Amper. Maar er is nu wel een vrouwelijke mod, misschien kan die de boel wat stimuleren, zou tof zijn wel. En ik mis nog steeds de echte klachten, in plaats van alle verzonnen verhalen.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Posten hier nog veel vrouwen? Volgens mij nauwelijks. In SC misschien, maar in reacties toch erg weinig. Ik erger me alleen maar. Elke dag dezelfde flauwe grappen.
wordt je verplicht hier te lezen dan? Dit is al jaren zo....quote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Posten hier nog veel vrouwen? Volgens mij nauwelijks. In SC misschien, maar in reacties toch erg weinig. Ik erger me alleen maar. Elke dag dezelfde flauwe grappen.
Sinds onze ronde adonis uit het Gooi weg is, zijn de dames ook vertrokkenquote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zat maar te puzzelen waar het nou aan lag: wat jij schrijft dus. Er zijn nauwelijks echte klachten. Om echte klachten kan ik lachen omdat ze herkenbaar zijn. Maar inderdaad: veel verzonnen flauwekul. Waardeloos. En dan is het hihihi hahaha door dezelfde tien users. En dat gaat de hele dag zo door. En werkelijk zelden een positief topic over vrouwen. Dit houdt geen vrouw vol zo.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amper. Maar er is nu wel een vrouwelijke mod, misschien kan die de boel wat stimuleren, zou tof zijn wel. En ik mis nog steeds de echte klachten, in plaats van alle verzonnen verhalen.
Wie was dat?quote:Op donderdag 13 april 2017 19:53 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Sinds onze ronde adonis uit het Gooi weg is, zijn de dames ook vertrokken
Goede klacht.quote:Op donderdag 13 april 2017 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zat maar te puzzelen waar het nou aan lag: wat jij schrijft dus. Er zijn nauwelijks echte klachten. Om echte klachten kan ik lachen omdat ze herkenbaar zijn. Maar inderdaad: veel verzonnen flauwekul. Waardeloos. En dan is het hihihi hahaha door dezelfde tien users. En dat gaat de hele dag zo door. En werkelijk zelden een positief topic over vrouwen. Dit houdt geen vrouw vol zo.
klinkt als vrij consequent beleidquote:Op donderdag 13 april 2017 19:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja helaas is het echt zo. Ik heb volgens mij al 3 of 4 keer een vogeltjesdans gerelateerde ban gehad
Ga lekker op Tinder swipen als je chicks weer sprekenquote:Op donderdag 13 april 2017 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Het komt ook wel voor dat er voor periodes van enkele weken totaal niet tegen op wordt getredenquote:Op donderdag 13 april 2017 20:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
klinkt als vrij consequent beleid
ja, is geen zerotolerancebeleidquote:Op donderdag 13 april 2017 20:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het komt ook wel voor dat er voor periodes van enkele weken totaal niet tegen op wordt getreden
Ha ha haquote:Op maandag 17 april 2017 21:24 schreef Nikmans het volgende:
Iwanius post over letterlijk alles dat op TV komt een klacht
Dat iemand veel post wil niet zeggen dat het ook goede posts zijnquote:Op maandag 17 april 2017 21:42 schreef Plompzakker het volgende:
Een van de weinige kleurrijke figuren die hier nog over zijn.
Die moeten we koesteren
Die man is geestelijk niet in orde, we zouden mededogen moeten tonen in plaats van hem uit te lachen.quote:Op maandag 17 april 2017 21:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat iemand veel post wil niet zeggen dat het ook goede posts zijndie gast is gewoon op zoek naar e-bekendheid, als een soort verzuurde AdvancedPower en neemt op die manier een forum half over.
Jij zoekt naar een positief topic over vrouwen in een Klaagtopic...quote:Op donderdag 13 april 2017 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zat maar te puzzelen waar het nou aan lag: wat jij schrijft dus. Er zijn nauwelijks echte klachten. Om echte klachten kan ik lachen omdat ze herkenbaar zijn. Maar inderdaad: veel verzonnen flauwekul. Waardeloos. En dan is het hihihi hahaha door dezelfde tien users. En dat gaat de hele dag zo door. En werkelijk zelden een positief topic over vrouwen. Dit houdt geen vrouw vol zo.
Dat is wel heel selectief. Zo zou ik uit jouw post kunnen destileren dat jij hier voor de verzonnen meuk komt.quote:Op dinsdag 18 april 2017 17:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jij zoekt naar een positief topic over vrouwen in een Klaagtopic...
Klacht; Vrouwen zijn dom
Destilerenquote:Op dinsdag 18 april 2017 18:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is wel heel selectief. Zo zou ik uit jouw post kunnen destileren dat jij hier voor de verzonnen meuk komt.
ooeh een taalfout gespotquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 18 april 2017 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooeh een taalfout gespot![]()
Mensen geen zorgen, de wereld is gered hoor, zie deze held adequaat handelen waar nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |