quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef Szura het volgende:
Ze heeft niks geraakt, dat is al een pluspunt
En weinig gevloektquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef Szura het volgende:
Ze heeft niks geraakt, dat is al een pluspunt
Ohh zo. Ik zat met die punt vastquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ze stuurt dus eerst naar rechts en daarna naar links om linksaf te gaan, alsof er een grote aanhanger achter hangt.
Tijdje terug eens staan tellen. Kwam niet eens aan 10%...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef StephanL het volgende:
Vaak is niet altijd.
Stond gister bij een rotonde en hoe weinig mensen richting aangeven bij verlaten vind ik schrokbarend laag.
Kan ik ook zo slecht tegen. Mensen denken soms dat ze in een vrachtwagen rijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ze stuurt dus eerst naar rechts en daarna naar links om linksaf te gaan, alsof er een grote aanhanger achter hangt.
Zelfs op de fiets doe ik het. Hoe duidelijker hoe beter.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:48 schreef StephanL het volgende:
Vaak is niet altijd.
Stond gister bij een rotonde en hoe weinig mensen richting aangeven bij verlaten vind ik schrokbarend laag.
quote:
Mogen ze weleens wat aan doen, maar ja ze pakker liever fietsen die makkelijk te pakken zijn zonder licht. En ze moeten natuurlijk boeven vangen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tijdje terug eens staan tellen. Kwam niet eens aan 10%...
Fietsen? Pakten ze die maar eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mogen ze weleens wat aan doen, maar ja ze pakker liever fietsen die makkelijk te pakken zijn zonder licht. En ze moeten natuurlijk boeven vangen.
Zat ik laatst nog te denken. Vroeger, een jaar of 16 terug fietste ik vaak school en waren er allerlei controles. Die zie ik tegenwoordig ook bijna niet meer. Auto controles, zie ze nooit. Pakkans is zo ontzettend klein tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Fietsen? Pakten ze die maar eens.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
Autocontroles zie ik regelmatig... Alsin, geautomatiseerde controles.
Mja, kan 'm wel wurgen soms.quote:
Irritant, maar wel redelijk recht doorzee. Maakt van zijn hart geen moordkuil.quote:
Hij zei: Nu begrijp ik waarom je single bentquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:02 schreef Aestivate het volgende:
Wat zei die Joost allemaal? Kerel praat zo onduidelijk
Dat is waarom je dus nog single bent.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:02 schreef Aestivate het volgende:
Wat zei die Joost allemaal? Kerel praat zo onduidelijk
Dat soort dingen kan je echt niet zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zei: Nu begrijp ik waarom je single bent
Ik denk dat het terecht is als Masha of Jolanda wint. Emese moet gewoon flink meer ervaring opdoen en een goede schop onder d'r hol hebben.quote:
Zowel voor B als voor BE hoefde ik niet de snelweg op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft iemand die niet op de snelweg durft überhaupt een rijbewijs gekregen? Welke examinator heeft dat geregeld![]()
.
Ik hoop het. Die maakt zichzelf constant para en lacht alles dan weg terwijl het eigenlijk gewoon dieptriest is.quote:
Jolanda moet Joost amputeren en dan met een rustige instructeur vertrouwen opbouwenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is als Masha of Jolanda wint. Emese moet gewoon flink meer ervaring opdoen en een goede schop onder d'r hol hebben.
Ik vermoed dat haar angsten later zijn ontstaan. Je raakt niet uit het niets in paniek voor snelwegen... Moet je iets naars hebben meegemaakt, gok ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft iemand die niet op de snelweg durft überhaupt een rijbewijs gekregen? Welke examinator heeft dat geregeld![]()
.
Ja eens wel. Hoewel Emese ook wel nog steeds zware issues heeft met de schuld geven aan alles en iedereen behalve zichzelf. Maar da's misschien ook wel gewoon een gedragsprobleem waar ze met een psych aan zou moeten werken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is als Masha of Jolanda wint. Emese moet gewoon flink meer ervaring opdoen en een goede schop onder d'r hol hebben.
Belachelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zowel voor B als voor BE hoefde ik niet de snelweg op.
knapquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zowel voor B als voor BE hoefde ik niet de snelweg op.
Ik dacht dat ze Esmese heettequote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb bij haar ook het idee dat haar ouders dyslectisch zijn en haar eigenlijk Esmee wilden noemen.
Alleen ring Alkmaar gereden. Mag je 70 & 80, is voor een aanhanger vlot zatquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alleen ring Alkmaar gereden. Mag je 70 & 80, is voor een aanhanger vlot zat
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:08 schreef Moira. het volgende:
Ze zegt "oh wat lief"
Ze denkt "oh wat kut"
Geen idee, maar zij is sowieso in alles een panisch wijf die alleen maar zichzelf meer panisch-heid zit aan te praten met 'r gegil en gejank.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nooit de reden meegekregen wrom ze zo bang is voor die snelweg.
Iemand?
Ik heb nog geen 10 minuten gereden bij mijn examen. De snelweg niet gehaald. Geslaagd overigens.quote:
Klinkt dramatischquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 10 minuten gereden bij mijn examen. De snelweg niet gehaald. Geslaagd overigens.
Die joost maakt het er ook niet makkelijker op zeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:12 schreef Moira. het volgende:
Ik erger me echt aan die hele depressieve uitstraling van JolandaHeel zielig als zo iemand zo door het leven moet maar blij dat ik er niet mee om hoef te gaan
Hier moet een spandoek van komenquote:
Nee sowieso niet maar zij is wel de 'oude wijze volwassene' in de situatie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die joost maakt het er ook niet makkelijker op zeg.
Patricia ook maar doen. En dan Coronel op het dak?quote:
Gebeurt op de webplayer altijd.quote:
Nouja, het is wel een kutparkour...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef Aestivate het volgende:
Dit gehannes met wel niet mensen erin en wie, je moet ook gewoon zelf kunnen rijden.
Sowieso!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Patricia ook maar doen. En dan Coronel op het dak?
Het is wat krapjes maar moeilijk? Basis vaardigheden ditquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nouja, het is wel een kutparkour...
Maar dan alleen als er een grote stoel op het dak wordt gebonden!quote:
Ik heb in de autoverhuur gezeten en daar heb je ook veel krappe punten en lage punten in de ophaalgarage, maar de gemiddelde bestuurder rijdt daar ook gewoon schade op hoor. Of is een kwartier bezig met vrouwlief uit de auto aanwijzingen gevend om schadevrij eruit te komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is wat krapjes maar moeilijk? Basis vaardigheden dit
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maar dan alleen als er een grote stoel op het dak wordt gebonden!
quote:
Zonder joost was ze nooit zo ver gekomen, bij de parkeergarage wilde ze al opgeven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die joost maakt het er ook niet makkelijker op zeg.
In de sport noemen we coaches die dit doen ook wel playstationcoaches.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:24 schreef Xaryna het volgende:
Dit is toch geen zelf rijden meer? Beetje links, beetje naar voren, stop!, Nu beetje naar rechts, ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |