auwquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij lust geen kaas, niemand geeft om jou
Weet je meer dan mij. Verder hoef ik mij absoluut niet te verantwoorden tegen over jou.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
TR's zijn vast wel gezet. En die kunnen ook op een later moment afgehandeld worden. Zou je moeten weten.
Wat ben jij godsgruwelijk vermoeiend zegquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nu alles hier bespreken, ik vind het wel vermakelijk. Laatst ook al twee homo's die elkaar aanvielen in FB (ik zeg maar homo's, want ze mycroften allebei)
Is er op FOK! geen wob dan?quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet je meer dan mij. Verder hoef ik mij absoluut niet te verantwoorden tegen over jou.
Jeetje wat slecht.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef HPLC het volgende:
Supersof zei laatst dat die van Elan maar 6 cm was
hahaha je leest meequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ben jij godsgruwelijk vermoeiend zeg
Donderstraal toch een teringeind op met je oneindige kankergezuig. Ik heb aan je gevraagd of je erover wilde ophouden; maar blijven zuigen, zuigen en nog eens zuigen.
Note me maar, Ama. Boodschap is duidelijk.
sow hequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Donderstraal toch een teringeind op met je oneindige gezuig. Ik heb aan je gevraagd of je erover wilde ophouden; maar blijven zuigen, zuigen en nog eens zuigen.
Waarom niet? Je bent mod en wijkt volledig af van het beleid wat hier geldt voor users zoals ik en homo's. Want schijnbaar is dat een aparte groep hier.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet je meer dan mij. Verder hoef ik mij absoluut niet te verantwoorden tegen over jou.
Hij heeft het volgens mij over pezu en rezania.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Donderstraal toch een teringeind op met je oneindige gezuig. Ik heb aan je gevraagd of je erover wilde ophouden; maar blijven zuigen, zuigen en nog eens zuigen.
Nee.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij over pezu en rezania.![]()
![]()
je mag de grote K niet gebruikenquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Elan altijd te ver ging. Maar dat gaat lastig hehequote:Op woensdag 29 maart 2017 18:38 schreef HPLC het volgende:
Supersof zei laatst dat die van Elan maar 6 cm was
Huh was jij dat dan, ik haal jullie altijd door elkaar. Snapte er al niks van omdat pezu de grootste hetero is die ik ken.quote:
watquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij over pezu en rezania.![]()
![]()
Hou op schijnheil.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh was jij dat dan, ik haal jullie altijd door elkaar. Snapte er al niks van omdat pezu de grootste hetero is die ik ken.
Blokkeren werkt niet hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga denk ik maar weer abo nemen zodat ik dat vermoeiende gezuig van Etsu eens kan blokken.
Nog erger dan Braddie. Man man man.
Jouw kut is gewoon zo uitgewoond dat je een schaap als tampon nodig hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Elan altijd te ver ging. Maar dat gaat lastig hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |