Maakt niet uit, ik neem drank mee zodat we beschonken ten onder kunnen gaan!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
word wel achtbaan dan want heb mijn rijbewijs nooit afgemaakt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wijkje achter Hilversum Sportpark
Misschien kan je wel meeliften met Vliegbaard? Lekker knus op de achterbank met Ad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
word wel achtbaan dan want heb mijn rijbewijs nooit afgemaakt.
Pas maar op, die Ad is me d'r een ouwe snoeperd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Misschien kan je wel meeliften met Vliegbaard? Lekker knus op de achterbank met Ad.
Lang geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest, maar Streetview weet het vast welquote:
Naja, komt tijd komt raad.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest, maar Streetview weet het vast wel
Verwacht ik wel eerst een vlogje.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Misschien kan je wel meeliften met Vliegbaard? Lekker knus op de achterbank met Ad.
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef Azpilicueta het volgende:
Daarna patat nuttigen bij snackbar van Dijk? Mensen die spreken van friet zijn niet uitgenodigd, gr.
Nare gozer, die Bradley.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:47 schreef Barrah het volgende:
[..]
Vuile opmerking.
Aangezien Brad hier niet meeleest weet hij best dat Ad zijn auto heeft moeten verkopen omdat hij is opgelicht via internet.
Hoe moet Ad naar de automeet komen? Lopend? Hij is al halfdood na een blokje om.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, komt tijd komt braad.
Zit teveel van m'n nachtrust in te leveren....
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:25 schreef Barrah het volgende:
Voormalig vlogger draait door
KLB / Sta lekker op een blok LEGO.
Aan die koppen oploskoffie zijn buiten beeld natuurlijk nog en paar suikerklontjes toegevoegd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 04:01 schreef chroestjov het volgende:
De hele ochtend geluiden van de wasmachine en de droger die op de gang bij zijn kamer staan.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 06:43 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Why two days in a row noodles...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |