Seems legit wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah ja, daar had ik ook nog over nagedacht. Maar, toen bedacht ik me dat iedereen hier een J had.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah ja, daar had ik ook nog over nagedacht. Maar, toen bedacht ik me dat iedereen hier een J had.
Wij hebben er wel meer. De duutser verzamelt ze, geloof ik. Echt, die heeft er zoveel, maar gebruikt ze niet. Ik snap er niets van. Ik heb er in elk land 1tje. Een Nederlandse, een Zweedse en een Duitse. De rabobank wil neit meer dat ik m'n nederlandse heb, maar daar trek ik me niets van aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden 1 bankrekening. Maar dat vindt de belastingdienst niet goed en dus hebben we er nu 2. Nou ja, 3 incl spaar.
Ja, de Jross wist ik nog wel. Maar, mini heeft een J, en ik dacht Lucky ook? En m'n duutser is ook J!quote:
omdat je als je in het buitenland woont geen rekening in NL meer mag hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Waarom wil de Rabo dat niet meer?![]()
![]()
Ik had ooit een Postbankrekening waar ik een klein beetje rood op stond. Na een aantal jaar en nadat Postbank over was genomen door de ING bedacht ik me dat dat beetje rood staan natuurlijk elk jaar een pietsie meer werd. Dus ik de ING gebeld met de vraag hoeveel geld ik moest over maken om op 0 te komen en dat ik de rekening wilde opheffen. Dat hadden zij al voor me gedaanWinst!
Dit hadden wij ook. Dus wij hadden ook bijna alles gescheiden en dat werkte prima, vooral toen we uit elkaar gingen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:26 schreef mjan het volgende:
We hadden nogal andere ideeën over waar we ons geld aan wilden uitgeven
Ik ook, vijftien jaar geleden. Was wel een prima J. trouwens, kan hem aan iedereen aanbevelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet hoorNou ja, 15 jaar geleden wel
![]()
Ook langer de tijd te bedenken hoe je je op gaat vangen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben blij dat ik niet zo lang ben. Dan zou ik altijd van hoger vallen.
Deze J niet hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:28 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik ook, vijftien jaar geleden. Was wel een prima J. trouwens, kan hem aan iedereen aanbevelen.
Ik vind dat wel een beetje maf eigenlijk, als je binnen de EU blijft en misschien weer terug komt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
omdat je als je in het buitenland woont geen rekening in NL meer mag hebben.
Maar goed, ik doe op het moment ook helemaal niets met die rekening, dus het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit. Kom er alleen niet aan toe om hem af te sluiten.
Ja, ik ook. Aan de andere kant maakt het ook niets uit, want je kant tegenwoordig zelfs een autogiro van alle EU bankrekeningen laten schrijven, en je loon in alle landen laten betalen. M'n studieschuld gaat ook gewoon automatisch van de duitse rekening.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje maf eigenlijk, als je binnen de EU blijft en misschien weer terug komt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:33 schreef Maarten het volgende:
[..]
Dat is wat ze zeggen dat ze gaan doen.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mannelijke J's zijn de beste![]()
Ik heb net bericht gekregen over het vrijgezellenfeest van een vriendin. We gaan lekker creatief doen![]()
Ik wou dat ik een man was. Die gaan vast quadrijden ofzo.
Eenschquote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Ik laat bijna nog liever de opgeblazen tieten van zo'n vieze stripper in mijn gezicht wrijven dan dat ik ergens letters op plak...
Dit is pas mijn tweede vrijgezellenfeest, er trouwen niet zo veel mensen in mijn omgeving. Beide keren een workshop en uit eten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:35 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Herkenbaarik vind het ook altijd een tikje oneerlijk dat vrijgezellenfeestjes gescheiden plaatsvinden. Maar: tegenwoordig is bijna iedereen getrouwd, dus ik heb eigenlijk nooit meer vrijgezellenfeestjes.
Ik verbaas me er ook een beetje over. Maar nu ik er over nadenken heb ik ook wel vrij veel J's als familielid of vriend/kennis. Veel Jan/Jan-iets/Jos. En ook veel iets-Jan (Gertjan, Harm-Jan).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Meer allereerste vriendje waar ik mijn allereerste zoentje van kreeg was een J. Het vriendje daarna, eerste keer seks, was ook een JKomt J nu zo vaak voor als voorletter?
Ik dacht altijd dat de M het meest voorkwam (heb ik er ook 1 van gehad)
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik laat bijna nog liever de opgeblazen tieten van zo'n vieze stripper in mijn gezicht wrijven dan dat ik ergens letters op plak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |