Tsja. Die arme Afrikanen zien nitwits hier rijkdom en welvaart genieten zonder significante tegenprestatie, behalve dom brullen op social media en vlogs kijken. Dat zij dan ook denken uit de snoeppot te mogen graaien begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:50 schreef LXIV het volgende:
Als de instroom geen einde kent dan is op termijn een vervanging van de Europese bevolking een feit.
Bewust een bevolkingsoverschot creeeren en dat exporteren naar Europa. Dat vind ik een daad van agressie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:58 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tsja. Die arme Afrikanen zien nitwits hier rijkdom en welvaart genieten zonder significante tegenprestatie, behalve dom brullen op social media en vlogs kijken. Dat zij dan ook denken uit de snoeppot te mogen graaien begrijp ik wel.
Ik heb mijn bruinhemd al aan.quote:
Ja, had ik al ergens gelezen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu wel met EU geld een onderzoek gedaan naar wat het betekent voor oorspronkelijke inwoners van wijken en steden wanneer ze een minderheid worden.
"Wat gebeurt er als oorspronkelijke inwoners zelf een minderheid worden in hun wijken en steden? Onderzoeker Maurice Crul van de Vrije Universiteit in Amsterdam gaat de komende vijf jaar onderzoek doen naar de manier waarop de integratie verloopt voor deze ’vergeten groep’. Crul heeft daarvoor 2,5 miljoen euro subsidie uit Brussel ontvangen, de ERC Advanced Grant, zo werd maandag bekend. De socioloog kan nu met een team van acht onderzoekers in zes Europese steden onderzoek gaan doen onder oorspronkelijke inwoners die in aantal overvleugeld worden door mensen met diverse migrantenachtergronden."
Door Maurice Crul, Hoogleraar diversiteit en onderwijs. Van "Superdiversiteit. Een nieuwe visie op integratie" en "Integreren is een achterhaald concept".
Klinkt fantastisch , diversiteit is onze kracht xxlquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu wel met EU geld een onderzoek gedaan naar wat het betekent voor oorspronkelijke inwoners van wijken en steden wanneer ze een minderheid worden.
"Wat gebeurt er als oorspronkelijke inwoners zelf een minderheid worden in hun wijken en steden? Onderzoeker Maurice Crul van de Vrije Universiteit in Amsterdam gaat de komende vijf jaar onderzoek doen naar de manier waarop de integratie verloopt voor deze ’vergeten groep’. Crul heeft daarvoor 2,5 miljoen euro subsidie uit Brussel ontvangen, de ERC Advanced Grant, zo werd maandag bekend. De socioloog kan nu met een team van acht onderzoekers in zes Europese steden onderzoek gaan doen onder oorspronkelijke inwoners die in aantal overvleugeld worden door mensen met diverse migrantenachtergronden."
Door Maurice Crul, Hoogleraar diversiteit en onderwijs. Van "Superdiversiteit. Een nieuwe visie op integratie" en "Integreren is een achterhaald concept".
Als wij de uitkering en Wajong afschaffen donderen ze vanzelf op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, had ik al ergens gelezen volgens mij.
Over 200 jaar is er geen blanke meer in Europa.
en jij denkt dat WCeend aan onafhankelijke onderzoeken doet die kritisch zijn over WCeend?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt nu wel met EU geld een onderzoek gedaan
Ze zijn wel biasedquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
en jij denkt dat WCeend aan onafhankelijke onderzoeken doet die kritisch zijn over WCeend?
Dan kunnen we gelijk Afrika weer terug koloniseren.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:06 schreef myShizzle het volgende:
De werkelijke oplossing is massale sterfte, het zij door een virus dan wel oorlog dan wel een meteoriet oid. Het is eat or be eaten
Nee dat is fantasie van rechtse totaalracisten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:50 schreef LXIV het volgende:
Als de instroom geen einde kent dan is op termijn een vervanging van de Europese bevolking een feit.
Dat is sinds het bestaan van de mensheid altijd al een feit geweest, zeker over een langer termijn. Volkeren verhuizen en mengen of vervangen volkeren die aldaar leven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 15:50 schreef LXIV het volgende:
Ja? niet gewoon een te berekenen iets?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee dat is fantasie van rechtse totaalracisten.
Wat maakt de kleur van het huidpigment nou uit? Het gaat erom dat onze tolerante cultuur niet verdwijnt, hou de cultuur weg ok, maar kleur huid heeft daar wat mij betreft niets mee van te doen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, had ik al ergens gelezen volgens mij.
Over 200 jaar is er geen blanke meer in Europa.
Dan gaan ze wel zwart werken ofzo, het is hier nog altijd 10 keer beter dan daar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als wij de uitkering en Wajong afschaffen donderen ze vanzelf op.
Omdat afrikanen gemiddeld niet zo bijzonder intelligent zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat maakt de kleur van het huidpigment nou uit? Het gaat erom dat onze tolerante cultuur niet verdwijnt, hou de cultuur weg ok, maar kleur huid heeft daar wat mij betreft niets mee van te doen.
Gelukkig zijn er dan miljarden Chinezen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:13 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat afrikanen gemiddeld niet zo bijzonder intelligent zijn.
Tja wij hebben hier veel scholing in Europa en in Afrika bijzonder weinig, geen wonder dat ze minder intelligent zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:13 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat afrikanen gemiddeld niet zo bijzonder intelligent zijn.
Die vooral heel erg goed dingen kunnen namaken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er dan miljarden Chinezen.
En een hoger IQ hebben dan blanken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:15 schreef Grems het volgende:
[..]
Die vooral heel erg goed dingen kunnen namaken.
Nee hoor, dat klopt wel ongeveer. Hoe meer slecht geïntegreerde allochtonen, hoe meer boze PVV-stemmers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze zijn wel biased
"Zo stemt in Rotterdam bijna één derde van de autochtone Nederlanders op de PVV van Geert Wilders terwijl deze partij in Amsterdam veel minder steun geniet. „Waarom slaagt integratie in de hoofdstad kennelijk beter?”
PVV stemmen is dus een teken van een mislukte integratie
Vandaar dat China zo'n ongekende bron van innovatie is. Daarnaast hebben westerse landen natuurlijk te maken met prachtparels die het gemiddelde omlaag halen. Hebben ze in Japan geen last van.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En een hoger IQ hebben dan blanken.
Maar in amsterdam is DENK ook vet groot, dus daar is de integratie net zo goed misluktquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt wel ongeveer. Hoe meer slecht geïntegreerde allochtonen, hoe meer boze PVV-stemmers.
Als alle allochtonen perfect zouden integreren, was de PVV nu niet zo groot geweest.
Ja dat zal het zijn inderdaadquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja wij hebben hier veel scholing in Europa en in Afrika bijzonder weinig, geen wonder dat ze minder intelligent zijn.
Ik heb toch ook niet gezegd dat het mij wat boeit.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat maakt de kleur van het huidpigment nou uit? Het gaat erom dat onze tolerante cultuur niet verdwijnt, hou de cultuur weg ok, maar kleur huid heeft daar wat mij betreft niets mee van te doen.
Japan heeft de Chinese cultuur gekopieerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Vandaar dat China zo'n ongekende bron van innovatie is. Daarnaast hebben westerse landen natuurlijk te maken met prachtparels die het gemiddelde omlaag halen. Hebben ze in Japan geen last van.
Die Chinezen pikken het massaal kanker te krijgen ter verrijking van de elite, die lekker met miljarden chillen in hun penthouse met alle gemakken van dien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En een hoger IQ hebben dan blanken.
Dat hebben we al eens gedaan in Zuid-Afrika maar dat was racistischquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen wij niet met zijn alleen naar Afrika gaan en daar iets beginnen? Hebben we meteen beter weer.
Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja wij hebben hier veel scholing in Europa en in Afrika bijzonder weinig, geen wonder dat ze minder intelligent zijn.
Maar dat is iedereen hier nu ook, dus daar hoeven we het niet meer voor te laten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens gedaan in Zuid-Afrika maar dat was racistisch
Nee, dan heet het kolonisatie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Kunnen wij niet met zijn alleen naar Afrika gaan en daar iets beginnen? Hebben we meteen beter weer.
Je scoort veel hoger op IQ testen wanneer je scholing hebt gehad. Echter is het wel een feit dat ze in Afrika flink achterlopen, dit heeft met cultuur te maken, geschiedenis te maken zoals kolonisatie en nu vooral nadelig klimaat zonder mogelijkheden een goed onderwijs op te bouwen.quote:
Japaners en Koreanen dan. Die zijn ook nog eens welvarender dan ons.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die Chinezen pikken het massaal kanker te krijgen ter verrijking van de elite, die lekker met miljarden chillen in hun penthouse met alle gemakken van dien.
Raar volk die Chinezen.
Maar misschien hebben zij wel een heel hoog EQquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.
Dat is volstrekte onzin India en China waren ook gekoloniseerd. Ook geen gunstig klimaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je scoort veel hoger op IQ testen wanneer je scholing hebt gehad. Echter is het wel een feit dat ze in Afrika flink achterlopen, dit heeft met cultuur te maken, geschiedenis te maken zoals kolonisatie en nu vooral nadelig klimaat zonder mogelijkheden een goed onderwijs op te bouwen.
Nee het is allemaal genetica toch?quote:
Wel enigszins: https://www.nationaleonde(...)r-meer-scholing.htmlquote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Intelligentie is een gegeven, je IQ is vanaf je geboorte bepaald. Dat kun je niet verhogen of verlagen en dat heeft verder niets met scholing te maken.
quote:De test laat alleen zien hoe goed iemand op een schoolse manier intelligentie weet toe te passen. Dat meer scholing een betere toepassing van intelligentie oplevert, mag daarom weinig verrassend zijn.
Zou het een genetisch component kunnen hebben? Zeg maar een verschil tussen een Somaliër, Zwitser en een Japanner?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je scoort veel hoger op IQ testen wanneer je scholing hebt gehad. Echter is het wel een feit dat ze in Afrika flink achterlopen, dit heeft met cultuur te maken, geschiedenis te maken zoals kolonisatie en nu vooral nadelig klimaat zonder mogelijkheden een goed onderwijs op te bouwen.
Geen enkel verschil tussen de Aboriginal en de Japanner?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee het is allemaal genetica toch?
Hoe dom kan een mens zijn
Dat zal ook niet veel veranderen, de migranten willen daar simpelweg niet naartoe.quote:Dat er sprake is van steeds meer economische vluchtelingen is ook een conclusie die door verschillende landen op de Balkan wordt gedeeld. Verschillende landen daar hebben hun opvang en re-allocatieprogramma’s voor vluchtelingen gestalte gegeven, maar zien zich geconfronteerd met de opvallende afwezigheid van asielzoekers.
Volgens mij speelt de omgeving (van een kind) een heel belangrijke rol in de ontwikkeling van IQ. Heb geen onderzoek gezien die zegt dat IQ alleen genetisch bepaalt is iig :p Lijkt me ook logisch want het brein gaat allerlei ontwikkelingen door op basis van hoe het geprikkeld wordt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dit is niet correct. IQ-testen zijn heel goed trainbaar en zijn derhalve voor een groot gedeelte ook scholingsafhankelijk. In feite zijn dan ook de enige mensen die om IQ geven een stel roeperds op het internet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |