fok de trein, vape livequote:Op donderdag 30 maart 2017 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaan ze vast waarderen in de trein.
kies voor zsm, je bent nuquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
Zal ik in de meivakantie naar China gaan of in de zomervakantie
Geen zin om zo lang te wachten
ja thc in de drukke trein is lastig helaasquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
doen ff diep inademene, vasthouden vasthouden vasthouds en uit tot je kalm bent![]()
Zo nodig met thc
Maar ik krijg eind mei pas vakantiegeldquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kies voor zsm, je bent nu
neem je vpn voordat je naar China gaat?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
Zal ik in de meivakantie naar China gaan of in de zomervakantie
Geen zin om zo lang te wachten
llive the life, i know maar ik livde net de vape life dus was ik even net even heel stonedquote:
Wow.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
llive the life, i know maar ik livde net de vape life dus was ik even net even heel stoned
vapen is geen roken wat kunnen ze zeggen danquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:29 schreef Drug het volgende:
[..]
ja thc in de drukke trein is lastig helaas
Wat moet ik daarmeequote:Op donderdag 30 maart 2017 20:30 schreef zeer het volgende:
[..]
neem je vpn voordat je naar China gaat?
hij klapte even hard binnenquote:
dat is wel een punt ja, nu heb je het geld niet?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:30 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Maar ik krijg eind mei pas vakantiegeld
GHBquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een drankje gekocht wat ik nooit eerder heb gehad. Weet nu al dat het tegen gaat vallen
zeker moeilijk chemische smakenquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik werd overgehaald door de tekst vanille en aardbei smaak.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
Wil rozevla zich melden bij de ballenbak zijn ouders willen hem graag met terugwerkende kracht aborteren
nee helemaal nietquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
Wil rozevla zich melden bij de ballenbak zijn ouders willen hem graag mee naar huis nemen
denk dat de ouders hem graag in de ballenbak "vergeten"quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
Wil rozevla zich melden bij de ballenbak zijn ouders willen hem graag mee naar huis nemen
quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
Wil rozevla zich melden bij de ballenbak zijn ouders willen hem graag mee naar huis nemen en heel hard en lang neuken!!!!!!!!!![]()
ik welquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is wel een punt ja, nu heb je het geld niet?
doe normaal joh tokkie aapquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:39 schreef Drug het volgende:
zin om mijn agressie te botvieren op ns materieel
BIEM!!!quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
debieletjes kunnen niet eens een trein van a naar b krijgen. opkk danquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh tokkie aap
Maar ik kan toch beter mijn goddelijke lichaam tonenquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
neem die kip mee, toon haar de wereld
ga het zelf dan doen joh als je het zo goed weet met je schubbenkopquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:41 schreef Drug het volgende:
[..]
debieletjes kunnen niet eens een trein van a naar b krijgen. opkk dan
dat komt in de buurt van een kipquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik kan toch beter mijn goddelijke lichaam tonen
ik snap jou niet, aber ook niet, okquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik kan toch beter mijn goddelijke lichaam tonen
ewa swa schreeuw ze, klap ze, trein ze moeder maar bovenal zeg ze jou zsm thuis te brenen ivm chillings en zeg dat ik het zeiquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:41 schreef Drug het volgende:
[..]
debieletjes kunnen niet eens een trein van a naar b krijgen. opkk dan
dat is echt al 20 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar komt dat BIEM! ineens vandaan?
Wat staat hierquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik snap jou niet, aber ook niet, ok
fuck it, jullie verwachten allebei de top te bereiken, maar jullie zijn geen alpinisten, jullie hebben geen gear, niets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |