Je moet je fiets ook niet op straat zetten....quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
In zo'n wijk zoals op die foto's zou ik niet eens durven parkeren.
Ga geen foto's van m'n crib hier zetten. En niet iedereen hoeft een villa te hebben maar je auto aan straat moeten parkeren omdat je geen oprit hebt is wel het andere uiterste.quote:
Je bent je er van bewust dat wanneer je je auto stilzet anders dan voor laden en lossen of het in/uitstappen van een passagier dit volgens de wet gewoon gezien wordt als parkeren? Dus ja, je stond gewoon geparkeerd, ook al zie je dat zelf anders.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:39 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto stond stil op de openbare weg. Volgens mij weet jij het verschil tussen geparkeerd en stil in de auto zitten niet?
Ow my, jij bent best vervelendquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:18 schreef Policy2 het volgende:
Als het goed is moet er een fotobewijs zijn dat ik 5 minuten later weer in hetzelfde parkeerplek sta anders staan zij helemaal slecht in hun schoenen want ik kan zeggen dat ik dan 2 minuten later vertrokken ben en dan hebben zij niks.
Als het nu nog niet duidelijk is, dan kan je blijkbaar niet lezen en is het eigenlijk misschien de vraag of je wel een rijbewijs zou moeten hebbenquote:parkeren: het laten stilstaan van een voertuig anders dan gedurende de tijd die nodig is voor en gebruikt wordt tot het onmiddellijk in- of uitstappen van passagiers of voor het onmiddellijk laden of lossen van goederen;
Dat kan wel zo zijn, maar jij snapt dan weer geen ruk van dit topic. Dit topic is bedoeld om TS gelijk te geven, niet voor dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:19 schreef hottentot het volgende:
Ze staan nog een minuut achter je om te kijken of er sprake is van stilstaan of parkeren, en wat doe jij... jij viert alvast een feestje om je overwinning te vieren terwijl je zowel met je actie als je topic blijk geeft echt geen ruk van de verkeersregels te snappen.
Betaal die boete en doe je theorie-examen nog een keer.
TS zijn mening is alles behalve verbonden met wat wij hier posten.quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar jij snapt dan weer geen ruk van dit topic. Dit topic is bedoeld om TS gelijk te geven, niet voor dit soort opmerkingen.
Vis een optie?quote:Op woensdag 29 maart 2017 01:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
TS zijn mening is alles behalve verbonden met wat wij hier posten.
In zijn volgend topic ga ik maar lekkere recepten posten.
Zalm uit de oven?quote:
We proberen het nog eenmaal TS, uit de verkeerswet:quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:39 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto stond stil op de openbare weg. Volgens mij weet jij het verschil tussen geparkeerd en stil in de auto zitten niet?
Even praten met/wachten op familie is wat anders dan het onmiddelijk in- of uitstappen van passagiers of laden en lossen...quote:parkeren: het laten stilstaan van een voertuig anders dan gedurende de tijd die nodig is voor en gebruikt wordt tot het onmiddellijk in- of uitstappen van passagiers of voor het onmiddellijk laden of lossen van goederen;
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |