan ook vaker op zaterdag laten spelen, als ze daarna op dinsdag/woensdag of donderdag spelen.
dus bijvoorbeeld
zaterdag-donderdag-maandag
of
vrijdag-dinsdag-zaterdag
ik denk best dat de knvb daar iets meer mee kan doen.Oh.![]()
Als je wil meedoen op meerdere fronten dien je gewoon een brede selectie te hebben op niveau. Op zich heeft Ajax dat wel behalve voorin![]()
Volgend seizoen met Younes, Kluivert, Neres, en laten we hopen dat Cerny de vorm weer terugvindt. Daar mag nog wel een spelertje bij natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je wil meedoen op meerdere fronten dien je gewoon een brede selectie te hebben op niveau. Op zich heeft Ajax dat wel behalve voorinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vrees dat Cerny bijna afgeschreven wordt.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend seizoen met Younes, Kluivert, Neres, en laten we hopen dat Cerny de vorm weer terugvindt. Daar mag nog wel een spelertje bij natuurlijk![]()
Zou ik jammer vinden. Hij zit verder nou ook niet echt iemand in de weg geloof ik, wel?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Cerny bijna afgeschreven wordt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee dat niet perse. Maar goed, hangt ook weer van af hoe makkelijk Netto nu een nieuwe linksbuiten kan vinden. Als hij er eentje kan vinden die meer groei toont dan Cerny lijkt het me exit Vaclav. Hoe jammer ik het ook vind. Ik vind hem wel een interessante speler maar moet wel echt stappen gaan makenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik jammer vinden. Hij zit verder nou ook niet echt iemand in de weg geloof ik, wel?![]()
We hebben een KANON op linksbuiten nodig.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend seizoen met Younes, Kluivert, Neres, en laten we hopen dat Cerny de vorm weer terugvindt. Daar mag nog wel een spelertje bij natuurlijkOh.![]()
Cerny is nog steeds gewoon een prima speler. Haalt gewoon ruim voldoende cijfers bij Jong en maakte gewoon een sterke indruk vorig seizoen.![]()
in dat geval kijk je meer naar zaterdag-donderdag-zondag-donderdag-maandag inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je daarna een dag minder rust voor de returnwedstrijd. Zondag is toch gewoon prima tussen die EL potjes in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu konden we afgelopen keer niet op maandag spelen, omdat er toen interlands was en iedereen zich daar al moest melden. In het buitenland speelden ze toen ook niet op maandag.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in dat geval kijk je meer naar zaterdag-donderdag-zondag-donderdag-maandag inderdaadOh.![]()
Het was wel erg triest wat hij dit jaar in Ajax 1 liet zien hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:24 schreef Brammess het volgende:
Cerny is nog steeds gewoon een prima speler. Haalt gewoon ruim voldoende cijfers bij Jong en maakte gewoon een sterke indruk vorig seizoen.Oh.![]()
Heeft ook last gehad van een rare blessure. Wel gespeeld maar niet top kunnen presteren daardoor. Is nu net een maandje of 2 pijnvrij. Maar sindsdien geen kans gehad.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was wel erg triest wat hij dit jaar in Ajax 1 liet zien hoor.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Kluivertje is hem nu voorbij gestoken in de hierarchie, dus hij had zijn kans moeten pakken in die periode dat hij minuten kreeg.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heeft ook last gehad van een rare blessure. Wel gespeeld maar niet top kunnen presteren daardoor. Is nu net een maandje of 2 pijnvrij. Maar sindsdien geen kans gehad.Oh.![]()
Cerny is een betere voetballer dan Kluivert. Ongeacht wie waar in de pikorde staat momenteel. Ik schrijf hem nog niet af iig.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kluivertje is hem nu voorbij gestoken in de hierarchie, dus hij had zijn kans moeten pakken in die periode dat hij minuten kreeg.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik ben ook niet de grootste fan van Kluivert hoor, het oogt allemaal heel leuk omdat het met bravoure is maar er komt ook nog maar bar weinig rendement uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Cerny is een betere voetballer dan Kluivert. Ongeacht wie waar in de pikorde staat momenteel. Ik schrijf hem nog niet af iig.Oh.![]()
MURICquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben een KANON op linksbuiten nodig.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Op maandag voetballen is een ramp voor de supporters en geeft alleen maar aan hoe erg ze met hun zelf bezig zijn ipv de supporters.Groot fan van User Wotte
Forum Opties Forumhop: Hop naar: