Onzin.quote:
De binnenstad zijn ze wel echt mooi aan het opknappen, met die nieuwe passage enzo. Wel echt nice.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Den Haag is wel leuke stad zo voor dagje weg enzo ook hoor
Wordt steeds minder...quote:
kom we klappen ze de moederquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, toen ik als BOB werd aangewezen en zij daar maar bleven plakken
Daar prik ik gewoon zo doorheen, damequote:Op donderdag 30 maart 2017 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meerWil gewoon even stoer doen.
dat is niet echt aan te bevelen met al dat laad/los vrachtverkeer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, gewoon die straat erachter en dan over spui weer normaal
Jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar prik ik gewoon zo doorheen, dame
Ja ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 21:59 schreef HPLC het volgende:
Ik ben maar 1 keer in Den Haag geweest, haha
Heel serieus te nemen als je net zegt er maar een keertje te zijn geweestquote:
moet eerst gebeuren denk ik voordat ze dat veranderenquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True truedat daar niet dagelijks ongelukken gebeuren.
Totaal ook niet duidelijk dat daar een fietspad is...
Wel jammerquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja deels eens. Is vooral laatste jaren kut geworden.
Jij bent zo aan iddquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef HPLC het volgende:
maar ik ben ook maar 2 keer in mijn leven uit geweest
Ik vind het CS echt mooi geworden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De binnenstad zijn ze wel echt mooi aan het opknappen, met die nieuwe passage enzo. Wel echt nice.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Heel serieus te nemen als je net zegt er maar een keertje te zijn geweest
Moet daar nog steeds een keer heen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het CS echt mooi geworden.
Even buiten beschouwing laten van wat het kost
Ja en vast door een architect ontworpen die niet eens zelf fietstquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel serieus te nemen als je net zegt er maar een keertje te zijn geweest
[..]
moet eerst gebeuren denk ik voordat ze dat veranderen
en het is net nieuw dus zal wel niet
[..]
Wel jammer
Binnenstad is sowieso al mooooiquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De binnenstad zijn ze wel echt mooi aan het opknappen, met die nieuwe passage enzo. Wel echt nice.
Ohquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is niet echt aan te bevelen met al dat laad/los vrachtverkeer.
Je krijgt er geen spijt vanquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet daar nog steeds een keer heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |