Dat is jouw zienswijze.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag ook.
Alles beter dan Tagliano en Kingflopland.
Dat is wel echt heel erg sadquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was helemaal triest. Krijg ik een half uur na mn ban een pm dat het eigenlijk onterecht is.
Maar je fout tov een FA toegeven ho maar.
Vasion is al bezig een touw te knopen.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel een behoorlijk eisenpakket.
Te beginnen met het opheffen van de FrontPage
Ik vroeg om een liveoptreden van Spandau Ballet met Gold in mijn achtertuin. Ik werd mod maar ik kreeg het nietquote:Op dinsdag 18 april 2017 23:38 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel een behoorlijk eisenpakket.
Te beginnen met het opheffen van de FrontPage
Behalve dan als specularium weer eens stiekem meeleest in de slowchat.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:39 schreef Typisch het volgende:
En dan zich verschuilen achter: ja maar wij geven geen bans.
Terwijl een ieder weet dat een ban bijna nooit gegeven wordt zonder dat een mod een melding maakt.
Incidenteel is het anders, maar klopt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:39 schreef Typisch het volgende:
En dan zich verschuilen achter: ja maar wij geven geen bans.
Terwijl een ieder weet dat een ban bijna nooit gegeven wordt zonder dat een mod een melding maakt.
Daarom heb ik ook expres het woordje bijna toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Incidenteel is het anders, maar klopt.
Ik heb vorige week slecht gemod tijdens RMA-BAY, dat wel. Zuivere geweten heb ik niet.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook expres het woordje bijna toegevoegd.![]()
Jij bent trouwens echt een bazenmod, Stinho. Dat weet jij hopelijk wel. Ook al heb ik je recentelijk een beetje geplaagd.
Dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week slecht gemod tijdens RMA-BAY, dat wel. Zuivere geweten heb ik niet.
quote:Op dinsdag 18 april 2017 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag ook.
Alles beter dan Tagliano en Kingflopland.
Niet alleen zijn zienswijzequote:Op dinsdag 18 april 2017 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is jouw zienswijze.
Ik ruk hierbij in en keer terug naar de SC.
Wat is er geen echte feedback aan?quote:Op woensdag 19 april 2017 08:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk, jongens. Nu weer echte feedback.
Bans worden niet besproken, dat weet je prima. Wil je in discussie met de FA's, kun je naar ze mailen.quote:
Wat een overacting.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:28 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje
Omdat drie notoire Tong haters weer een topic komen verkloten ?
Dit is gewoon een goede column over voetbal en mijn persoonlijke beleving. Zoals veel columnisten persoonlijke dingen schrijven. Niks mis mee. Dit is een universeel voetbalgevoel uit mijn pen.
Echt belachelijk.
VBL / 'Hermke, ge mot meer pingelen.'
Zo ben ik. Ben ik de prominenste FOK!ker door geworden. Gewoon een kwestie van bescheiden blijven.quote:
Dat doen we wel als het officieel isquote:Op donderdag 27 april 2017 10:46 schreef tong80 het volgende:
Hou alles lekker centraal.
Verander op z'n minst de TT......
VBL / Dick Advocaat nieuwe bondscoach met Gullit als assistent.....
Dus de NOS had het fout ?quote:Op donderdag 27 april 2017 10:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat doen we wel als het officieel is
Stukje van de NOS:quote:
Dus niet definitief inderdaad, ook volgens de NOS.quote:De voetbalbond hoopt binnen enkele dagen zekerheid te hebben over de opvolger van de ontslagen Danny Blind.
Goeie regerche.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje van de NOS:
[..]
Dus niet definitief inderdaad, ook volgens de NOS.
Pak me niet op één topic. Wees blij dat er nog een user is die er iets van wil maken. Laat maar. Bierkaaien kun je niet tegen vechten. Ik geef het op.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
Je had verwacht dat als je, nadat een eerder vrijwel identiek topic gesloten wordt, de volgende wel open blijft?
Je wordt toch ook juist niet gepakt op één topic? Ja, dat ene baggertopic wordt gesloten, maar de topics die wel gewoon goed zijn blijven ook gewoon open.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pak me niet op één topic. Wees blij dat er nog een user is die er iets van wil maken. Laat maar. Bierkaaien kun je niet tegen vechten. Ik geef het op.
Succes verder.
Het moet dan ook niet veel gekker worden.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je wordt toch ook juist niet gepakt op één topic? Ja, dat ene baggertopic wordt gesloten, maar de topics die wel gewoon goed zijn blijven ook gewoon open.
Gekker dan jou worden ze niet neequote:Op donderdag 27 april 2017 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het moet dan ook niet veel gekker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |