abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169896806
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:50 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Geen horeca meer?
jawel nog steeds, maar beter betaald

Beetje dan
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_169897641
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

jawel nog steeds, maar beter betaald

Beetje dan
Aannemen dan toch? Of is de huidige te leuk vergeleken met wat je bij die andere verwacht?
pi_169897737
quote:
14s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:30 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Aannemen dan toch? Of is de huidige te leuk vergeleken met wat je bij die andere verwacht?
nee maar kan niet zo goed tegen veranderingen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_169897746
Gvd. Morgenvroeg eerste ontmoeting met m'n scriptiebegeleider en ik moet vooraf een research proposal mailen, maar ik heb nog geen precies onderwerp. Liet me deze week elke keer als ik voor dat proposal op de uni aankwam verleiden om in de zon te gaan drinken met vrienden die ik dan tegenkwam en dat gaat dan van kwaad tot erger natuurlijk.
pi_169897759
quote:
8s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:35 schreef Kaas- het volgende:
Gvd. Morgenvroeg eerste ontmoeting met m'n scriptiebegeleider en ik moet vooraf een research proposal mailen, maar ik heb nog geen precies onderwerp. Liet me deze week elke keer als ik voor dat proposal op de uni aankwam verleiden om in de zon te gaan drinken met vrienden die ik dan tegenkwam en dat gaat dan van kwaad tot erger natuurlijk.
was heerlijk in de zon vanmiddag met espresso en sigaretje
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_169897769
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

nee maar kan niet zo goed tegen veranderingen
Misschien wel goede training dan. En meer geld.
pi_169897787
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

was heerlijk in de zon vanmiddag met espresso en sigaretje
Nice. Heb gelukkig ook nog even buiten kunnen terrassen. Weinig bier gedronken ook, zodat ik nu nog wel beetje scherp ben voor dat ding.
pi_169897790
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Misschien wel goede training dan. En meer geld.
ga het ook wel doen. Morgen dus ontslag nemen. Ook voor het eerst :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_169897809
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:36 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nice. Heb gelukkig ook nog even buiten kunnen terrassen. Weinig bier gedronken ook, zodat ik nu nog wel beetje scherp ben voor dat ding.
zo'n onzin van die voorstellen. Alsof je in de praktijk echt zo werkt

Gewoon beginnen met een beetje klooien met interessante data tot er iets uitkomt en daar de rest omheen bouwen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_169897893
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ga het ook wel doen. Morgen dus ontslag nemen. Ook voor het eerst :')
Al wel contract getekend bij die andere? Niet je oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt he. :P
pi_169897924
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Al wel contract getekend bij die andere? Niet je oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt he. :P
yup, moet alleen zelf nog akkoord gaan
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_169897937
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zo'n onzin van die voorstellen. Alsof je in de praktijk echt zo werkt

Gewoon beginnen met een beetje klooien met interessante data tot er iets uitkomt en daar de rest omheen bouwen
Ik ga een lab experiment doen dus beetje m'n eigen data creëeren. Maar heb slechts globale ideeën over op wat precies. Uiteraard bij voorkeur met een zo laag mogelijke praktische relevantie.
pi_169898091
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Al wel contract getekend bij die andere? Niet je oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt he. :P
Tenzij de oude zo knellen dat het pijn doet en er genoeg aanbod van schoenen is :+
dag
  vrijdag 31 maart 2017 @ 07:33:26 #114
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_169899622
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 22:34 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Kon je nog even het heerlijke Groningse weer van vandaag meepakken 8-)
Viel geenzins tegen nee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:13:15 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169900502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 21:07 schreef wonderer het volgende:
Ik heb sinds nog geen jaar een nieuwe dus voor mij duurt het nog wel even... :'(
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik "goed" wel goed genoeg vind. Net als dat ik gewoon nog DVD koop ook als heb ik Bluray. Vind dat verschil niet boeiend genoeg.

Then again, dat riep ik ook over een HDMI kabel en toen ik die er in stak scheelde het nogal qua PS3 spellen destijds. :D Kon ineens de tekst lezen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 09:14:03 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169900513
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2017 23:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zo'n onzin van die voorstellen. Alsof je in de praktijk echt zo werkt

Gewoon beginnen met een beetje klooien met interessante data tot er iets uitkomt en daar de rest omheen bouwen
Geen enkele praktijk werkt zoals je het op je opleiding hebt geleerd :P Welke richting dan ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 11:09:21 #117
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169902142
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 09:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik "goed" wel goed genoeg vind. Net als dat ik gewoon nog DVD koop ook als heb ik Bluray. Vind dat verschil niet boeiend genoeg.

Then again, dat riep ik ook over een HDMI kabel en toen ik die er in stak scheelde het nogal qua PS3 spellen destijds. :D Kon ineens de tekst lezen :')
DVDs koop ik niet meer, alleen bluray. Ik vind het wel meerwaarde hebben.

Maar echt veel heb ik er niet. Alleen de dingen die ik echt heel gaaf vind.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_169902491
Onderweg naar Schiermonnikoog.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 11:30:30 #119
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169902519
Veel plezier!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_169902847
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:30 schreef wonderer het volgende:
Veel plezier!
Hehehe.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:05:18 #121
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_169903046
Geen plezier!
God created gays so fat chicks could have friends.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:48:25 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169903715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

DVDs koop ik niet meer, alleen bluray. Ik vind het wel meerwaarde hebben.

Maar echt veel heb ik er niet. Alleen de dingen die ik echt heel gaaf vind.
Ik heb er ongeveer 900.
maar koop de laatste jaren echt veel veel minder. Zeker nu met Netflix.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169904015
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb er ongeveer 900.
maar koop de laatste jaren echt veel veel minder. Zeker nu met Netflix.
Mjah, Netflix en iTunes. Ik vind DVD's (of Blueray) maar onhandig, ik wil het kijken hoe, waar en wanneer ik het wil.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:20:47 #124
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_169904271
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:

[..]

Mjah, Netflix en iTunes. Ik vind DVD's (of Blueray) maar onhandig, ik wil het kijken hoe, waar en wanneer ik het wil.
Ik heb geen Netflix.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 31 maart 2017 @ 13:23:21 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169904327
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:06 schreef Great-Expectations het volgende:

[..]

Mjah, Netflix en iTunes. Ik vind DVD's (of Blueray) maar onhandig, ik wil het kijken hoe, waar en wanneer ik het wil.
Op Netflix vind ik qua films veelal bagger staan. Qua series is t goed te doen.
Dus ik heb dan alsnog veel films op dvd of bluray. En ik kijk toch nooit op een laptop of iPad films.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_169905310
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Op Netflix vind ik qua films veelal bagger staan. Qua series is t goed te doen.
Dus ik heb dan alsnog veel films op dvd of bluray. En ik kijk toch nooit op een laptop of iPad films.
Ik kijk steeds per maand of ik Netflix neem of niet, afhankelijk van 't aanbod.

En anders downloaden van een alternatieve bron. :P
  vrijdag 31 maart 2017 @ 14:48:57 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169905878
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:14 schreef Great-Expectations het volgende:

[..]

Ik kijk steeds per maand of ik Netflix neem of niet, afhankelijk van 't aanbod.

En anders downloaden van een alternatieve bron. :P
Ik deel t met 4 anderen. Is maar 4,- per maand of zo dan :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 18:55:14 #128
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_169909838
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 13:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb geen Netflix.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_169909941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 14:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik deel t met 4 anderen. Is maar 4,- per maand of zo dan :D
Ik laat anderen gratis meekijken. :D
pi_169916187
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
Onderweg naar Schiermonnikoog.
Leuk. Toxbar onveilig maken? :P
Fryslan boppe!
pi_169920002
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Leuk. Toxbar onveilig maken? :P
Fryslan boppe!
Toxbar? Is er wat te doen op Schiermonnikoog? :o
Ik mis jouw dronken posts een beetje, Twister. Normaal gesproken had je nu gezegd dat je twee biertjes op had en dronken was. :D
  zaterdag 1 april 2017 @ 08:55:20 #132
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_169920412
Je veter zit los.
God created gays so fat chicks could have friends.
  zaterdag 1 april 2017 @ 10:00:56 #133
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_169920902
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 april 2017 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je veter zit los.
Kak, moet ik weer bukken om hem vast te maken :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_169921531
SAJ, er zit poep aan je schoen!
Huh!?
pi_169924960
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 03:33 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Toxbar? Is er wat te doen op Schiermonnikoog? :o
Ik mis jouw dronken posts een beetje, Twister. Normaal gesproken had je nu gezegd dat je twee biertjes op had en dronken was. :D
Ja, er is zeker iets op Schiermonnikoog!
Maar ik ben niet dronken geweest de laatste tijd. Druk met tentamens en zooi :o

Ben eigenlijk maar hartstikke saai :')

[ Bericht 6% gewijzigd door TwisterNederland op 01-04-2017 14:36:15 ]
pi_169928698
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 22:59 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Leuk. Toxbar onveilig maken? :P
Fryslan boppe!
Hier kan je lezen hoe het ongeveer ging :S
http://forum.fok.nl/topic/2216342/5/25#p169928226
pi_169928935
1 april! w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169928941
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 10:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kak, moet ik weer bukken om hem vast te maken :{
~O>
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_169929047
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hier kan je lezen hoe het ongeveer ging :S
http://forum.fok.nl/topic/2216342/5/25#p169928226
Ik hoef het niet te lezen, ben toch te saai :')
pi_169929074
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 april 2017 17:16 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik hoef het niet te lezen, ben toch te saai :')
Praat jezelf eens niet telkens zo omlaag.
pi_169930317
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hier kan je lezen hoe het ongeveer ging :S
http://forum.fok.nl/topic/2216342/5/25#p169928226
'k Kan me wel voorstellen dat mensen denken te kunnen vliegen.. :X
dag
pi_169941840
Straks Ajax - Feyenoord kijken bij Biergarten / Annabel *O*
Huh!?
  zondag 2 april 2017 @ 11:41:25 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169942361
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 17:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Praat jezelf eens niet telkens zo omlaag.
Dat is inderdaad een grotere afknapper dan saai zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 2 april 2017 @ 11:42:24 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_169942379
Getverdemme ik moet die draak van een One day more uit les Miserables gaan leren. :r

zul je zien dat ze mij freek Bartels geven :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 2 april 2017 @ 12:54:55 #145
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_169943626
Ik was zo gek om bijna in de achtertuin te liggen in een korte broek.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_169943881
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 12:54 schreef G-Pier het volgende:
Ik was zo gek om bijna in de achtertuin te liggen in een korte broek.
Kan prima 8-)
pi_169943896
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 12:54 schreef G-Pier het volgende:
Ik was zo gek om bijna in de achtertuin te liggen in een korte broek.
Dat lig ik ook. Alleen die kutwolken steeds :r
pi_169944642
Ik sta nu ook in korte broek en t-shirtje op de boot van Schiermonnikoog naar het vaste land. Maar door de wind is dat toch nog wel koud. Aan wal is het heerlijk. Al paar biertjes in de zon gepakt zojuist. B:)B
  zondag 2 april 2017 @ 13:54:19 #149
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_169944897
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 13:43 schreef Kaas- het volgende:
Ik sta nu ook in korte broek en t-shirtje op de boot van Schiermonnikoog naar het vaste land. Maar door de wind is dat toch nog wel koud. Aan wal is het heerlijk. Al paar biertjes in de zon gepakt zojuist. B:)B
Welkom terug op het vasteland Kaas. Al voorbereid op de Klassieker?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_169944983
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 13:54 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Welkom terug op het vasteland Kaas. Al voorbereid op de Klassieker?
Jazeker, die gaan we zo even met z'n allen kijken. Zit al helemaal in spanning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')