Uiteraard is voor de gemiddelde consument revenu management van een maatschappij niet te doorgronden, en ook niet voor de wat meer ervaren reiziger.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
en daarom kan een reisgroep die een airline niet verwacht ook een ticket in de gunstige 13-17 weken voor vertrek (aldus Buzz) om zeep helpen. Als je flexibel bent is die periode natuurlijk gunstig maar voor een bepaalde vlucht kun je het beste zo snel mogelijk boeken. Jij hebt namelijk geen inzicht in de load van een vliegtuig en die bepaalt de prijs.
Bij de KLM betaal je per "leg", dus als je zowel op de heen- als terugweg een overstap hebt mag je 4x betalen. Zal bij andere bedrijven met low-cost ambities niet veel anders zijn.quote:Op zondag 9 april 2017 10:44 schreef polariteit het volgende:
Even een hele stomme vraag, maar als je een vlucht boekt met overstap en je wilt graag stoelen met extra beenruimte; moet je dan voor beide vluchten daar apart voor aftikken er vanuit gaande dat je hier sowieso voor moet betalen zoals bij KLM?
Elke vlucht apart.. zat van de week upgraded business op de terugweg, en vanaf CDG naar AMS gewoon cattle.. vaak heeft upgraden ook weinig nut op die korte vluchtjes, ja, je zit voorin en je bagage is prio, maar echt extra ruimte enzo valt tegen in verhouding tot de meerprijs.quote:Op zondag 9 april 2017 10:44 schreef polariteit het volgende:
Even een hele stomme vraag, maar als je een vlucht boekt met overstap en je wilt graag stoelen met extra beenruimte; moet je dan voor beide vluchten daar apart voor aftikken er vanuit gaande dat je hier sowieso voor moet betalen zoals bij KLM?
Als je binnen Europa vliegt stelt dat sowieso niets voor, begrijp ook niet waarom je daar extra voor zou willen betalen.quote:Op zondag 9 april 2017 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Elke vlucht apart.. zat van de week upgraded business op de terugweg, en vanaf CDG naar AMS gewoon cattle.. vaak heeft upgraden ook weinig nut op die korte vluchtjes, ja, je zit voorin en je bagage is prio, maar echt extra ruimte enzo valt tegen in verhouding tot de meerprijs.
Persoonlijk heb ik er inderdaad geen geld voor over om business klasse te zitten. Want het broodje wat je krijgt binnen Europa is dat het natuurlijk niet waard.quote:Op zondag 9 april 2017 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je binnen Europa vliegt stelt dat sowieso niets voor, begrijp ook niet waarom je daar extra voor zou willen betalen.
Ja, best comfortabel en goed entertainment systeem. Probeer een stoel te krijgen in de voorste economy cabin.quote:Op maandag 3 april 2017 21:23 schreef wielrennerdt het volgende:
over drie weken weer vliegen, met Air Canada in de A330 naar JFK. Iemand ervaringen met de AC A330?
Ik vloog in een 3-4-3 indeling eind vorig jaar van en naar Qatarquote:Op maandag 10 april 2017 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
Weet iemand met welk type stoel indeling Qatar in hun 777-300 vanaf AMS vliegt? Ik zie op Seatguru 3 types waarvan twee er een 3-4-3 en één met een 3-3-3 stoelindeling.
Vroegâh was het standaard een 3-3-3 indeling, maar men heeft er toen voor gekozen om de hele vloot uit te rusten met de 3-4-3 opstelling en die op de drukke routes in te zetten.quote:Op maandag 10 april 2017 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
Weet iemand met welk type stoel indeling Qatar in hun 777-300 vanaf AMS vliegt? Ik zie op Seatguru 3 types waarvan twee er een 3-4-3 en één met een 3-3-3 stoelindeling.
2-2-2 in business, 24 stoelen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:52 schreef buzz1291 het volgende:
Weet iemand met welk type stoel indeling Qatar in hun 777-300 vanaf AMS vliegt? Ik zie op Seatguru 3 types waarvan twee er een 3-4-3 en één met een 3-3-3 stoelindeling.
Over die nieuwe stoelen bij Qatar had ik al gelezen. Ook dat het gangpad extreem smal zou zijn, wat weer aan de stoelbreedte of armleuning ten goede zou komen. Seatguru zegt toch 17 inch. Maar die 33 inch pitch is dan weer beter dan bij de meeste andere maatschappijen. En 2 x 6,5 uur is dan nog wel te doen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 20:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
2-2-2 in business, 24 stoelen.
3-4-3 in economy, 388 stoelen.
3-3-3 zit alleen nog in sommige 777-200LR in economy, maar daar zijn er maar 9 van. Andere config is J42-Y316 voor de 777-300ER bij QR, maar die vliegen vooral ri. Amerika. AMS heeft niet genoeg premium vraag, en omdat er maar 1 vlucht per dag is dus een high density 777. Had zelf liever dat we 2x per dag met 787 zouden gaan, maar landingsrechten ontbreken...
Overigens wel nieuwe stoelen en betere seatpitch en width dan een hoop concurrenten in de 777. Daarnaast gaat je geliefde Cathay ook naar 3-4-3 in hun 777's, ik vrees voor je dat er weinig maatschappijen 3-3-3 zullen houden.
Ja, maar alleen SAS plus en business in de A340. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:43 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ervaring met SAS? Vlieg in augustus met een airbus A340 naar Beijing
Er zitten WC's in.quote:Op vrijdag 14 april 2017 10:43 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie ervaring met SAS? Vlieg in augustus met een airbus A340 naar Beijing
Transavia, ryanair, google flights, skyscanner en tuifly al geprobeerd?quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand een site waar je willekeurig de goedkoopste vliegticket kan vinden?
Het volgende; wil van dinsdag tot zaterdag paar daagjes naar Spanje. Maakt me niet uit waar, maar wil wel het goedkoopste. Liefst vanaf AMS/EHV/CRL/BRU/RTM
Aanstaande dinsdag of een willekeurige dinsdag?quote:Op zaterdag 15 april 2017 11:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand een site waar je willekeurig de goedkoopste vliegticket kan vinden?
Het volgende; wil van dinsdag tot zaterdag paar daagjes naar Spanje. Maakt me niet uit waar, maar wil wel het goedkoopste. Liefst vanaf AMS/EHV/CRL/BRU/RTM
as. Dinsdag, zonder hotelquote:Op zaterdag 15 april 2017 11:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag of een willekeurige dinsdag?
Met of zonder hotel?
Maakt de plaats in Spanje nog uit? Barcelona is bijvoorbeeld goedkoper dan Alicante, maar als je verwacht in de zon te kunnen zitten zou ik toch voor Alicante kiezen:quote:
Alicante is prima, BCN ben ik al zo vaak geweest. Had je wat interessants gevonden?quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maakt de plaats in Spanje nog uit? Barcelona is bijvoorbeeld goedkoper dan Alicante, maar als je verwacht in de zon te kunnen zitten zou ik toch voor Alicante kiezen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 168~185 euro (afhankelijk van je cookies) kan je van AMS naar Alicante:quote:Op zaterdag 15 april 2017 12:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Alicante is prima, BCN ben ik al zo vaak geweest. Had je wat interessants gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |