Ik geloof hier net zoveel van als de rest van je posts.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik haar gefriendzoned want zij wilde wel afspreken. Niet dat het er verder toe doet.
laat ze, beetje entertainment hier in de scquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Elan en Cachet kunnen jullie alsjeblieft weer even normaal doen? Of dit even lekker via de DM doen ofzo.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef SideEffect2.0 het volgende:
[..]
laat ze, beetje entertainment hier in de sc
Nee Ama is de autoriteit hier en die slikt alles behalve zaad dus die steunt mijn standpunt.quote:
Wel opvallend om te zien dat er een bepaald persoon weer de sfeer komt verpesten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Elan en Cachet kunnen jullie alsjeblieft weer even normaal doen? Of dit even lekker via de DM doen ofzo.
Wow jeetje.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee Ama is de autoriteit hier en die slikt alles behalve zaad dus die steunt mijn standpunt.
Ik heb liever dat ze nu alles hier bespreken, ik vind het wel vermakelijk. Laatst ook al twee homo's die elkaar aanvielen in FB (ik zeg maar homo's, want ze mycroften allebei)quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:32 schreef Amarantha het volgende:
dit jaquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze nu alles hier bespreken, ik vind het wel vermakelijk. Laatst ook al twee homo's die elkaar aanvielen in FB (ik zeg maar homo's, want ze mycroften allebei)
Oh, sorry dat ik je homovriendje niet ben en dus de sfeer niet mag verpesten. Maar doodsverwensingen laat ik wel achterwegen hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Ja want ik lees echt alles hier 24/7.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik je homovriendje niet ben en dus de sfeer niet mag verpesten. Maar doodsverwensingen laat ik wel achterwegen hoor.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik je homovriendje niet ben en dus de sfeer niet mag verpesten. Maar doodsverwensingen laat ik wel achterwegen hoor.
doet ama alquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien moeten we even helpen stoken
Jij lust geen kaas, niemand geeft om jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |