Oke dan heb ik niks gezegd, excusesquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn man is overleden door kanker?
quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn man is overleden door kanker?
Ik heb toch geen idee meisje? Enige wat ik wel weet is dat je nogal heftig kan reageren.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij verzint iets dus doe ik dat ook. Heb geen kinderen?
Wat versta je onder westers denken?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt wel een Westers interieur. Als je even Westers denkt als je interieur.....
Wat versta jij eronder? Je kan beter eens dm'en met Crip hieroverquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat versta je onder westers denken?
Al 3.5 jaar een vriend. Waar haal jij je mis informatie vandaan. Je dacht ook dat ik geen foto van je chick had.quote:
Maak je nou eens niet zo druk meisje. Je lijkt een beetje gespannen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al 3.5 jaar een vriend. Waar haal jij je mis informatie vandaan. Je dacht ook dat ik geen foto van je chick had.
De enige die hier vreemd reageert ben jij.
Ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Heb echt hele erge buikpijn pff
Wie brengt een kruik?
Heb jij een pic van zijn chick? Show us.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Al 3.5 jaar een vriend. Waar haal jij je mis informatie vandaan. Je dacht ook dat ik geen foto van je chick had.
De enige die hier vreemd reageert ben jij.
Ongesteld?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:45 schreef BellaaElisa het volgende:
Heb echt hele erge buikpijn pff
Wie brengt een kruik?
Beter een pic van mijn chick dan mijn chick met een pikquote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb jij een pic van zijn chick? Show us.
Dat vroeg ik jou eerst. Dus, vertel...quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat versta jij eronder? Je kan beter eens dm'en met Crip hierover
Ja,why not!quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:49 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Nope, kom jij die kruik brengen? Met een kopje harrira.
Tis srs nog een klein meisje. Nee, ben geen Fushia.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heb jij een pic van zijn chick? Show us.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |