ik heb een wat bredere smaakquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan moet hij wel met andere muziek komen...![]()
We hebben soms best wel een verschillende smaak vwb muziek.
Ze zijn niet om te eten hoorquote:
Hij zou toch morgenavond weer optreden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Update: drake inmiddels vanavond ook al een half uur te laat.
zal ie de show van vanavond donderdag inhalen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Update: drake inmiddels vanavond ook al een half uur te laat.
Die van donderdag doet 'ie vrijdag...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal ie de show van vanavond donderdag inhalen?
Ja maar vanavond 2e show.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij zou toch morgenavond weer optreden?
Als de fans slim zijn eisen ze allemaal hun geld terug en hoeft drake nooit meer naar nederland te komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal ie de show van vanavond donderdag inhalen?
Er zit een tegenstrijdigheid in bovenstaande zin...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als de fans slim zijn eisen ze allemaal hun geld terug en hoeft drake nooit meer naar nederland te komen.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit een tegenstrijdigheid in bovenstaande zin...
Ik begrijp op Twitter dat -ie op dit moment werkelijk op het podium staat. En ik lees ook dat zijn afzegging van gisteren door een acute voedselvergiftiging komt.quote:
Juist. Hij was gewoon stoned. Als je voedselvergiftiging hebt ga je daarna niet naar de Japanner en een afterpartyquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp op Twitter dat -ie op dit moment werkelijk op het podium staat. En ik lees ook dat zijn afzegging van gisteren door een acute voedselvergiftiging komt.
True true.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit een tegenstrijdigheid in bovenstaande zin...
De voedselvergiftiging zou juist door sushi zijn gekomen. Geen idee hoe het verder zit; ik meld alleen wat ik op Twitter voorbij zag komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Juist. Hij was gewoon stoned. Als je voedselvergiftiging hebt ga je daarna niet naar de Japanner en een afterparty
Maar fijn dat ie op het podium staat. Ik gok dat ie er snel weer af is.
Twitter zegt; nog geen drakequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begrijp op Twitter dat -ie op dit moment werkelijk op het podium staat. En ik lees ook dat zijn afzegging van gisteren door een acute voedselvergiftiging komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |