als ik op jouw fouten moet gaan letten hou ik toch geen tijd meer over joh, kneusquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had je nou nog gezien dat ik die fout niet maakte?
Doe je rustig aanquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:23 schreef Drug het volgende:
en deze kuttrein rijdt niet. zin om zwaar te ragen hier maar ja, shit laadt niet
ok doei ik ga met mijn hoofd tegen het raam bangen
leek ook onmogelijk met jouw formaatquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
shit dacht echt dat die condoom niet was gescheurd
doen ff diep inademene, vasthouden vasthouden vasthouds en uit tot je kalm bentquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:23 schreef Drug het volgende:
en deze kuttrein rijdt niet. zin om zwaar te ragen hier maar ja, shit laadt niet
ok doei ik ga met mijn hoofd tegen het raam bangen
Ja toch wel dus.quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:24 schreef zeer het volgende:
[..]
shit dacht echt dat die condoom niet was gescheurd
wat heeft lichaamslengte nou weer met scheurende condooms te makenquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leek ook onmogelijk met jouw formaat
je snapt mijn krapje niet loelquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
wat heeft lichaamslengte nou weer met scheurende condooms te maken
Ik weet waar Den Helder ligtquote:Op donderdag 30 maart 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik op jouw fouten moet gaan letten hou ik toch geen tijd meer over joh, kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |