Nee all stars. Ik hou niet zo van meisje meisje looks.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb je vandaag sandalen aan? Ik wellllll!!
Echt? Zo niet verwacht van je, hahahha. Welke kleur dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee all stars. Ik hou niet zo van meisje meisje looks.
Ja gewoon, vind een vrouw met mooi gebit woest aantrekkelijkquote:
Lekkere voetjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb sandalen aan vandaag. Nu lekker thuis.
[ afbeelding ]
Vorige week nog een pedicure gehad, maar m'n huid is helaas overgevoelig.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja gewoon, vind een vrouw met mooi gebit woest aantrekkelijk
En mooie voeten zonder lelijke eeltknobbel op de grote teen![]()
Pic in DM plzquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vorige week nog een pedicure gehad, maar m'n huid is helaas overgevoelig.
Neger wat. Stem al decennia vvd.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:41 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
PVV stemmen maar wel geilen op moslima's.....
Nederlanders![]()
Goudquote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Echt? Zo niet verwacht van je, hahahha. Welke kleur dan?
Ah, ok. Nee, geen gescheurde broeken!!! Doe dat niet meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goud![]()
Ben totaal niet netjes a la hakken. Vroeger wel. Heb periodes. Zit nu in m'n all stars, gescheurde broeken periode.
Waar haal jij dit vandaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 12:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat jij nou een minderjarige neukt. Goorlap.
Je laat zeker ook je okselhaar staan jij vies wijfjequote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zit nu in m'n all stars, gescheurde broeken periode.
Oh, maar je hebt wel een Westers interieur. Als je even Westers denkt als je interieur.....quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Weet je hoe fijn het is alleen thuis te zijn?Komt hier niet vaak voor. Tijd om op mezelf te gaan wonen.
Bitch je neukt een 17 jarig kind.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waar haal jij dit vandaan?
Maar snap wel dat jij single bent. Zo'n knettergek wijf wil niemand.![]()
Heb je ook al een kind? Ja toch?
Ik vind het wel mooi ja, maar vind jouw interieur nu helemaal niet lelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes! Vind je dat mooi?
Zelfs in Marokko niet!
Hahahaha ik neuk geen kinderen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bitch je neukt een 17 jarig kind.
Ja heb 3 kinderen. So what?
Wat een haat zeg..quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahaha ik neuk geen kinderen.
Laat me raden, je man heeft hem gepleurd voor een jonger examplaar die wel nog strak is? Ik voel haat jegens jongere vrouwen.
Oja, vergeet niet snel weer te reporten. Zo laf ben je wel
Mijn man is overleden door kanker?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 15:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahahaha ik neuk geen kinderen.
Laat me raden, je man heeft hem gepleurd voor een jonger examplaar die wel nog strak is? Ik voel haat jegens jongere vrouwen.
Oja, vergeet niet snel weer te reporten. Zo laf ben je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |