Hoezo? Waar zie je radicale opvattingen? Wijs ze eens aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
Je bent wel hard aan het radicaliseren hé?!
Al je topics. Elk bericht van jou gaat over moslims,Allah of Marokko.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Waar zie je radicale opvattingen? Wijs ze eens aan.
Omdat dat mijn interesses zijn? In deze reactie zie ik nergens een vorm van radicalisme terug. Integendeel. Ik leg mijn ziel bloot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Al je topics. Elk bericht van jou gaat over moslims,Allah of Marokko.
Hoezeer een geloof kan inwerken heb ik wel wat ervaring mee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Is dit niet herkenbaar voor jou? Heb jij nooit zoiets meegemaakt?
'normale' manier van geloof belijden is niet meer genoeg. Je snakt naar andere informatiequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Waar zie je radicale opvattingen? Wijs ze eens aan.
Vertel, ben best benieuwd naar jouw verhaal. Ben je inmiddels van dat geloof afgestapt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoezeer een geloof kan inwerken heb ik wel wat ervaring mee.
Met andere informatie bedoel ik andere soort diepgang. Geen radicalisme.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
'normale' manier van geloof belijden is niet meer genoeg. Je snakt naar andere informatie
Zo begint radicalisering
Het lijkt meer een obsessie aan het worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat dat mijn interesses zijn? In deze reactie zie ik nergens een vorm van radicalisme terug. Integendeel. Ik leg mijn ziel bloot.
Ik houd erg veel van mijn geloof, inderdaad. Ik kan dat niet beschrijven. Hoe diep dat zit. Ik mis alleen diepgang. Ik ben niet voldoende bevredigd en dat stoort me. Dat is ook de reden waarom ik al een hele tijd weinig aan de islam doe. Het weinig aan de islam doet stoort me weer en zit me echt dwars.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Het lijkt meer een obsessie aan het worden.
Om te beginnen was ik katholiek en vrouw hervormd, dat geeft wat wrijvingen soms.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Vertel, ben best benieuwd naar jouw verhaal. Ben je inmiddels van dat geloof afgestapt?
Door mij gefokte paarden lopen over de hele wereld.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:28 schreef Atak het volgende:
Neem een hobby zoals dieren verzorgen bij een boerderij.
Whutt? Je fuckt paarden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Door mij gefokte paarden lopen over de hele wereld.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:37 schreef Villas__Rubin het volgende:
Waarom zou je je tot één ding moeten beperken? Waarom je horizon niet verbreden? En waar zit de schaamte in? Schaamte is de meest nare emotie die er is als het echt diep zit.
Waarom zou je niet ook boeken over boeddhisme kunnen lezen? Of over filosofie? Of over, noem maar op waar je interesse naar uit gaat. Je kan je toch gewoon zo breed mogelijk ontwikkelen? Wie wordt daar nou slechter van?
Ik ga regelmatig tegen molens praten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
Je snakt naar kennis en verdiept je vervolgens in religie. Makes sense.... (not)
Die Turkse ezelworst smaakt wel goed,quote:Op dinsdag 28 maart 2017 04:34 schreef Drug het volgende:
islam vraagt je je vrijheden op te geven zonder redelijke argumenten. het enige argument is je geloof in de waarheid van islam, maar geloof is een zwakke onderbouwing. dat maakt het lastig, de wereldse geneugten loslaten in ruil voor een beloning waar je niet op durft te rekenen.
Nee, gelukkig niet. Het lijkt me wel heel naar om mee te maken.quote:
Turkse worst op pizza tonno is een aanrader.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 05:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Het lijkt me wel heel naar om mee te maken.
Begrijp ik een grap niet of ben je verdwaald en hoort deze post thuis in Culinesse à gogo?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 05:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Turkse worst op pizza tonno is een aanrader.
Verdwaald ben ik sowieso.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 05:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Begrijp ik een grap niet of ben je verdwaald en hoort deze post thuis in Culinesse à gogo?
quote:
Andere geloven werken toch ongeveer hetzelfde? Tenzij ik bij een priester even mijn zonden ga vertellen krijg ik volgens het boekje ook geen beloning in het hiernamaals.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 04:34 schreef Drug het volgende:
islam vraagt je je vrijheden op te geven zonder redelijke argumenten. het enige argument is je geloof in de waarheid van islam, maar geloof is een zwakke onderbouwing. dat maakt het lastig, de wereldse geneugten loslaten in ruil voor een beloning waar je niet op durft te rekenen.
in ieder geval de abrahamitische, verder ken ik het niet zoquote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:36 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Andere geloven werken toch ongeveer hetzelfde?
Leg maar eens wat anders bloot.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat dat mijn interesses zijn? In deze reactie zie ik nergens een vorm van radicalisme terug. Integendeel. Ik leg mijn ziel bloot.
je bedoelt dat die magische sprookjeswereld die je meesleurde is gaan vervelen omdat je alle verhalen kent?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik houd erg veel van mijn geloof, inderdaad. Ik kan dat niet beschrijven. Hoe diep dat zit. Ik mis alleen diepgang. Ik ben niet voldoende bevredigd en dat stoort me. Dat is ook de reden waarom ik al een hele tijd weinig aan de islam doe. Het weinig aan de islam doet stoort me weer en zit me echt dwars.
Waar gaat dit over?quote:verzadigd
gaat diep
mis diepgang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |