Wat klopt niet danquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:41 schreef Ali_boo het volgende:
Oh jeejtje toch het houd maar niet op
Zoveel onrecht in de wereld[ afbeelding ]twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 17:30:48Racisme in het onderwijs dmv geschiedvervalsing. https://t.co/0zcRAwo1qi reageer retweet
Ik denk dat Annefleur niet wil geloven dat vijandige stamhoofden slaven ruilden tegen geweren kruit en brandewijn.quote:
Zolang je oude versleten kleren draagt, een paar dagen niet doucht, de juiste slogans weet te blairen, your goodquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zou Baudet en de Baudetjugend welkom zijn? of gewoon de witte man? Pauw bijvoorbeeld.
Plaggenhutbewoners hadden gouden badkamers van geroofd negergoud.quote:
twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 17:42:26Soms wil ik zo'n Alice in Wonderland cakeje eten en zo minuscuul worden dat ik met een hommel kan knuffelen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Plaggenhutbewoners hadden gouden badkamers van geroofd negergoud.
Die Hommel zou heerlijk eten die dagquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
aaaah ze is lieftwitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 17:42:26Soms wil ik zo'n Alice in Wonderland cakeje eten en zo minuscuul worden dat ik met een hommel kan knuffelen. reageer retweet
twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 17:33:09Voor morgen. Grappen over zwangerschap zijn niet grappig. #1april https://t.co/owReXXi4Oi
reageer retweet
Heb werkelijk geen idee . Durf het ook niet aan der te vragen voor je het weet word je beschuldigd van mansplaningquote:
Hoe moet ik dat zien ?quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:52 schreef TheJanitor het volgende:
Fascitische aanvallen op moslims en vooral op moslima's?
Ah, klinkt bekendquote:Op vrijdag 31 maart 2017 16:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Ik zie het maar wat is in hemelsnaam 4chan? Nooit van gehoord.
Dit artikel is ook interessant:quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:10 schreef LXIV het volgende:
Antwoord van GL:
Lieve Anne Fleur
Wij willen graag met de VVD het pluche op. Bij de VVD houden ze niet zo van linksradicale meisjes zoals jij. Daarom konden we niet achter je staan. Fijn dat je zelf besluit er uit te stappen. Hopelijk is jouw actie een voorbeeld voor veel anderen. Dan kunnen we ons linksradicale-gekkies image achter ons laten.
Veel groetjes,
Het bestuur.
En een poot van Jesse
quote:Anne Fleur verdient geen straf, maar een intensieve behandeling om af te kicken van het fanatisme en activisme.![]()
Zij zou gewoon moeten studeren en vooral normaal moeten doen.
Zij heeft de leiding van GroenLinks herinnerd aan het fanatisme van de linkse kerk, aan hun eigen wortels.
Mensen die aan wikipedia twijfelenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik denk dat Annefleur niet wil geloven dat vijandige stamhoofden slaven ruilden tegen geweren kruit en brandewijn.
Ik wil niet dat dit zo is,ik wil niet dat dit zo is..
De blanken zijn slecht,Afrikanen zijn zielig en altijd slachtoffer,zoiets denk ik..
Net als dat AnneFleur bij Pauw heeft aangegeven dat haar tweets geen humor waren, zegt van Muyswinkel nu ook dat zijn tweets over Baudet geen ironie waren maar bloedserieus zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:27 schreef Montagui het volgende:
Klopt. 'Val hem aan' moet je overdrachtelijk zien etc etc. Net als Anne Fleur moet alles wat AF, Muiswinkel en consorten tweeten wel juist geïnterpreteerd worden e/o in de juiste context gezien worden etc etc, behalve als het andersom is, als het om bv Thierry Baudet gaat, dan pak je een uitspraak van een fictief persoon in zijn boek en daar val je hem mee aan. Dan bestaat context e/o juiste interpretatie niet meer.
En dat hoeft uiteraard ook niet, want Baudet is een fascist, een nazi en die mag door de überdeugers van deze wereld met alle mogelijke middelen 'aangevallen' worden.....toch?
O echt?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:02 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Net als dat AnneFleur bij Pauw heeft aangegeven dat haar tweets geen humor waren, zegt van Muyswinkel nu ook dat zijn tweets over Baudet geen ironie waren maar bloedserieus zijn.
Hij vind Baudet echt levensgevaarlijk, die vent spoort niet
Het is wel duidelijk dat zij geen school heeft afgemaaktquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:41 schreef Ali_boo het volgende:
Oh jeejtje toch het houd maar niet op
Zoveel onrecht in de wereld[ afbeelding ]twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 17:30:48Racisme in het onderwijs dmv geschiedvervalsing. https://t.co/0zcRAwo1qi reageer retweet
En dat voor iemand uit Blaricum.!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat zij geen school heeft afgemaakt
Zij viel toch onder het verwende kind syndroom?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:28 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En dat voor iemand uit Blaricum.!
Hebben pap en mam dan geen bijlessen etc geregeld zodat ze toch minimaal het VWO kon afmaken?
Ja hey maar ook uit een VVD nest zoals ze zelf in een column heeft geschreven nou ja papa dan want mammie heeft 15 maart Georgina Verbaan gestemd..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zij viel toch onder het verwende kind syndroom?
Zal ze dan elke dag ruzie hebben met haar vader? Of zullen haar ouders gescheiden zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:31 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja hey maar ook uit een VVD nest zoals ze zelf in een column heeft geschreven nou ja papa dan want mammie heeft 15 maart Georgina Verbaan gestemd..
Zij trolled. Dit kan gewoon niet waar zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2017 17:51 schreef CrashO het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 31-03-2017 om 17:33:09Voor morgen. Grappen over zwangerschap zijn niet grappig. #1april https://t.co/owReXXi4Oi[ afbeelding ] reageer retweet
!
Nou grappen over een nep zwangerschap kan ik niet waarderen nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:34 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zij trolled. Dit kan gewoon niet waar zijn
Geen idee... Ik kan mij zo voorstellen dat papa niet zo achter de ideeën van zijn prinsesje staat.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 18:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zal ze dan elke dag ruzie hebben met haar vader? Of zullen haar ouders gescheiden zijn?
Zoveel vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |