Mja, kan 'm wel wurgen soms.quote:
Irritant, maar wel redelijk recht doorzee. Maakt van zijn hart geen moordkuil.quote:
Hij zei: Nu begrijp ik waarom je single bentquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:02 schreef Aestivate het volgende:
Wat zei die Joost allemaal? Kerel praat zo onduidelijk
Dat is waarom je dus nog single bent.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:02 schreef Aestivate het volgende:
Wat zei die Joost allemaal? Kerel praat zo onduidelijk
Dat soort dingen kan je echt niet zeggenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij zei: Nu begrijp ik waarom je single bent
Ik denk dat het terecht is als Masha of Jolanda wint. Emese moet gewoon flink meer ervaring opdoen en een goede schop onder d'r hol hebben.quote:
Zowel voor B als voor BE hoefde ik niet de snelweg op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft iemand die niet op de snelweg durft überhaupt een rijbewijs gekregen? Welke examinator heeft dat geregeld![]()
.
Ik hoop het. Die maakt zichzelf constant para en lacht alles dan weg terwijl het eigenlijk gewoon dieptriest is.quote:
Jolanda moet Joost amputeren en dan met een rustige instructeur vertrouwen opbouwenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is als Masha of Jolanda wint. Emese moet gewoon flink meer ervaring opdoen en een goede schop onder d'r hol hebben.
Ik vermoed dat haar angsten later zijn ontstaan. Je raakt niet uit het niets in paniek voor snelwegen... Moet je iets naars hebben meegemaakt, gok ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft iemand die niet op de snelweg durft überhaupt een rijbewijs gekregen? Welke examinator heeft dat geregeld![]()
.
Ja eens wel. Hoewel Emese ook wel nog steeds zware issues heeft met de schuld geven aan alles en iedereen behalve zichzelf. Maar da's misschien ook wel gewoon een gedragsprobleem waar ze met een psych aan zou moeten werken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is als Masha of Jolanda wint. Emese moet gewoon flink meer ervaring opdoen en een goede schop onder d'r hol hebben.
Belachelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zowel voor B als voor BE hoefde ik niet de snelweg op.
knapquote:Op dinsdag 28 maart 2017 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zowel voor B als voor BE hoefde ik niet de snelweg op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |