Ik heb niet gekeken. Wat houdt het concreet in?quote:Op maandag 3 april 2017 23:23 schreef Kaas- het volgende:
D66 zegt hier aan tafel werkelijk alles waarvan onze ongeïnformeerde Twister denkt dat ze dat zogenaamd niet doen en niet zeggen.
Enige verschil is dat D66'ers terecht hard lachen om Baudet z'n wetje waarin staat dat je je aan de wet moet houden.
quote:Op maandag 3 april 2017 23:04 schreef Kaas- het volgende:
en Vera Bergkamp (D66), op wie ik trouwens gestemd heb.
Als vervolg hierop.quote:Op maandag 3 april 2017 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven heeft er geen volgens mij.
Vind t ook niet zo boeiend, zo'n zebrapad.
Wordt al genoeg over homo's heen gelopen.
Overigens afgelopen vrijdag is een vriend van me ook op z'n knappe snuitje gerost wegens geaardheid. Da's nr 3 al in m'n kennissenkring. Gaat lekker met die tolerantie. Exact dezelfde plek waar ik de week ervoor door een groep hetero's werd aangesproken (als in voor de deur van de gaybar na sluitingstijd) en dan besef ik me "Misschien moet ik als ik zat ben toch iets voorzichtiger zijn met die lui versieren". Then again: it's me.
En zijn reactie was:quote:Afgelopen vrijdag is een vriend van me ook geslagen, terwijl hij buiten bij de Pallaz nog wat nakletste met een andere jongen. Onder luidkeels vieze homo geroep. Ik dacht nog: misschien inderdaad niet meer de plek na sluitingstijd rond te hangen....
Maar toen dacht ik meteen aan ons spontane gesprek daar midden in de nacht en meteen was t "fuck it". Want zo kan t ook. En zo hoort t ook.
Kijk. Dat soort mannen zijn er ook gewoon.quote:Haha ja toen was ik met vrienden mee en mega dronken en toen stond ik er opeens en daar was jij.
Het is erg dat je tegenwoordig niet meer voor je geaardheid uit kan komen. En dat je bang moet zijn voor hoe je over straat loopt, schichtig. Ik zeg dat dan als hetero zijnde, dus echt weten hoe het is kan ik niet. Maar het lijkt me echt verschrikkelijk.Hoe is het met die maat van je nu dan?
Ik wel.quote:
Ik vind t een beetje te gelikt. Zou zo op the CW zender kunnen zitten. Allemaal iets te pretty en perfect. Maar verder is het "wel vermakelijk".quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je ook keek
Leuke boys zitten daarin. Serie zelf is ook wel vermakelijk.
Volgens mij staat van beiden zelfs de voor- en achternaam er in? En dat terwijl van (vermoedelijke) daders altijd een afkorting gebruikt wordt. (En in dit geval helemaal geen naam wordt genoemd.)quote:Op dinsdag 4 april 2017 12:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/eindhove(...)k-homo-ben~a942defc/
Dit dus, afgelopen vrijdag. Wel een beetje vreemd dat ze van 1 van de 2 volledige voornaam en achternaam er in zetten. Zou daar zelf niet zo blij mee zijn.
O ja, regel eerder idd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij staat van beiden zelfs de voor- en achternaam er in? En dat terwijl van (vermoedelijke) daders altijd een afkorting gebruikt wordt. (En in dit geval helemaal geen naam wordt genoemd.)
O die. Die was fake.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:33 schreef Kaas- het volgende:
Wordt dat date #1 met die jongen waar je een beetje zenuwachtig voor was Ang3l? Of is dat al eens gebeurd?
Oh echt? Dat meen je niet. Wat ontzettend stom zeg. Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die. Die was fake.
Dus.
I am NEVER dating ANYONE, EVER, AGAIN!
Dat laatste wilde ik tijdens het lezen al toevoegen. Maar je vindt t zelf al stomquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil die jongen die z'n tanden kwijt is echt knuffelen om het een beetje goed te maken. Hij ziet er heel lief uit en stom genoeg vind ik het daardoor extra zielig.
Niks.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh echt? Dat meen je niet. Wat ontzettend stom zeg. Wat is er gebeurd dan?
Whoa!quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:50 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geprobeerd een Nerfgun over te spuiten. Ik wilde het een cyberpunk look geven en ben zo dom blij met hoe goed het is gelukt.![]()
Dit is hoe het was:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |