Wij ookquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben hier maar 1 stoplicht
Zal ik doenquote:
Nou dat is een gemis!quote:
Nou, ik woon hier nu dus 7 jaar.. En ik woonde nog thuis toen ik met hem had (en daarna ook nog in Den Haag, was beginnnn)..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrij regelmatig via waGaat eigenlijk nog best ver terug... Denk van voor 2010 oid
Merk het..quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat is een gemis!
[..]
Nou, ik woon hier nu dus 7 jaar.. En ik woonde nog thuis toen ik met hem had..
Ik probeer uit te rekenen hoeveel jaar ik hier woon, maar dat is 1 grote blurquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dat is een gemis!
[..]
Nou, ik woon hier nu dus 7 jaar.. En ik woonde nog thuis toen ik met hem had (en daarna ook nog in Den Haag, was beginnnn)..
Is makkelijk hier, want was begin schooljaarquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer uit te rekenen hoeveel jaar ik hier woon, maar dat is 1 grote blur
Hm, in dat geval voor september 2008quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is makkelijk hier, want was begin schooljaar
En, bevalt het?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, in dat geval voor september 2008
quote:
En dan tot ongeveer eind 2012quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, in dat geval voor september 2008
quote:
Oh geen idee, doe dat nooit.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Crack_ het volgende:
AMAAAA?! hoe de fuck doe je die zoutoplossing op je oor man voor zevn-tien minuten
Weer thuisquote:
Ahh fijnquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, zou niet anders meer willen.
Nee, maar serieus. Locatie is goed, faciliteiten (OV) prima en het is hier nog best rustig wonen.
ohquote:
Ohh, nee kan dan ook gewoon echt super chill zijn juistquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weer thuisBij mijn mama
We werkten allebei fulltime, dus we zagen elkaar alleen in de avond en dan nog niet elke avond, omdat sporten, pony etc. Ik vond het absoluut niet vervelend om weer thuis te wonen.
waar?quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:23 schreef Crack_ het volgende:
En als ik aan mn tafel zit te studeren en veel uit mn raam kijk zie ik ze ook zo vaak voorbij vliegen
Vind dat echt vet
Oh, maar zout is goed en uh ja. Dat helpt echt ontzettendquote:Op donderdag 30 maart 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik laat de natuur gewoon zijn werk doen en spoel het gewoon af onder de douche.
Het ging bij mij persoonlijk alleen maar erger irriteren als ik ermee zat te kloten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |