Tuurlijk, die meet gaat er komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bedankt voor de bemoedigende woorden
dan vrees ik met groten vrezen voor de machtige kuiten die de Braad voortstuwen met ongekende krachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt nog een ouderwetse ketting in. Het is eigenlijk een uit de kluiten gewassen fiets
Dat ding is wat, 21 jaar oud? Minstens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ligt nog een ouderwetse ketting in. Het is eigenlijk een uit de kluiten gewassen fiets
Mag ik dat rondje dan meerijden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef Geelman het volgende:
Man man man, wat een reacties weer!![]()
Ik ben persoonlijk een stuk positiever over de BMW. Volgens mij is het een keurige occasion die makkelijk nog een tonnetje meekan. Die paar dingetjes fixt Sedin gewoon, anders krijgt 'ie problemen met Brad.
Tijdens de automeet ga ik even een rondje om met de Bradbeamer, dat heeft de master himself me al toegezegd. Gaat tof worden!
Natuurlijk!quote:
Er is vast wel iemand die hem op wil halen. Toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik hoop wel dat die BMW het op zijn minst kan volhouden tot aan de automeet. Anders gaat het nooit plaatsvinden vrees ik
Gast.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef Geelman het volgende:
Ik ben persoonlijk een stuk positiever over de BMW. Volgens mij is het een keurige occasion die makkelijk nog een tonnetje meekan. Die paar dingetjes fixt Sedin gewoon, anders krijgt 'ie problemen met Brad.
Daar dacht ik ook aan. Maar laat braad maar lekker zijn fortuin spenderen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 18:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zal wel iemand kennen.
Dat remprobleem klinkt overigens niet alsof het wordt opgelost met nieuwe schijven en blokken. Zal eerder de pomp of hoofdremcilinder zijn
Ik heb een 320d gehad. 1:20quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat ding is wat, 21 jaar oud? Minstens.
Ik heb zelf een 535i gehad, prachtige auto's. Maar zuipen als een tempelier. En het onderhoud daar verkijk je je op. Die waterpomp van Bradge is naar z'n grootje, echt.
Met dit idee zat ik laatst ook al te spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:54 schreef Geerd het volgende:
Kunnen we hem niet tracteren op thuisbezotgd
Ik wil ook wel een rondje maken. Maar houdt dat in dat ik mijn bolide ook aan de Braadster mee moet geven?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:36 schreef Geelman het volgende:
Tijdens de automeet ga ik even een rondje om met de Bradbeamer, dat heeft de master himself me al toegezegd. Gaat tof worden!
Kom je toch op de fiets?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een rondje maken. Maar houdt dat in dat ik mijn bolide ook aan de Braadster mee moet geven?
Geniaal.quote:
Denk dat die met de bmw smiddags nog wel paar rondjrs door de drive gaatquote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:59 schreef MissionPhailed het volgende:
Die instant noodles zijn overigens wel zeer karig voor avondeten. 150-200 kcal per pakje als ik me goed herinner? BradgeTV is in no-time 10 kilo kwijt ... !
150k km probleemloze kilometers in de Beemert hier. Dat moet onze Braadster ook wel lukken met een beetje beleid.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gast.![]()
Die waterpomp klapt er binnenkort uit en die koppakking zal ook niet al te fris meer zijn. Ik heb 3 jaar BMW gereden, geloof me, je verkijkt je op het onderhoud.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 19:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Goddomme, dat is waar ook. Die motoren hebben een ketting.
Kan alsnog kapot.
Bmw van braddiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En rijden dat ding...wie ein baas. Als ik ooit nog prive een auto moet kopen weet ik het wel!
150 duizend kilometer is ook niks, en die auto van Bradge mag je eigenlijk geen BMW noemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
150k km probleemloze kilometers in de Beemert hier. Dat moet onze Braadster ook wel lukken met een beetje beleid.
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij hebt een R32?! Pics, specs, uitleg, details!1!!
Klopt, BMW-tarieven, staan 'ze' ook om bekend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
De spanrollen willen wel eens vast gaan zitten idd..
Maar het blokje is mn laatste zorg hoor.. die blijft wel goed..
Alleen is een simpel beurtje heel wat duurder dan die twingo..
Houtconstructie in de deur, gouden bumper, plaatje van versnellingspook verwijderd.quote:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wacht even, ik bedenk me net, hebben we het over een Golf of over een Nissan GTR
R32 toch golfquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wacht even, ik bedenk me net, hebben we het over een Golf of over een Nissan GTR
Ok dan is mijn enthousiasme iets minderquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hahahaha.
Dan liever de R34 GTST.![]()
![]()
Nee, een Golf met 110000 gelopen.
Andere katalysator, ander luchtfilter, andere einddemper. Meer niet. Ik kan hem chippen dan heeft ie 350 PK, maar dan loopt alles kapot.quote:
Supra man.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ok dan is mijn enthousiasme iets minderDacht al, dat zou wel heul bijzonder zijn, een Skyline haha.
Je vergeet 300kg+ van de berijder...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Houtconstructie in de deur, gouden bumper, plaatje van versnellingspook verwijderd.
- 120kg
+ 50PK.
makkelijk
Wou net zeggen die 30 pk is al genoeg om dingen stuk te maken..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Andere katalysator, ander luchtfilter, andere einddemper. Meer niet. Ik kan hem chippen dan heeft ie 350 PK, maar dan loopt alles kapot.
Hij is snel hoor, sneller dan je verwacht als je hem ziet rijden, hij lijkt heel standaard.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wou net zeggen die 30 pk is al genoeg om dingen stuk te maken..
Je kan er altijd meer uit halen... maar dan kun je beter iets kopen met standaard meer pk's
Een golf blijft een golf natuurlijk..![]()
Maak er maar een vlogje van, anders wordt het nogal off-topicquote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij is snel hoor, sneller dan je verwacht als je hem ziet rijden, hij lijkt heel standaard.
Audi S8 staat bovenaan de lijst, maar die onderhoudskosten zijn enorm.
Hij voelt snel bedoel je... Dat is omdat golf..quote:Op dinsdag 28 maart 2017 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij is snel hoor, sneller dan je verwacht als je hem ziet rijden, hij lijkt heel standaard.
Audi S8 staat bovenaan de lijst, maar die onderhoudskosten zijn enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |