KFC?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kennelijk, kunnen beter gewoon kip gaan eten
Nee, wel een huisje in Amsterdam gekochtquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het vriend.
Nog dure tripjes gepland?
Nee al zijn geld is op aan de huurmoordenaar voor Rezania.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is het vriend.
Nog dure tripjes gepland?
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee al zijn geld is op aan de huurmoordenaar voor Rezania.
ben jij een beetje donker?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
daar is iedereen hier te blank voor
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee al zijn geld is op aan de huurmoordenaar voor Rezania.
Over een jaar is er echt wel een kabinet.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Jullie moeten Elan wel even aan zijn afspraak met mij houden. Als er morgen geen kabinet is win ik de weddenschap en een Fok-abo-upgrade, maar meneer negeert mijn posts er tegenwoordig over.
Is dit een nieuwe fittie in wording?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Jullie moeten Elan wel even aan zijn afspraak met mij houden. Als er morgen geen kabinet is win ik de weddenschap en Fok-abo-upgrade, maar meneer negeert mijn posts er tegenwoordig over.
Elan in een notendop.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Jullie moeten Elan wel even aan zijn afspraak met mij houden. Als er morgen geen kabinet is win ik de weddenschap en een Fok-abo-upgrade, maar meneer negeert mijn posts er tegenwoordig over.
Als ik in DH ben, zal ik eens kijken.quote:
Hier gaan de gekleurden altijd naar Burger King, bij gebrek aan KFC.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
Doe je mond dicht, het stinkt hier naar zaad nu hahaquote:
Ik ben er serieus nog nooit geweest. Maar dat komt omdat de dichtstbijzijnde voor mij waarschijnlijk in Amsterdam zit.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:50 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe je mond dicht, het stinkt hier naar zaad nu haha
hier ookquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik in DH ben, zal ik eens kijken.
[..]
Hier gaan de gekleurden altijd naar Burger King, bij gebrek aan KFC.
Ik zeg niks meer.quote:
Morgen pak ik de originele post er wel even bij. Zowel van de afspraak als die waarin je hem bevestigt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Over een jaar is er echt wel een kabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |