Pardon?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
had![]()
Gooi jezelf weg naar de Frontpage.
Voor homo-acceptatiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom spelen ze met een roze bal?
Coco98 doe eens aardig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
had![]()
Gooi jezelf weg naar de Frontpage.
Uitgenodigd door Seedorf inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van Gaal zit daar niet voor niets.
Je weet toch alles?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik had nog nooit van hoedt gehoord.....tot zaterdag...
ik dacht dat het een eredivise speler was ofzo
ja maak me maar af![]()
je hebt zeker onder een steen ...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ja maak me maar af![]()
GROOT STERK FYSIEK PASSIEquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Mr.N het volgende:
Strootman
Ik begrijp niet wat mensen in hem nou zien
Blij dat jij de voorzet geeft. Hier zit er nog zo eentje die hem niet kentquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ja maak me maar af![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ja maak me maar af![]()
Staat daar prima naast Klaassen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat is die Strootman toch een partijtje lelijk hé. Man man man. Wat een kop.
Omdat die er geen kut van kan! Haha wat dacht jij dan?quote:
Vandaag kreeg iemand hem bij 30 seconds. Was een vrouw, dus ze wist niet hoe ze hem moest omschrijven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
zie je het al voor je als je sex hebt met die kerel. Constant die kop aankijken. Kan je beter een zak over de kop trekken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
rare zinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
Waarom kon Oranje deze felheid niet tegen Bulgarije kunnen tonen?
Meneer Harmsengodquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Slobeend het volgende:
Capello is die man uit Toen Was Geluk Heel Gewoon.
Sabotage om Blind te lozenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
Antoine van der Linden niet selecterenquote:
Omdat Blind er nog zat, daar moesten ze eerst van af.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Vasion het volgende:
wtf is dat van gaal op zijn 80ste ofzoquote:
Maar ze kan de volgende dag wel lekker shoppen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zie je het al voor je als je sex hebt met die kerel. Constant die kop aankijken. Kan je beter een zak over de kop trekken.
Heel Feyenoord in Oranje, al de rest is ongeschikt. We weten het.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
kongolo moet gewoon in oranje dat weet iedere idioot
Geen Barry Opdamquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Antoine van der Linden niet selecteren
als jij effe uitlogt is iedereen een stukje blijerquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:06 schreef S0nic het volgende:
Als Strootman fit was geweest voor het WK 2014 waren we in de groepsfase gestrand.
Dat kunnen Zoet/Promes/Hoedt/Klaassen/BMI/Tete ook niet. Dus dat is niet echt een geldig argument.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat die er geen kut van kan! Haha wat dacht jij dan?
HarryGod niet kennen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf is dat van gaal op zijn 80ste ofzo
Sno movie genotquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beste aanvaller na Robben die we hebben.
je moederquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jij effe uitlogt is iedereen een stukje blijer
Geen onvertogen woord, wat is jouw probleem?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou nou wat een taal. Heeft jouw broer Scrummie jou nooit manieren geleerd?
Na een paar kistjes met groene knuppels wordt het vanzelf wel gezelligquote:
Niets, vriend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Geen onvertogen woord, wat is jouw probleem?
hart voor de clubquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er kapot bij neervallen met Ajax 2 genot
Wtf hij staat weer op YT. ::D Jaren lang gemist .quote:
Leukquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen
ik kijk vanaf nu ook mee!
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Alsof je iets beters te doen hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
nederland is alleen goed in vriendschappelijk
meisjesvoetbal
ze hoeven nu geen duels aan te gaan....
homooos
dit is geen voetbalwedstrijd...ik weet nu waarom ik nooit naar vriendschappelijke shit kijk
ik kijk het nog 10 minuten aan
Gezellig!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
dank voor deze mededelingquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
nederland is alleen goed in vriendschappelijk
meisjesvoetbal
ze hoeven nu geen duels aan te gaan....
homooos
dit is geen voetbalwedstrijd...ik weet nu waarom ik nooit naar vriendschappelijke shit kijk
ik kijk het nog 10 minuten aan
Dat schijnt toch het criterium te zijn om opgesteld te worden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat die er geen kut van kan! Haha wat dacht jij dan?
Welkom.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
dat niet neequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt
Leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Wi'j zult d'r eem'n poar van de dop verlossen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Na een paar kistjes met groene knuppels wordt het vanzelf wel gezellig
Dit zal keihard aankomen in Italië.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Als Italië gelijk speelt of verliest tegen dit Oranje dan neem ik ze niet meer serieus.
Wie is die held?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben blij dat KingRoland mee kijkt, jammer dat onze held niet speelt.
Als Nederland wint post jij 48 uur niet op FOK.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Als Italië gelijk speelt of verliest tegen dit Oranje dan neem ik ze niet meer serieus.
Niemand neemt Oranje serieus.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Uitgoals tellen dubbel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef Vasion het volgende:
Hoe gunstig is 1-1 voor Oranje in de kwalificatie?
Oei, daar zullen ze niet van terug hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Met wat schaaltjes bruin fruitquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wi'j zult d'r eem'n poar van de dop verlossen.
Zou natuurlijk niet eerlijk zijn met Strootman, Depay en dan ook nog Robben.quote:
goserquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil blind uit oranje hebben
die goser kan echt niet verdedigen
Wellicht omturnen tot keeper?!?!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wil blind uit oranje hebben
17 alquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wel bijzonder dat ik voor het eerst in mijn hele leven nu pas een slecht Oranje zie. Voor een landje met 16 miljoen inwoners.
Sparen voor AJA-FEY tochquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef Slobeend het volgende:
Zet eens druk ofzo Klaassen. Hij doet weer eens niks
GGMM krijgt vanwege deze post hoofdpijnquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoelang heb je al niet gekeken dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wel bijzonder dat ik voor het eerst in mijn hele leven nu pas een slecht Oranje zie. Voor een landje met 16 miljoen inwoners.
Ik lees zijn posts niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM krijgt vanwege deze post hoofdpijn
In de openingswedstrijd tegen Willem 2 was dat ja. Kreeg ie meteen rood.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Voorkeur boven Aisatti, niet dat die er wel wat van kon.
Vorige wedstrijdquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer heeft Tete voor het laatst in de basis gestaan bij Ajax?
Voor de verkiezingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
2014quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Omdat ze fit moeten zijn voor de competitie.quote:
Toen je Tete nog met dubbel T schreef.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
Bruin fruitquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Met wat schaaltjes bruin fruit
Titom!
ha ha ha!!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Toen je Tete nog met dubbel T schreef.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frontpage humor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Manu speelt bij Eagles toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
blind had zijn transfer naar manu verdiend toen die nog linkermiddevelder was ofzo...
is geen goede verdediger....bijna alle voorzetten komen altijd vanaf zijn kant de afgelopen 2 jaar...en dan het ik het over voorzetten richting oranje doel
ik vind die keeper van oranje ook niets, maar cillessen wilde zo graag op de bank....
Dit is een knotsgekke pot dus ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Nederland wint post jij 48 uur niet op FOK.
manchester united domboquote:
Absoluut nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef Vasion het volgende:
Willen jullie dat ik het commentaar verzorg anders?
*traantjes.quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef Vasion het volgende:
Willen jullie dat ik het commentaar verzorg anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Alleen als jij er dan een reactie achterlaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tik maar een mooi live verslag op de frontpage.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:17 schreef KingRoland het volgende:
Tijd voor een paar leuke woordgrapjes.
Welke dier bestaat 75% uit wol?Doe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een sufkut die van peperstraten...
Zie leuk tactisch spel met veel gif erinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook. Is het weer zo kansloos idioot slecht?
Fred GrimGod.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zie leuk tactisch spel met veel gif erin
Welkom, we hebben je gemist.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook. Is het weer zo kansloos idioot slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |