abonnement Unibet Coolblue
pi_170532424
Huh, klopte het nou dat die man helemaal aan het begin van de eps in een shot liep te vloeken en dat die take de hele eps niet langs is gekomen? Zo ja dan lekker misleidend zeg :/ deze man hielp goed mee
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 22:54:15 #252
43556 miss_dynastie
pi_170533225
Heb de indruk dat ze geen geld hadden. Onderverzekerd misschien?
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 22:59:24 #253
43556 miss_dynastie
pi_170533414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:33 schreef HyrulePrincess het volgende:
Huh, klopte het nou dat die man helemaal aan het begin van de eps in een shot liep te vloeken en dat die take de hele eps niet langs is gekomen? Zo ja dan lekker misleidend zeg :/ deze man hielp goed mee
Jawel, volgens mij viel de schuttingdeur dicht terwijl hij zijn handen vol had. Maar was niet zo spannend :P
pi_170534090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jawel, volgens mij viel de schuttingdeur dicht terwijl hij zijn handen vol had. Maar was niet zo spannend :P
aaah dan heb ik dat stukje net ff niet gezien!
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 09:27:09 #255
43556 miss_dynastie
pi_170537984
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:22 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

aaah dan heb ik dat stukje net ff niet gezien!
Er zijn sowieso wel wat gvd'tjes gevallen, maar altijd omdat 'ie aan het mopperen was op zichzelf en nooit richting klusteam. Vergeleken bij Mees viel het zo mee, dat ik me voor kan stellen dat het niet opgevallen is ;)
  dinsdag 19 juni 2018 @ 20:37:02 #256
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179904401
En er zijn weer herhalingen *O*

Bouke en Mariëlle met hun boerderij die al 10 jaar wordt verbouwd.
pi_179904549
De dakramen waren in elk geval in de aanbieding als je ze per pallet kwam halen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 21:01:52 #258
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_179905341
Gaat er nou straks weer sinds lange tijd geneukt worden :?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 19 juni 2018 @ 21:50:55 #259
74056 crew  ToT
pi_179907193
John WIlliams kan soms echt zo'n lompe bokkenlul zijn he...
  donderdag 1 november 2018 @ 13:51:57 #260
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182876679
We zijn weer begonnen op rtl4 om 20:30 :P

De 55-jarige Ine woont al 2,5 jaar in een bouwput, en dat terwijl ze aan een 
ernstige immuunziekte lijdt. Ze is dan ook niet minder dan uitgelaten als haar man Richard Johns hulp met beide handen aangrijpt. Maar dan transformeert de vrolijke Ine opeens in een vuig serpent. :D

Het team reist af naar Ammerzoden. De 55-jarige Ine woont al tweeënhalf jaar in een bouwput, en dat terwijl ze een ernstige auto-immuunziekte heeft. Ze is de wanhoop nabij, maar gelukkig grijpt haar man, Richard, de hulp met beide handen aan. Terwijl de klussers en Richard dag en nacht doorwerken om een mooie en schone plek voor Ine te creëren, ontpopt zij zich als een ware controlfreak. :D

https://www.superguide.nl(...)-mijn-man-is-klusser

*O* *O* *O*
Dit is weer een pareltje _O- _O-
pi_182877707
Ik zag van de week al een voorstukje met te weinig stopcontacten. Dus het zal vanavond zeker een pareltje zijn, waarbij niet alleen de man in kwaad daglicht gezet wordt.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 1 november 2018 @ 14:43:57 #262
74056 crew  ToT
pi_182877794
*O* Toftof, ik ben benieuwd! :D
pi_182877830
Oh die moet ik even opnemen. Dat belooft weer wat
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 november 2018 @ 15:42:51 #264
22592 crew  Ole
pi_182879251
is dat geen herhaling?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_182880028
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:42 schreef Ole het volgende:
is dat geen herhaling?
Nope, nieuw seizoen.
  donderdag 1 november 2018 @ 16:43:09 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182880725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:42 schreef Ole het volgende:
is dat geen herhaling?
:N
Nieuw seizoen Help, Mijn Man is Klusser op 1 november

We hebben ruim anderhalf jaar moeten wachten op nieuwe afleveringen van Help, mijn man is klusser, maar op donderdag 1 november is het eindelijk weer raak.

Je zou denken dat John Williams en zijn klusteam alle vrouwen met een half afgebouwd huis de afgelopen tien jaar wel uit de nood heeft geholpen, maar dat blijkt niet waar. Nog altijd zijn er dames die dagelijks lijden onder hun onhandige, te ambitieuze of gewoon luie partner, met als gevolg dat ze in een bouwval wonen.

De vrouwen doen niks
De afgelopen jaren was er wel eens kritiek op Help, mijn man is klusser omdat de vrouwen in kwestie te zeer als slachtoffer werden neergezet. De dames mochten lekker bijkomen in een hotel terwijl hun echtgenoot al het werk moest opknappen. Niet feministisch, zeiden de critici. En eigenlijk hadden ze wel een beetje gelijk. Benieuwd of RTL 4 en John hebben geluisterd.

1ste aflevering
[zie boven]

2de aflevering
De tweede aflevering speelt zich af in een klein dorpje, Ezinge, waar Ineke met haar man Ronald en twee kleine kinderen in een vervallen boerderij woont. Alle plafonds liggen nog open, er is geen verwarming en er is een kleine geïmproviseerde badkamer. En dat al 4,5 jaar. Ronald ziet de ernst er niet van in, want ‘het uitzicht is toch prachtig.’ Ineke ziet het echt niet meer zitten. Als hij nu niet mee gaat werken, gaat er een bord in de tuin. Daarom besluit haar man Ronald toch mee te doen, maar al snel wordt duidelijk dat er een reden is waarom deze klus al zo lang duurt.

Help, mijn man is klusser, vanaf donderdag 1 november - RTL 4 • 20.30 uur

https://www.televizier.nl(...)lusser-op-1-november
  donderdag 1 november 2018 @ 16:46:31 #267
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182880795
123Pelletkachels in ‘Help, mijn man is klusser!’

123Pelletkachels heeft meegewerkt aan het RTL 4 programma ‘Help, mijn man is klusser!’ door een pelletkachel in een woning in het Friese Hemrik te plaatsen.

‘We werden vorige week gebeld of we mee wilden werken door een pelletkachel met montage te sponsoren. Wij zijn dezelfde middag nog naar Hemrik gereden om de situatie te bekijken en een vooropname te doen. We kwamen aan bij een vrijstaande woning waar inderdaad wel wat geklust kon worden....Pffff!,’ vertelt Henk Krikke van 123Pelletkachels.

Er werd al flink geklust door het van TV bekende klusteam, zo’n tien man en ook de ‘man des huizes’ was aan het werk gezet, zoals gebruikelijk in dit TV-programma. ‘We mochten hem niet aanspreken omdat het geheim moest blijven dat hij een pelletkachel kreeg. Er stond een oude gaskachel voor de schouw die lek was en er werkelijk niet uitzag. Het was gewoon een levensgevaarlijk ding én een gasvreter. ‘Deze mensen gaan zeker 300 tot 500 euro besparen op hun gaskosten met de nieuwe pelletkachel.’

Volgende dag al plaatsen
‘Er was al een bestaande, gemetselde, schoorsteen en een oude schouw. We konden de kachel daar heel mooi plaatsen, besloten wij.’ Aan de mannen werd gevraagd of de kachel al de volgende dag geplaatst kon worden. ‘Doordat een andere klant zijn montage wel een dagje wilde verschuiven, konden we de planning zo snel rondkrijgen. De meeste pelletkachels leveren wij uit voorraad, dus ook dat was geen probleem.’

De volgende middag werd een mooie K-Stove Pluto pelletkachel door de monteurs Quinten Kok & Cornelis Evers geplaatst.

Aan het einde van het programma is altijd de onthulling voor de bewoners. ‘Ze waren superblij met onze pelletkachel. We hadden ze nog een paar zakken pellets cadeau gedaan en een lekker flesje wijn met wijnglazen, zoals al onze klanten altijd krijgen.’

Vaker meewerken
Het bedrijf kijkt terug op een geweldige ervaring. ‘Alles ging heel relaxed. We zijn vereerd dat wij hiervoor gevraagd zijn.’ En hier blijft het niet bij. ‘We hebben afgesproken dat wij vaker mee gaan werken met dit programma. Met pelletkachels of airconditioning. Daar zijn wij natuurlijk blij mee, want reclame op de grote zenders is natuurlijk prachtig voor je bedrijf.’

De uitzending is op donderdag 29 november om 20.30 uur op RTL4. De herhaling is op vrijdag 30 november om 16.00 uur op RTL4.

https://www.steenwijkerco(...)-man-is-klusser.html
  donderdag 1 november 2018 @ 16:47:49 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182880831
John Williams had honderdste aflevering klusprogramma nooit verwacht

John Williams had nooit verwacht dat hij meer dan honderd afleveringen van Help, mijn man is klusser! zou maken.

De jubileumuitzending van het RTL 5-programma is te zien in het komende seizoen, dat donderdag van start gaat.

"In het begin dacht ik: wat geven ze me nou? Ik heb niks met klussen", vertelt Williams, die het programma sinds 2008 presenteert, aan NU.nl.

"Maar toen werd me uitgelegd dat uit onderzoek was gebleken dat veel mensen uit elkaar gaan na een verbouwing. Dat wilden ze in het programma belichten en er tegelijkertijd iets aan doen", zegt de presentator.

"Ik heb er toen mijn minimissie van gemaakt om zo veel mogelijk te voorkomen dat mensen om hun verbouwing uit elkaar gaan. Dat is echt waar we voor knokken."

'Dit wordt het seizoen van de onverwachte wendingen'
Ieder seizoen komt de 48-jarige Williams naar eigen zeggen weer voor verrassingen te staan. "Als programmamaker denk je soms dat je alles wel een keer gezien hebt, maar dit wordt echt het seizoen van de onverwachte wendingen", aldus Williams.

"Ik kwam bijvoorbeeld in een huis waar kinderen al jaren op een matrasje aan het voeteneind van het bed van hun ouders slapen. En dan schrik ik toch weer."

Ook de honderdste aflevering is volgens de presentator speciaal. "Ik heb veel gezien en geroken, maar in dit huis zat de stank echt bijna in de fundering. Verder moesten we een kachel vervangen, en toen kregen we van een expert te horen dat iedereen het huis uit moest. Er was ontploffingsgevaar, omdat die kachel al jarenlang niet gekeurd was. Daarbij was er een gaslek :D :D , dus die mensen hebben echt geluk gehad. Dit had letterlijk een klapper van een honderdste aflevering kunnen worden." :D :D

https://www.nu.nl/media/5(...)-nooit-verwacht.html
  donderdag 1 november 2018 @ 16:50:40 #269
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_182880891
Op 03 juli 2018 14:04 stond er op de website:

Je kunt je weer aanmelden voor Help, Mijn Man Is Klusser!

Zodra John Williams voor je deur staat weet je al genoeg: de man des huizes is geen klusser in de dop. Toch weet het team elke keer weer een bouwval om te toveren tot een prachtig paradijs. Wel met een beetje hulp, maar dat zien we door de vingers.

De mannen staan vaak niet te poppelen om de handen uit de mouwen te steken. Gelukkig weet het klusteam hen altijd weer over te halen. Bloed, zweet en tranen kost het de twee linkerhanden, maar eerlijk is eerlijk: het resultaat mag er zijn!

Heb jij twee linkerhanden of ken je iemand die echt hulp nodig heeft? Je kunt je weer aanmelden!

https://bluecirclecasting.nl/programma/help-mijn-man-is-klusser/

Niemand die zijn zolderkamertje heeft aangemeld :?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 1 november 2018 @ 17:27:46 #270
74056 crew  ToT
pi_182881570
quote:
6s.gif Op donderdag 1 november 2018 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
De vrouwen doen niks
De afgelopen jaren was er wel eens kritiek op Help, mijn man is klusser omdat de vrouwen in kwestie te zeer als slachtoffer werden neergezet. De dames mochten lekker bijkomen in een hotel terwijl hun echtgenoot al het werk moest opknappen. Niet feministisch, zeiden de critici. En eigenlijk hadden ze wel een beetje gelijk. Benieuwd of RTL 4 en John hebben geluisterd.
:X Welja, de feministen moeten er weer eens een mening over hebben! :X
En daarbij werden die dames soms (in mijn ogen soms onterecht) best hard toegesproken over hun eigen verantwoordelijkheid enzo. Ik vind hem regelmatig echt een enorme bokkelul! :r
pi_182885486
Begonnen.
pi_182885511
Deze vrouw gaat heel veel kritiek geven op de klussers. Zo'n type die er een poosje terug ook was.
pi_182885539
Zelf kan ze ook wel een opknapbeurtje gebruiken.
pi_182885556
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:39 schreef Mr.Ping het volgende:
Zelf kan ze ook wel een opknapbeurtje gebruiken.
Ze is erg ziek vertelde ze.
pi_182885646
Bah, wat een naar mens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')