hoezo?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga het zelf dan doen joh als je het zo goed weet met je schubbenkop
thanks ze zijn gaan rijdenquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ewa swa schreeuw ze, klap ze, trein ze moeder maar bovenal zeg ze jou zsm thuis te brenen ivm chillings en zeg dat ik het zei
Is dit een quote van iemand? Of de domibo?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik snap jou niet, aber ook niet, ok
fuck it, jullie verwachten allebei de top te bereiken, maar jullie zijn geen alpinisten, jullie hebben geen gear, niets....
heb ik niet gegeven hoorquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met je kritiek op hardwerkende mensen die ook maar een nietsbetekenende kutbaan hebben
nee origineel van mijquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit een quote van iemand? Of de domibo?
quote:Moest nog pincode binnen keijgen dus begeilster had 2 keer vcerkeerd gedaan lol
morgen hopelijk
wel pijpje samen uitgerookt!
Zijn dit lyrics?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik snap jou niet, aber ook niet, ok
fuck it, jullie verwachten allebei de top te bereiken, maar jullie zijn geen alpinisten, jullie hebben geen gear, niets....
ja en dan nog, mijn werkgever vergoed 100% OVquote:
ja das geen hardwerkende mensen tochquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je wilde spullen gaan slopen
DAT WEET NIEMAND!!!!!quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar komt dat BIEM! ineens vandaan?
zit je bij HPLC, Nelis en Aber?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:49 schreef Drug het volgende:
naast me zit een zweetlul. voor me zit een dronkaard. achter me zit een goedkoop parfum. aangenaam geurenmelange levert dat op zeg
met de trein? hahaquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:50 schreef Drug het volgende:
haha mozy komt langs met koffie en versnaperingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |