Hoe oud ben jij en hoe oud is deze, wie leeft dan in wie zijn wereld?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind het als havist maar moeilijk om te leven in dezelfde wereld als de grote politicus Baudet.
Ik vrees dat hij serieus is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef Rezania het volgende:
Maar even serieus, die vent is gewoon een gigantische troll, ja toch?
Er is een JFVD !!!!twitter:jongerenfvd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 14:24:52Word lid van de #JFVD, de jongerenorganisatie van @fvdemocratie, de snelst groeiende politieke partij van NL.… https://t.co/USjgaPpj4E reageer retweet
Met zijn lavendelzakje en Latijn? Nee joh, hoop het niet zeg.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij serieus is.
Sowieso dat Fylax de voorzitter is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef skysherrif het volgende:
Er is een JFVD !!!!twitter:jongerenfvd twitterde op donderdag 30-03-2017 om 14:24:52Word lid van de #JFVD, de jongerenorganisatie van @fvdemocratie, de snelst groeiende politieke partij van NL.… https://t.co/USjgaPpj4E reageer retweet
Een ware Baudet Jugend. Mooie dingen, mooie dingen.
Dat stinkjong mag eerst een jaar corvee doen tot ie 18 is en fatsoenlijk een biertje mag drinken.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso dat Fylax de voorzitter is.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat stinkjong mag eerst een jaar corvee doen tot ie 18 is en fatsoenlijk een biertje mag drinken.
Het is volgens mij echt een gekkie.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met zijn lavendelzakje en Latijn? Nee joh, hoop het niet zeg.
Ook dat interview, dat ie in zijn werkruimte zit: 'Dan zit ik hier en bedenk ik zinnen waar linkse mensen boos van worden.'![]()
Ik was 16 en kreeg nog geen eens studiefinanciering en een OV-kaart. Dat was pas zielig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:46 schreef Rezania het volgende:
Is wel zielig hoor, al die 17-jarigen die geen biertje mogen drinken bij de introweek. Limonadecantus zelfs.
Geen klassiek fascistische partij zonder zonder weerbare jeugdafdeling.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso dat Fylax de voorzitter is.
Maar je mocht wel bier. 'Vo voor het bier.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik was 16 en kreeg nog geen eens studiefinanciering en een OV-kaart. Dat was pas zielig.
Dat is zo... ik was vergeten dat die grens verschoven is.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je mocht wel bier. 'Vo voor het bier.
Nee, Wilders is een gekkie. Baudet is een troll. Énorm elitair doen terwijl hij zegt een man van het volk te zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is volgens mij echt een gekkie.Ook dat latijn tijdens zijn speech deze week en die foto op de piano...
Respect als het allemaal een grap is.
Krijgen binnenkort een prachtig uniform met een zakje lavendel erbij.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen klassiek fascistische partij zonder zonder weerbare jeugdafdeling.
Kom bij de Baudetjeugd! Houzee!!
Afkorting van bravo, vooral voor prominente figuren.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Maar jongens en zeldzame mevrouw... wat is 'Vo? Dat weet ik dus niet als sneue havist.
Wordt dat bij elke introweek streng gecontroleerd eigenlijk? Weet dat het bij de UIT week inderdaad vrij lastig is als 17 jarigequote:Op donderdag 30 maart 2017 17:46 schreef Rezania het volgende:
Is wel zielig hoor, al die 17-jarigen die geen biertje mogen drinken bij de introweek. Limonadecantus zelfs.
pas op je 18e ook?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik was 16 en kreeg nog geen eens studiefinanciering en een OV-kaart. Dat was pas zielig.
Werkelijk nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Afkorting van bravo, vooral voor prominente figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |