quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kans is klein, maar als Feyenoord verliest gaan die keihard choken de komende weken. En dan hebben PSV en Ajax nog alle kans.
Feyenoord scoorde pas in de laatste 10 minuten ofzo.quote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geleden
Kloptquote:Op zondag 2 april 2017 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen me toch te herinneren dat PSV voldoende kansen had, Feyenoord min of meer uit het niks scoorde en daarna wel beter was. Margoed, is ook even geleden
Tegen Sparta en Heerenveen zag het er allemaal niet denderend uit.quote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
[..], dat wordt al 20 speelrondes geroepen, tot nu toe nog niet gebeurt
Wacht maar af. Subtoppers met titelkansen zijn koorddansers. Als het vandaag verkeerd valt gaat Feyenoord gewoon een hele lastige tijd tegemoet.quote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
Egeltjes ook niet, maar in een seizoen van 34 wedstrijden, noem ik 3 wedstrijden al voorbeeld niet echt "choken"...quote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Sparta en Heerenveen zag het er allemaal niet denderend uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
*gebeurdquote:Op zondag 2 april 2017 14:39 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2017 14:40 schreef Coco. het volgende:
Er is in de rust ook een klassieker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn wel recente potjes he.quote:Op zondag 2 april 2017 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Egeltjes ook niet, maar in een seizoen van 34 wedstrijden, noem ik 3 wedstrijden al voorbeeld niet echt "choken"...
Wel tekenend trouwens dat als jij er bent er direct gescoord wordt. Doe je vaker, doe je goed.quote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen wacht Zipportal tot Kopsterk eindelijk online komt.
#RekenenMetRikkerttwitter:RikElfrink twitterde op zondag 02-04-2017 om 14:40:19#PSV stond 11 en 6 punten achter op Feyenoord en Ajax, nu virtueel 5 en 2. reageer retweet
quote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
#RekenenMetRikkerttwitter:RikElfrink twitterde op zondag 02-04-2017 om 14:40:19#PSV stond 11 en 6 punten achter op Feyenoord en Ajax, nu virtueel 5 en 2. reageer retweet
PSV kampioenquote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in ieder geval een heleboel "als Feyenoord kampioen wordt, dan.." posts gezien dit jaarquote:Op zondag 2 april 2017 14:41 schreef Coco. het volgende:
Zijn er nog wedjes gemaakt door bepaalde users omtrent deze wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |