Anne Fleurquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:34 schreef NgInE het volgende:
Anne Fleur...
Zo mooi je haren,
Wapperend in de wind.
Je glimlach een zonnestraal.
Oh Anne Fleur, ik ben zo blij,
Om op dezelfde aarde te zijn,
Als jij.
quote:'GroenLinks, de partij waar ik voor werkte, heeft in de media openlijk afstand van mij genomen. Doordat zij niet solidair zijn met mijn acties, heb ik besloten de eer aan mezelf te houden en heb ik mijn lidmaatschap bij GroenLinks opgezegd,' zegt zij in een interview met de feministische website Vileine.
Waar hebben ze dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:01 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.elsevier.nl/ne(...)dair-met-mij-482605/
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten nog leren wat het betekent om een eigen mening te hebben 'als achtergestelde vrouw'.
rtquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
'Alle oude(re) blanke mannen zijn discriminerende racistische seksisten.'
Denk deze?quote:
https://www.gooieneemland(...)an-missie-anne-fleurquote:Het landelijk bureau van GroenLinks neemt afstand van de omstreden tweets van Hilversumse activiste Anne Fleur Dekker. ,,De inhoud is verwerpelijk. Het zijn onhandige tweets, hoewel ze wel uit hun verband zijn gerukt’’, zegt woordvoerster Lotte Jeursen.
Dekker, in Hilversum fractiemedewerker van GroenLinks, heeft zelf het idee dat het landelijk bureau achter haar staat. Dat liet ze deze krant dinsdag weten. ,,Ik ben activist, kaart landelijke problemen aan. Gelukkig staat het landelijke bureau van GroenLinks wél volledig achter me.’’ Volgens Dekker is het nu het moment extreem-rechts te bestrijden. ,,Dat doe ik misschien heftiger dan mensen gewend zijn.’’
De sinds anderhalve week ondergedoken Hilversumse is niet van plan haar toon te matigen. ,,Maar wij steunen haar niet in deze missie’’, benadrukt Jeursen. ,,Anne Fleur twittert op persoonlijke titel. Ze is natuurlijk vrij om te zeggen wat ze wil.’’.
Ja maar Annefleur schrijft wel columns voor Joop.. vragen vragenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, joop is van vara. Vara heeft pauw. Pauw heeft afd aangepakt.
Dat zijn dus fascisten!
Je bent een witte vrouw? Hoe durf je. Now go make me a sandwich 😆quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:04 schreef wolkentoetje het volgende:
O en ik ben een witte blonde vrouw met blauwe ogen dus ik wil niet dat jullie witte mannen van Fok onaardig tegen mij doen anders zijn jullie gewoon vieze seksisten dussss![]()
![]()
It's a gift that keeps on giving.quote:
Een soort van gonnorroe eigenlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
It's a gift that keeps on giving.
twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 21:51:05Er bestaat niet zoiets als extreem-links. Extreem wat? Voor wereldvrede? Voor gelijkheid? Voor een groene aarde? reageer retweet
twitter:alper twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 21:54:44@annefleurdd Nederland is zo naar rechts opgeschoven dat van alles nu extreem-links genoemd wordt. reageer retweet
twitter:Dirrux twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 21:53:03@annefleurdd Extreem naïef bestaat in elk geval wel lees ik hier. reageer retweet
twitter:marceldedood twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 21:52:38@annefleurdd Niet goed geluisterd toen je dit vorige keer postte. Mao. Stalin, Pol Pot, Volkert van der Graaf, Wijn… https://t.co/wElEoRSdKY reageer retweet
Ze valt in herhaling.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:57 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 21:51:05Er bestaat niet zoiets als extreem-links. Extreem wat? Voor wereldvrede? Voor gelijkheid? Voor een groene aarde? reageer retweet
Gestoord, gewoon totaal geschift..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:57 schreef wolkentoetje het volgende:
Het zal je dochter maar zijn.!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gestoord, gewoon totaal geschift..
twitter:JaimyFox twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 22:09:42@annefleurdd Ik ben extreem links. Soms is het goed om in een zieke wereld extreem of radicaal te zijn
reageer retweet
twitter:Tubaljan twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 22:10:59@JaimyFox @annefleurdd Een Chavesgekkie? reageer retweet
twitter:DavidWarnesius twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 22:09:08@annefleurdd @El_Griego79 RaRa raad eens reageer retweet
twitter:ons_Land twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 22:13:06@annefleurdd Ben je ondergedoken in een Dixie Anne? Je praat met een hoop stront in je mond. Wat een domme snol ben jij! reageer retweet
Linksdragende gonorroe.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een soort van gonnorroe eigenlijk
Off topic, maar hij is nogal kort door de bocht wat betreft kapitalisme versus marxisme. Kapitalisme heeft ook mensen levens gekost en doet dat nu op bepaalde plaatsen nog steeds (denk aan de industriële revolutie in de 19de eeuw, de uitbuiting van derde wereldlanden door sommige megaconcerns tegenwoordig). Overigens ben ik het met hem eens dat er geen beter systeem is dan kapitalisme, maar het is zeker geen perfect systeem. Het is een systeem wat het best tot nu toe blijkt te werken tegenover de alternatieven (marxisme dus).quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
Geen idee wie dit is maar hij slaat de spijker wel op zijn kop![]()
Anne Fleur brengt mensen dichter bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |