Het is algemeen bekend dat ik kuthumor heb.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef Szura het volgende:
Mexicanobakker heeft dezelfde humor als deze cabaretpipo
Wat een geleend grapje is.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
oke, een klein beetje geglimlacht om het PvdA shirt
Neequote:Op maandag 27 maart 2017 23:29 schreef Szura het volgende:
Dit is toch die man die kinderen had en toen ineens niet meer?
De Advocaat grap ging ook nog een klein beetje.quote:
Zo pijnlijk hahahahaquote:Op maandag 27 maart 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
Ey Mattie hoe is het met je bruine baby's Mattie
Jij bent grappig manquote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga vdweek even naar de qmusic uitzending bellen als grote neger op zoek naar een vrouw voor een date. Zou die dat grapje kunnen waarderen?
veel succes, die lui zijn altijd fucking vroeg op.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga vdweek even naar de qmusic uitzending bellen als grote neger op zoek naar een vrouw voor een date. Zou die dat grapje kunnen waarderen?
bluf.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Die Eva Korenmans kwam daar ook vandaan toch?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
De ironie van dit item is wel grappig.... - op de dag dat het noodlijdende 3FM (van de NPO) een nieuwe huisstijl presenteert, gaat PAUW (NPO) uitgebreid reclame zitten maken voor het commerciële Q Music...
Wie snapt dezequote:Op maandag 27 maart 2017 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
De tv zender BBC is niet de favoriete zender van Mattie denk ik
Geen idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Die Eva Korenmans kwam daar ook vandaan toch?
Ik vind beide kut. 538 hierquote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
De ironie van dit item is wel grappig.... - op de dag dat het noodlijdende 3FM (van de NPO) een nieuwe huisstijl presenteert, gaat PAUW (NPO) uitgebreid reclame zitten maken voor het commerciële Q Music...
ouderen ook niet, ik ben het bewijsquote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jongeren luisteren geen radio meer. Vraag maar aan Fylax.
En onder de jongeren die wél luisteren doet Q Music het beter dan 3 FM, denk ik...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jongeren luisteren geen radio meer. Vraag maar aan Fylax.
Niet vaak gelukkig.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Draait 538 ook meuk als BOEF, Lil Kleine en Fresku?
Leuker filmpje:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |