Maar als je op de weg 'geparkeerd' staat, krijg je een boete voor fout parkeren. Echter kreeg ts een naheffing en geen boete voor fout parkeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan ook buiten een parkeervak geparkeerd staan.
Je stond geparkeerd buiten een parkeervak.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:23 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Ik stond stil BUITEN een parkeervak.
Wat snap jij niet aan dat ik stil stond en niet geparkeerd stond?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je stond in een parkeerzone buiten een vak geparkeerd, chapeau. Gewoon een boete dus.
[..]
Welk deel hiervan begrijp je niet?
Precies. Zij zouden dan erbij moeten zetten dat het om fout parkeren ging en niet om naheffing.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar als je op de weg 'geparkeerd' staat, krijg je een boete voor fout parkeren. Echter kreeg ts een naheffing en geen boete voor fout parkeren.
Volgens mij ben je nu dronken. Tering wat een onzin loop je hier te spugen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan dat ik stil stond en niet geparkeerd stond?
Als ik dronken ben achter de stuur zonder sleutels erin wordt mijn rijbewijs toch ook niet afgepakt omdat ik niks fouts doe?
Waarom stond je dan stil en niet geparkeerd?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja, die vat ik ook nog even niet, jammer dat de foto's niet beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar als je op de weg 'geparkeerd' staat, krijg je een boete voor fout parkeren. Echter kreeg ts een naheffing en geen boete voor fout parkeren.
Je moet de begrippen "stilstaan" en "parkeren" even opzoeken, kijk hier even naar: http://wetten.overheid.nl/BWBR0004825/2017-01-01 . Hoofdstuk 1.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Als ik dronken ben achter de stuur zonder sleutels erin wordt mijn rijbewijs toch ook niet afgepakt omdat ik niks fouts doe?
We zaten eventjes te praten over hoe en wat er gedaan moest worden met mijn auto. Toen we klaar waren reed ik naar een betaalautomaat en betaalde ik zoveel euro's en parkeerde daarna nog voor het huis van mijn familielid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waarom stond je dan stil en niet geparkeerd?
Dus je zat eigenlijk te praten in een geparkeerde auto?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:34 schreef Policy2 het volgende:
[..]
We zaten eventjes te praten over hoe en wat er gedaan moest worden met mijn auto. Toen we klaar waren reed ik naar een betaalautomaat en betaalde ik zoveel euro's en parkeerde daarna nog voor het huis van mijn familielid.
Auto stond stil en niet geparkeerd in een parkeervak.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dus je zat eigenlijk te praten in een geparkeerde auto?
Auto stond dus geparkeerd op de openbare weg?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto stond stil en niet geparkeerd in een parkeervak.
Auto stond stil op de openbare weg. Volgens mij weet jij het verschil tussen geparkeerd en stil in de auto zitten niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Auto stond dus geparkeerd op de openbare weg?
Vertel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:39 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto stond stil op de openbare weg. Volgens mij weet jij het verschil tussen geparkeerd en stil in de auto zitten niet?
Nu zijn we allemaal zeer nieuwsgierig geworden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:39 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto stond stil op de openbare weg. Volgens mij weet jij het verschil tussen geparkeerd en stil in de auto zitten niet?
Vertel, ik heb ook géén idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:39 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ingang van de straatquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
ik zie allemaal stilstaande auto's buiten een vakquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ingang van de straat
https://www.google.ch/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Ik zie niet in waarom er alleen in de vakken geparkeerd zou mogen worden aldaar.
Zou wat gek worden ja. Als ze er nou een parkeerschijfzone van maken is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ingang van de straat
https://www.google.ch/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Ik zie niet in waarom er alleen in de vakken geparkeerd zou mogen worden aldaar.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zie allemaal stilstaande auto's buiten een vak![]()
![]()
Je zegt zelf dat je in een parkeervak stond..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:03 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik stond niet geparkeerd in een parkeervak? Dat zijn twee hele verschillende dingen.
Ik heb een boete gekregen omdat ik niet voldoende of geen parkeerbelasting betaald had. Maar ik stond stil in de auto buiten een parkeervak.
quote:Ik moest dus voor de deur gaan wachten in de auto en dat deed ik ook in een parkeervak.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Auto stond stil en niet geparkeerd in een parkeervak.
Wel als ze je 5 minuten ervoor zagen rijden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Foto's van jouw villa vinex-wijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
In zo'n wijk zoals op die foto's zou ik niet eens durven parkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |