Les Multitasking.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je zit in de les, bent aan het draaien en op 2 plekken aan het slowchatten?
Dat wel, Ik zag mijn encoder net verbinding maken. Vervolgens hoorde ik mijn eigen muziek die ik lokaal draaide ineens.quote:
Dat kan vrij simpel wanneer je Tail zijn gegevens invoert.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat wel, Ik zag mijn encoder net verbinding maken. Vervolgens hoorde ik mijn eigen muziek die ik lokaal draaide ineens.
Geen idee, niet hierquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:14 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je zit in de les, bent aan het draaien en op 2 plekken aan het slowchatten?
yeaquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:22 schreef knokkels het volgende:
Odd, heb het wachtwoord nagekekeken. Stond die van mij in, terwijl ik het wachtwoord van tail er in had gezet.
Fixed it.
Bliepjes
Tail en Knok, het blijft een geniaal duo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:22 schreef knokkels het volgende:
Odd, heb het wachtwoord nagekekeken. Stond die van mij in, terwijl ik het wachtwoord van tail er in had gezet.
Fixed it.
Bliepjes
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tail en Knok, het blijft een geniaal duo.
quote:
Matt Lucas, Heldquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef knokkels het volgende:
This music makes me wanna smoke crack
Tail. What.... The... Hell?!
ik ga uitloggen hier komt gupquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef knokkels het volgende:
This music makes me wanna smoke crack
Tail. What.... The... Hell?!
Zo nu weet ik dat alles werktquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:30 schreef knokkels het volgende:
* knokkels tikt subtiel tegen Traktor aan zodat ie gaat skippen
uhuquote:
quote:
Ik kwam Little Britain 1-3 + Live Show tegen bij de HMV in Brighton. Meteen meegenomenquote:
Niet meer veranderen dan, wanneer je zelf tiept gaat het fout.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar goed vanaf nu gaan al mijn shows perfect.
(kwa instllingen
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Niet meer veranderen dan, wanneer je zelf tiept gaat het fout.
Hehe, ja die box heb ik hier ook. Blijft geniaal.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kwam Little Britain 1-3 + Live Show tegen bij de HMV in Brighton. Meteen meegenomen
Ow nee hoor rooster mij binnenkort wel paar keer in.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Niet meer veranderen dan, wanneer je zelf tiept gaat het fout.
Je ken toch zelf roosteren?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ow nee hoor rooster mij binnenkort wel paar keer in.
Ik was aan het eten toen ik deze voor de eerste keer zag.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hehe, ja die box heb ik hier ook. Blijft geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
4 backups maken van je encoder settingsquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ow nee hoor rooster mij binnenkort wel paar keer in.
Nu eerst even muziek op deze laptop zetten
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was aan het eten toen ik deze voor de eerste keer zag.
Alles over de grondKnokkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jup.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 backups maken van je encoder settings
Nopequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |