ik zit zachtjes mee te zingen, heeeeel zachtjesquote:
en nu zit ik te prakkedingussen wat ook alweer op de achterkant van dit singeltje staatquote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit zachtjes mee te zingen, heeeeel zachtjes
wij hadden n andere, misschien heb ik m nog wel ergensquote:
Ik hoor eigenlijk alleen maar George Michaelquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
Ladies and gentleman... mister Elton John
[ afbeelding ]
Elton doet wel meequote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk alleen maar George Michael
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat kan hier ook, heerlijk is dat, we gebruiken het andere deel van de bank eigenlijk nauwelijks
jaa, ik weet het. En Elton kan ook wel zingen, maar toch net een iets ander kaliber dan George.quote:
dood vs levend bedoel je?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
jaa, ik weet het. En Elton kan ook wel zingen, maar toch net een iets ander kaliber dan George.
hoe is het daar ?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister even mee vanaf de honkbal tribune...
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister even mee vanaf de honkbal tribune...
Ik hoop dat je zo meteen mag gaan genieten!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stil.
Eerste wedstrijd van een oefentoernooi...
Ik had zin om er even uit te gaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zo meteen mag gaan genieten!
Bazenplaatquote:
het was het Cocktail Trio - Grote Beerquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:18 schreef ToT het volgende:
Dat hoe-ha-ha van zonet was geloof ik toch ook ooit in een soort remix van Rubberen Robbi gebruikt?
Ook geen straf toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had zin om er even uit te gaan.
Morgen sta ik de hele dag weer binnen in de Pieterskerk in Leiden met whisky....
Ah, check!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was het Cocktail Trio - Grote Beer
quote:
Daar was je vorig jaar toch ookquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had zin om er even uit te gaan.
Morgen sta ik de hele dag weer binnen in de Pieterskerk in Leiden met whisky....
Ja, ik sta daar al een paar jaar in de stand van de organisator. Mooie, oude whisky's ter promotie van zijn zaak...quote:
andersom hou je ook niet volquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel uitschenken, weinig drinken...
dit is wel een stevige verbouwing jaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze uitvoering vind ik minder geslaagd
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Stadion bijna voor mijn uppie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |