Hij gaat de deur sowieso niet uit!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet de deur uit zonder zich te scheren
Ja, en dan raar staan te kijken als de grote boodschap een zware bevalling is...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:56 schreef Simterklaas het volgende:
Wat een baas. Weer een dubbele patat met twee broodjes hamburger
Sigaretten met lange vloeiquote:Op maandag 27 maart 2017 23:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat rookt Adje nou? het lijken wel joints.
proostquote:Op maandag 27 maart 2017 23:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vind het paddofilmpje uit je sig dan wel weer lekker relaxed... helemaal op 1 lijn met mijn gemoedstoestand...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt het meest smerige van beide gewoon. Waarom zou je dat doenquote:
Internetwerkquote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik geld kon verdienen vanaf de bank
Hoef je er minder te rollen en hou je meer tijd over voor...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is echt het meest smerige van beide gewoon. Waarom zou je dat doen
Is dit niks voor brad?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
InternetwerkEen mail openen en 1 cent ervoor krijgen
Wat een baas
Ik vond het in het begin ook altijd zo verdacht, omdat 'ie altijd zo stoned zit te kijken tijden het rokenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ad heeft toch geen geld voor wiet.quote:
Alles wat Ad in zijn mond steekt is groot en veel.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij woont praktisch om de hoek, maar ik weet niet of ik Ad een uur in de auto wil hebben...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er woont vast een fokker in de buurt die Ad op wil halen. Of het ligt op de route naar de meet.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij woont praktisch om de hoek, maar ik weet niet of ik Ad een uur in de auto wil hebben...
Als je van bruine bekleding houdt...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hij woont praktisch om de hoek, maar ik weet niet of ik Ad een uur in de auto wil hebben...
Tuurlijk wel. Lekker een uur lang kletsen over koetjes, kalfjes en zijn aambeien.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
buuuuuuurppppp schijt burppppppp schijtquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat zijn concessies die onze goedlachse vriend ook moet doen tegenwoordig. Geen twee plakjes kaas meer, maar slechts 1. Chilisaus was ook nergens meer te bewonderenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Simterklaas het volgende:
"Ik heb een bakske koffie. De suikerklontjes zijn bijna op, dus ik ben overgestapt op twee klontjes in m'n mok in plaats van drie klontjes."
Ad
parkeerplaats van slagharen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:08 schreef Geelman het volgende:
We moeten nog wel een mooie plek uitzoeken voor de meet.
Eemnes een optie?
https://www.google.nl/map(...).2354764!4d5.2323385
Wijkje achter Hilversum Sportparkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:08 schreef Geelman het volgende:
We moeten nog wel een mooie plek uitzoeken voor de meet.
Eemnes een optie?
https://www.google.nl/map(...).2354764!4d5.2323385
Ok, rij jij de partybus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |