Gullit: 'Eer om bondscoach te zijn'quote:
Fred Rutten zou ik nog niet eens zo'n gekke vinden. Bruins Slot als assistent en Gullit als spreekstalmeester, omdat die wel charisma heeft.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef Pedroso het volgende:
Gullit heeft alleen maar gefaald als trainer dus doe maar niet. Trapt ook louter open deuren in, daar hebben we er al genoeg van..................
Heeft ie geld nodig?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Bondscoach gezocht! Ruud Gullit: 'Ik weet van mezelf dat ik het kan'
'Ik weet van mezelf dat ik het kan, dat weet ik! En ik heb dat ook wel bewezen, met Chelsea heb ik echt wel wat gewonnen. Maar eerst moet er rust zijn bij de bond. Ik ben blij dat ik eerder niet ben ingegaan op het aanbod om assistent-bondscoach te worden, want er is heel veel gebeurd. Maar natuurlijk, als ik de kans zou krijgen...Kijk, als je altijd kritiek hebt hoe het anders moet, dan moet je het ook durven waarmaken. Ik zou het wel doen, maar ik vind het nu niet aan de orde omdat Danny Blind er zit. (...) Als het verzoek om bondscoach te worden ooit een keer komt en ik kan het combineren met mijn privésituatie, ja, dan doe ik het. Maar dat zie ik dan wel.'
http://www.quotenet.nl/Ni(...)at-ik-het-kan-193814
Ruttenquote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef macca728 het volgende:
Gullit en Rutten is ook prima.
Tegen Gullit kijken ze wel op, misschien doet Memphis zelfs zijn muts af.
Die heeft als hoofdcoach toch ook niks gewonnen?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ruttenzet er dan iemand naast die echt wat gewonnen heeft zoals een meulensteen
Als assistent wel. Gaat hier om assistent naast Gullit pikquote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die heeft als hoofdcoach toch ook niks gewonnen?
Volgens Badder-Haring hierboven niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als assistent wel. Gaat hier om assistent naast Gullit pik
Die moet je ook niet serieus nemenquote:Op maandag 27 maart 2017 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Badder-Haring hierboven niet.
In het vluchtelingen team?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar Badder heeft op niveau gespeeld.
Ach nee, voor de vorm maak je Gullit hoofdtrainer. Anders wil hij vast niet. Bovendien kan hij dan het woord doen. Als Rutten maar het voetbalverstand is en Bruins Slot meedenkt over de tactiek.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Badder-Haring hierboven niet.
ja maar dat doet hij niet...quote:Op maandag 27 maart 2017 19:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach nee, voor de vorm maak je Gullit hoofdtrainer. Anders wil hij vast niet. Bovendien kan hij dan het woord doen. Als Rutten maar het voetbalverstand is en Bruins Slot meedenkt over de tactiek.
Combinatie die prima zou kunnen werken als Gullit zou beseffen dat hij niets van voetbal snapt.
Flikker svp op met die fail trainers zoals Rutten, pak trainers die wat gewonnen hebben, desnoods buitenlanderquote:Op maandag 27 maart 2017 19:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach nee, voor de vorm maak je Gullit hoofdtrainer. Anders wil hij vast niet. Bovendien kan hij dan het woord doen. Als Rutten maar het voetbalverstand is en Bruins Slot meedenkt over de tactiek.
Combinatie die prima zou kunnen werken als Gullit zou beseffen dat hij niets van voetbal snapt.
Rijkaard wil niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem. Dan Rijkaard maar in die rol. Of iemand anders met charisma.
EIGEN TRAINERS EERST!!!!quote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker svp op met die fail trainers zoals Rutten, pak trainers die wat gewonnen hebben, desnoods buitenlander
Dus we stellen maar trainers aan die er niks van kunnen omdat Nederlander?quote:Op maandag 27 maart 2017 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
EIGEN TRAINERS EERST!!!!
Ik ben principieel tegen buitenlandse trainers bij nationale elftallen. En ik blijf bij mijn principes, ook nu er geen geschikte kandidaat lijkt.
Het opleiden van trainers is onderdeel van je voetbalcultuur. Als je dat niet kunt dan mag je nationale ploeg daar onder lijden. Het is toch te gek dat een nationale ploeg door een buitenlandse trainer moet worden geleid? We zijn toch verdomme geen ontwikkelingsland?
Dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus we stellen maar trainers aan die er niks van kunnen omdat Nederlander?Prestaties willen we zien en niet met trainers van het niveau Achilles
Op zeker. Ook daar is sprake van een mindere lichtingquote:Op maandag 27 maart 2017 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit.
Ondertussen die trainersopleiding hard aanpakken.
Zegt veel dat van de nieuwe generatie alleen Ten Hag goed is maar die heeft zelf twee jaar met Guardiola en consorten gewerkt, ho genot.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op zeker. Ook daar is sprake van een mindere lichting
Ik ben benieuwd of zo'n Robben trainer zou willen worden bijvoorbeeld, die heeft toch wat jaren in de keuken kunnen kijken bij Duitsland en tips opgedaan van diverse toptrainers.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt veel dat van de nieuwe generatie alleen Ten Hag goed is maar die heeft zelf twee jaar met Guardiola en consorten gewerkt, ho genot.
Rutten is allesbehalve een fail trainer. Juist voor een bond lijkt het me wel wat. Hij kreeg er vrij snel aardig voetbal in bij Feyenoord, maar dat kostte teveel kracht (zoals altijd bij hem) en dus kak je de 2e seizoenshelft altijd in. Dat heb je natuurlijk niet bij het NL elftal. Bovendien word hij altijd geprezen om zijn people management. Ik zou er wel een sterk uithangbord naast zetten die communicatief met de pers goed is.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker svp op met die fail trainers zoals Rutten, pak trainers die wat gewonnen hebben, desnoods buitenlander
Niks gewonnen. Wat moet hij spelers nou zeggen op een eindtoernooi als hij zelf nooit in zo'n positie is geweest?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rutten is allesbehalve een fail trainer. Juist voor een bond lijkt het me wel wat. Hij kreeg er vrij snel aardig voetbal in bij Feyenoord, maar dat kostte teveel kracht (zoals altijd bij hem) en dus kak je de 2e seizoenshelft altijd in. Dat heb je natuurlijk niet bij het NL elftal. Bovendien word hij altijd geprezen om zijn people management. Ik zou er wel een sterk uithangbord naast zetten die communicatief met de pers goed is.
Als hij gewoon een goed tactisch plan kan uitleggen aan de spelers zullen die echt wel luisteren. Alsof die nog luisteren naar een Gullit als die onzin staat uit te kramen, dat hebben ze dan ook wel snel in de gaten hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks gewonnen. Wat moet hij spelers nou zeggen op een eindtoernooi als hij zelf nooit in zo'n positie is geweest?
"Hou het simpel, met vlag en wimpel."quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks gewonnen. Wat moet hij spelers nou zeggen op een eindtoernooi als hij zelf nooit in zo'n positie is geweest?
Je moet iemand hebben waar spelers tegenop kijken. Die het allemaal meegemaakt heeft en weet wat winnen is en dan kom je met Rutten tjaquote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij gewoon een goed tactisch plan kan uitleggen aan de spelers zullen die echt wel luisteren. Alsof die nog luisteren naar een Gullit als die onzin staat uit te kramen, dat hebben ze dan ook wel snel in de gaten hoor.
Dooddoener dat.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet iemand hebben waar spelers tegenop kijken. Die het allemaal meegemaakt heeft en weet wat winnen is en dan kom je met Rutten tja
Je moet vooral iemand hebben die het gewoon tactisch goed neer kan zetten, niet dat ik zeg dat Rutten die persoon is. Heb niet zo'n hoge pet van hem op.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet iemand hebben waar spelers tegenop kijken. Die het allemaal meegemaakt heeft en weet wat winnen is en dan kom je met Rutten tja
Gullit werkt alleen goed, als je een goede tactische trainer erboven hebt staan. Gullit is een uitstekende peoplemanager, maar geen beste tacticus. Daarom vind ik de combo met Henk ten Cate ook zon goede. Een andere goede optie is overigens Ron Jans, iemand met charisma en een uitstekende tacticus en coach. Tevens is hij niet besmet met een ajax verleden, iets dat ik een groot voordeel vind.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij gewoon een goed tactisch plan kan uitleggen aan de spelers zullen die echt wel luisteren. Alsof die nog luisteren naar een Gullit als die onzin staat uit te kramen, dat hebben ze dan ook wel snel in de gaten hoor.
Dit is ook alleen maar gebaseerd op onderbuikgevoelens en met het gevoel van "bah ze roepen alleen maar joden op gvd!". Een Van Gaal had ook een Ajax-verleden en deed het gewoon prima. Dus dat is echt een totaal non-argument.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Gullit werkt alleen goed, als je een goede tactische trainer erboven hebt staan. Gullit is een uitstekende peoplemanager, maar geen beste tacticus. Daarom vind ik de combo met Henk ten Cate ook zon goede. Een andere goede optie is overigens Ron Jans, iemand met charisma en een uitstekende tacticus en coach. Tevens is hij niet besmet met een ajax verleden, iets dat ik een groot voordeel vind.
dat calimero gezeik over ajax ben ik wel een beetje moe. vooral feyenoorders zien achter elke boom een beer.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Gullit werkt alleen goed, als je een goede tactische trainer erboven hebt staan. Gullit is een uitstekende peoplemanager, maar geen beste tacticus. Daarom vind ik de combo met Henk ten Cate ook zon goede. Een andere goede optie is overigens Ron Jans, iemand met charisma en een uitstekende tacticus en coach. Tevens is hij niet besmet met een ajax verleden, iets dat ik een groot voordeel vind.
En hij is een slechte trainer.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
dat calimero gezeik over ajax ben ik wel een beetje moe. vooral feyenoorders zien achter elke boom een beer.
verder weet ik niet of people manager nou echt bij gullit past. gezellige vent, maar naïef en totaal ondiplomatisch.
boeiendquote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het ajax verleden was bij Blind een grote handicap. Om zijn vriendjes tevreden te stellen stelde hij Ajax spelers op die totaal niet geschikt waren. Heeft ons een EK en een WK gekost... . Bevooroordeeld en beinvloedbaar. Natuurlijk is niet elke trainer met een Ajax verleden slecht,mmaar het Ajax gehalte is wel buitensporig hoog. Het wordt tijd voor een frisse blik die niet gecorrumpeerd is door de tunnelvisie van 020. Zou ook goed zijn voor het draagvlak van oranje in heel het land. Iets dat me broodnodig lijkt om op te vijzelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is ook alleen maar gebaseerd op onderbuikgevoelens en met het gevoel van "bah ze roepen alleen maar joden op gvd!". Een Van Gaal had ook een Ajax-verleden en deed het gewoon prima. Dus dat is echt een totaal non-argument.
Bij Feyenoord ging hij ook niet heel goed om met sommige mindere goden volgens mij.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
dat calimero gezeik over ajax ben ik wel een beetje moe. vooral feyenoorders zien achter elke boom een beer.
verder weet ik niet of people manager nou echt bij gullit past. gezellige vent, maar naïef en totaal ondiplomatisch.
ja of anders hans kraay sr of cor vd gijpquote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Een andere hele goede is Frans Korver, of Simon Kistemaker. Namen die niet iedereen meer kent, maar echte ijzervreters, die bewezen een selectie beter kunnen maken.
Korver en kistemaker zijn echt heel goed, maar te oud besef ik me wel. Dit is wel het type trainer dat nodig is.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ja of anders hans kraay sr of cor vd gijp
Blind zijn selectieprocedure was matig omdat hij er gewoon geen klote van kon. Maar hoezo is het Ajax-gehalte zo buitensporig hoog dan? Als je kijkt naar het elftal dat er stond vind ik dat wel meevallen, en Ajax is nog steeds de club die zich het meest op de opleiding focust en dus ook relatief meer internationals zal afleveren.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:22 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het ajax verleden was bij Blind een grote handicap. Om zijn vriendjes tevreden te stellen stelde hij Ajax spelers op die totaal niet geschikt waren. Heeft ons een EK en een WK gekost... . Bevooroordeeld en beinvloedbaar. Natuurlijk is niet elke trainer met een Ajax verleden slecht,mmaar het Ajax gehalte is wel buitensporig hoog. Het wordt tijd voor een frisse blik die niet gecorrumpeerd is door de tunnelvisie van 020. Zou ook goed zijn voor het draagvlak van oranje in heel het land. Iets dat me broodnodig lijkt om op te vijzelen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind zijn selectieprocedure was matig omdat hij er gewoon geen klote van kon. Maar hoezo is het Ajax-gehalte zo buitensporig hoog dan? Als je kijkt naar het elftal dat er stond vind ik dat wel meevallen, en Ajax is nog steeds de club die zich het meest op de opleiding focust en dus ook relatief meer internationals zal afleveren.
Dus dit is alleen maar onzinnige Ajax-haat en verder niks constructiefs.
Mwoah... ja?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Lachwekkend rijtje dit
Met uitzondering van Karsdorp en Vilhena zie ik in de toekomst weinig spelers meer in oranje spelen.....quote:
Moet ie eerst naar de kapper.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:51 schreef MakkieR het volgende:
Johan Derksen als bondscoach; hij schijnt het altijd zo goed te weten
Ach, wat was jouw favoriete coach? Die heeft ongetwijfeld ook een paar mafkezen laten debuteren.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met uitzondering van Karsdorp en Vilhena zie ik in de toekomst weinig spelers meer in oranje spelen.....
Dit ja. Precies dit. Principe is principe.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus we stellen maar trainers aan die er niks van kunnen omdat Nederlander?
Begrijpelijk, de rest speelt niet voor Feyenoord natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Met uitzondering van Karsdorp en Vilhena zie ik in de toekomst weinig spelers meer in oranje spelen.....
Alleen Van Dijk, De Roon en Hoed kunnen er wat van. Rest heeft nog niks laten zien buiten NL.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Lachwekkend rijtje dit
Eens. Dan moet je je kapot schamen en alsof er zoveel geniale buitenlanders vrij zijn. Italie heeft nu ook een matige coach, maar liever dat dan een buitenlander.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
EIGEN TRAINERS EERST!!!!
Ik ben principieel tegen buitenlandse trainers bij nationale elftallen. En ik blijf bij mijn principes, ook nu er geen geschikte kandidaat lijkt.
Het opleiden van trainers is onderdeel van je voetbalcultuur. Als je dat niet kunt dan mag je nationale ploeg daar onder lijden. Het is toch te gek dat een nationale ploeg door een buitenlandse trainer moet worden geleid? We zijn toch verdomme geen ontwikkelingsland?
Eindelijk iemand met verstand.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Dan moet je je kapot schamen en alsof er zoveel geniale buitenlanders vrij zijn. Italie heeft nu ook een matige coach, maar liever dat dan een buitenlander.
Met Simon Kistemaker als trainer werd Cambuur laatste in de Eerste divisie.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Een andere hele goede is Frans Korver, of Simon Kistemaker. Namen die niet iedereen meer kent, maar echte ijzervreters, die bewezen een selectie beter kunnen maken.
Komt door het zonnetje. Dan kom ik tot bloei natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2017 07:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met verstand.
Dat ik dit ooit nog over jou zou zeggen....
Lijkt mij eigenlijk nog best een prima type. Met twee goede assistenten ernaast heb je wel iemand die ze laat werken voor hun shirt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 09:31 schreef timmmmm het volgende:
Wil Huub niet? Die is toen in Duitsland weggegaan om gezondheidsredenen maar bondscoach is maar part-time natuurlijk.
gastquote:Op maandag 27 maart 2017 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rutten is een uitstekende veldtrainer met de zwakte dat z'n elftallen het aan het eind van het seizoen niet meer volhouden. Dat probleem heb je bij Oranje niet. Niemand zegt ook dat hij hoofdtrainer moet worden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
Huub wil niet en Rutten moet je niet willen. Geen prestaties neergezet als trainer. Pak een topper. Je bent coach van een Nationaal Elftal niet van FC Schubbekutteveen.
Dat moet ook allemaal maar even lukken. Je hebt een trainer nodig die alleen nog met een heleboel mazzel het WK kan halen en dan minimaal nog 2 jaar moet blijven voor een EK.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
Huub wil niet en Rutten moet je niet willen. Geen prestaties neergezet als trainer. Pak een topper. Je bent coach van een Nationaal Elftal niet van FC Schubbekutteveen.
Dat vind ik dus bij alle nationale sporten. Dat we het bij hockey ook al jaren normaal vinden snap ik ook geen kut van. Of dat een Nederlandse zwemtrainer de Australische bondszwemmers traint. Gewoon belachelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:23 schreef Komakie het volgende:
Overigens ben ik ook van mening dat het een nederlander moet worden.
Ik vind het al gek dat je een buitenlandse trainer mag hebben uberhaupt. Aangezien je (natuurlijk) geen buitenlandse spelers mag opstellen, maar dus blijkbaar wel een buitenlandse coach. Rare gang van zaken.
Als je geen kwalitatief goede coach aan kan stellen zoals V Gaal dan moet je verder zoeken en het argument het moet een Nederlander zijn is complete bs. Er zijn te weinig goede coaches beschikbaar en kom niet aan met Jans, Rutten en dat soort coaches. Die hebben nog nooit wat gewonnen. Van een bondscoach mag je wel eisen dat het iemand is met ervaring en die ook wat gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 16:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Nederland voetballand en dan een buitenlandse coach ga toch fietsen
Dat mag jij allemaal vinden. En andere mensen mogen vinden dat het een ontzettende wanvertoning zou zijn als een land waar voetbal nationale sport nummer 1 is, met een buitenlandse coach aan komt kakken. Of dat het überhaupt belachelijk is dat je een buitenlandse coach aan zou mogen stellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je geen kwalitatief goede coach aan kan stellen zoals V Gaal dan moet je verder zoeken en het argument het moet een Nederlander zijn is complete bs. Er zijn te weinig goede coaches beschikbaar en kom niet aan met Jans, Rutten en dat soort coaches. Die hebben nog nooit wat gewonnen. Van een bondscoach mag je wel eisen dat het iemand is met ervaring en die ook wat gewonnen heeft.
Dat is inderdaad een hele relevante vergelijking...quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef TLC het volgende:
Wat een totale onzin dat een buitenlander niet de bondscoach van Oranje mag wordenzoveel Nederlandse topconcerns hebben anno 2017 een buitenlander aan het hoofd staan, doe niet zo spastisch, het gaat toch om het resultaat ?
Als het wel bij het hockey en volleybal kan snap ik niet waarom het niet bij het voetballen zou mogen ? de Nederlandse fans zaten echt niet minder te juichen bij het damesvolleybal in Rio de Janeiro omdat een Italiaan daar de coach van Oranje was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:26 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele relevante vergelijking...
Ik ben ook tegen een buitenlandse coach voor een nationaal elftal. Maar wel voor eentje met een buitenlandse opleiding.
Bij die concerns mogen ook buitenlanders werken in de uitvoerende functies. Dat mag bij een nationaal voetbal elftal niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef TLC het volgende:
Wat een totale onzin dat een buitenlander niet de bondscoach van Oranje mag wordenzoveel Nederlandse topconcerns hebben anno 2017 een buitenlander aan het hoofd staan, doe niet zo spastisch, het gaat toch om het resultaat ?
En waar staat in de regelementen dat dat niet mag ? show mequote:Op woensdag 29 maart 2017 06:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij die concerns mogen ook buitenlanders werken in de uitvoerende functies. Dat mag bij een nationaal voetbal elftal niet.
Totaal debiele vergelijking van je dus.
Dat er geen Braziliaan op het veld mag staan bij Oranje? Daar heb jij een reglement voor nodig om dat te weten?quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:27 schreef TLC het volgende:
[..]
En waar staat in de regelementen dat dat niet mag ? show me
Waarom moet een coach per se wat gewonnen hebben dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je geen kwalitatief goede coach aan kan stellen zoals V Gaal dan moet je verder zoeken en het argument het moet een Nederlander zijn is complete bs. Er zijn te weinig goede coaches beschikbaar en kom niet aan met Jans, Rutten en dat soort coaches. Die hebben nog nooit wat gewonnen. Van een bondscoach mag je wel eisen dat het iemand is met ervaring en die ook wat gewonnen heeft.
Een vergelijking tussen nationaliteit en humeur/karakter. Wat moet je daar nou mee?quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Een buitenlander aan het bewind van volkssport nummer 1 is een groot probleem maar een chagrijnige engnek als Ten Cate als coach moet wel kunnen. Zolang je maar NEDERLANDER bent kennelijk.
Nee oké maar ik bedoel maar te zeggen, Henk Ten Cate is een totale engnek. Wmb kijken we naar coachingskwaliteiten en persoonlijkheid en dan vind ik nationaliteit van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een vergelijking tussen nationaliteit en humeur/karakter. Wat moet je daar nou mee?
Wat een debiele vergelijking.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 22:20 schreef TLC het volgende:
Lijkt mij nogal logisch dat we naar kwaliteiten en personaliteit kijken, maar dat kan ook binnen Nederland.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee oké maar ik bedoel maar te zeggen, Henk Ten Cate is een totale engnek. Wmb kijken we naar coachingskwaliteiten en persoonlijkheid en dan vind ik nationaliteit van ondergeschikt belang.
Ik denk dat bepaalde kwaliteiten, zoals pressing spelen en vernieuwende tactische opvattingen, in Nederland niet ruimschoots aanwezig zijn bij trainers. Bij een enkeling misschien (Lijnders, Rutten, Pastoor). Ik zou graag een trainer zien met die kwaliteiten en daarvoor zou ik best een buitenlander kunnen toestaan.quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal logisch dat we naar kwaliteiten en personaliteit kijken, maar dat kan ook binnen Nederland.
Daarnaast is Ten Cate een engnek vinden natuurlijk een persoonlijke mening. Ik heb helemaal niet zo'n moeite met die man.
Ik vind het vooral ook belangrijk dat hij "de nederlandse school" los laat. We hebben steeds meer spelers die opgroeien bij buitenlandse clubs, of al jaren in het buitenland spelen. De nederlandse school is totaal achterhaalt voor die spelers. Dat Blind en Hiddink dat koste wat het kost wilden herintroduceren na Van Gaal en Van Marwijk is gewoon een blijk van onkunde.quote:Op woensdag 29 maart 2017 12:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde kwaliteiten, zoals pressing spelen en vernieuwende tactische opvattingen, in Nederland niet ruimschoots aanwezig zijn bij trainers. Bij een enkeling misschien (Lijnders, Rutten, Pastoor). Ik zou graag een trainer zien met die kwaliteiten en daarvoor zou ik best een buitenlander kunnen toestaan.
En Henk Ten Cate staat in de Nationale Voetbal Engnekken top-10 bij mij in de top-3.
bronquote:Henk Krol en overleden personen, het blijft een ongelukkige combinatie. De Eindhovenaar ziet in Rinus Michels een goede opvolger van Danny Blind. Maar de oud-voetbaltrainer is al twaalf jaar dood. Eerder feliciteerde Krol al twee overleden mensen via Facebook.
Een verslaggever van GeenStijl vroeg dinsdag aan meerdere politici, waaronder Krol, wie de nieuwe bondscoach van Oranje moet worden. “Rinus Michels, maar ik heb er echt geen verstand van”, luidde het antwoord van de voorman van 50PLUS.
Dat blijkt, want oud-voetballer en trainer Michels overleed in 2005. Als hij nog had geleefd, was hij inmiddels ook 89 jaar oud.
We spelen helemaal geen Hollandse school.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ook belangrijk dat hij "de nederlandse school" los laat. We hebben steeds meer spelers die opgroeien bij buitenlandse clubs, of al jaren in het buitenland spelen. De nederlandse school is totaal achterhaalt voor die spelers. Dat Blind en Hiddink dat koste wat het kost wilden herintroduceren na Van Gaal en Van Marwijk is gewoon een blijk van onkunde.
Als je de spelers hebt om zo te spelen, perfect! Ga je zo voetballen. Heb je spelers die dat niet kunnen of beter renderen in een ander systeem, moet je dat hele systeem los laten.
Ben nou wel benieuwd naar die top 3
Maar dat willen ze wel.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen helemaal geen Hollandse school.
Is niet helemaal eerlijk.quote:Op woensdag 29 maart 2017 13:51 schreef maily het volgende:
Henk Krol opnieuw in de fout, nu met Rinus Michels.
[..]
bron
Na regen komt zonneschijn.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt wel weer goed, we stijgen vanzelf weer.
Yep.. in 2011quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar jaar terug stonden we nog 1e
Regie Blinker en Lady Danaquote:Op woensdag 29 maart 2017 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook toen vroegen we ons al af wie er na die generatie klaar stonden.
Voor mensen met een beperkt IQ wel ja, geeft niks kan gebeurenquote:
Sinds wanneer hebben we het over voetballers ? Danny Blind was toch bondscoach ? en nergens staat dat een buitenlander geen bondscoach mag zijn, trouwens geef 11 Brazilianen een Nederlands paspoort, zet ze in Oranje en dan vind ik het ook best hoorquote:Op woensdag 29 maart 2017 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat er geen Braziliaan op het veld mag staan bij Oranje? Daar heb jij een reglement voor nodig om dat te weten?
Dit zeggen nadat je het onderstaande post.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor mensen met een beperkt IQ wel ja, geeft niks kan gebeuren
quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:53 schreef TLC het volgende:
[..]
trouwens geef 11 Brazilianen een Nederlands paspoort, zet ze in Oranje en dan vind ik het ook best hoor
Schrijf ik dan ergens dat het niet zou mogen? In tegendeel zelfs. Ik schrijf dat ik het ontzettend treurig vind dat het mag, waarmee ik dus gewoon zeg dat het mag.quote:Op woensdag 29 maart 2017 17:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we het over voetballers ? Danny Blind was toch bondscoach ? en nergens staat dat een buitenlander geen bondscoach mag zijn, trouwens geef 11 Brazilianen een Nederlands paspoort, zet ze in Oranje en dan vind ik het ook best hoor
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 17:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vind ik dus bij alle nationale sporten. Dat we het bij hockey ook al jaren normaal vinden snap ik ook geen kut van. Of dat een Nederlandse zwemtrainer de Australische bondszwemmers traint. Gewoon belachelijk.
Ik begrijp het nog enigszins in het kader van de ontwikkeling van een sport als je de B-landen toestaat om buitenlandse trainers te hebben. Maar bij de top 30 van de FIFA ranking mag je toch van verwachten dat die in hun eigen land een trainer kunnen vinden op het niveau dat past bij hun status. En zo niet, dan is dat ook eigen schuld dikke bult.
Nou vallen we dus buiten de top 30. Tijd voor een buitenlandse coach.quote:
Zoek jij even voor Haags talent.quote:Op woensdag 29 maart 2017 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt wel weer goed, we stijgen vanzelf weer.
Hij moet even een zoon erbij maken.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zoek jij even voor Haags talent.
preciesquote:Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet even een zoon erbij maken.
Nu zeg je het alsof dat dè oplossing is. Onafhankelijk welke coach het is.quote:Op woensdag 29 maart 2017 18:42 schreef Joppy het volgende:
[..]
[..]
Nou vallen we dus buiten de top 30. Tijd voor een buitenlandse coach.
Dat is juist niet zo. Bovendien krijg je ook meer of minder punten aan de hand van het belang van wedstrijden.quote:Op donderdag 30 maart 2017 10:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu zeg je het alsof dat dè oplossing is. Onafhankelijk welke coach het is.
Die Fifa lijst slaat trouwens nergens op. Er staan landen boven ons die nergens op slaan.
Sowieso krijg je voor elke winst hetzelfde aantal punten als ik mij niet vergis. onafhankelijk van de kracht van de tegenstander.
Wie is daar dan de innovator?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Maak Wim Jonk svp technisch Directeur bij de KNVB.
Coach Gullit/rijkaard met Ten Cate en michael Reiziger als assistent.
Dan heb je 1 iemand met uistraling/2 tacticus en 3 een innovator.
Betreft hervorming jeugdopleiding moet het van de KNVB komen.
Kingfloplandquote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wie is daar dan de innovator?
Wim Jonk ? Reiziger?quote:Op donderdag 30 maart 2017 11:48 schreef MichelWuyts het volgende:
Maak Wim Jonk svp technisch Directeur bij de KNVB.
Coach Gullit/rijkaard met Ten Cate en michael Reiziger als assistent.
Dan heb je 1 iemand met uistraling/2 tacticus en 3 een innovator.
Betreft hervorming jeugdopleiding moet het van de KNVB komen.
Dus jij, als Hollandse School navelstaarder nummer 1, die vindt dat we terug moeten naar 'het plan Cruijff', vindt een stuk dat de Nederlandse School dood verklaard en waar Van Gaal wordt aangedragen als iemand die als kopman bij de KNVB het probleem op moet lossen, een goed stuk?quote:Op donderdag 30 maart 2017 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goed stuk dit
https://decorrespondent.n(...)32104929788-f895c05b
Ik vind de conclusie ook niet goed, maar wel de punten die ze aandragen waar het mis gaat.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus jij, als Hollandse School navelstaarder nummer 1, die vindt dat we terug moeten naar 'het plan Cruijff', vindt een stuk dat de Nederlandse School dood verklaard en waar Van Gaal wordt aangedragen als iemand die als kopman bij de KNVB het probleem op moet lossen, een goed stuk?
Wat vind je nu eigenlijk echt, als je even stopt met meewaaien met elke mening die je tegen komt?
Dat laatste ben ik het mee eens. Vraag me verder alleen concreet af met elke aspecten je het dan eens bent.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de conclusie ook niet goed, maar wel de punten die ze aandragen waar het mis gaat.
Van Gaal moet je ver weg houden van bemoeienissen met het jeugdplan.
Dat ze alleen maar stil staan bij Nederlandse teams, dat ergert me al tijden. Zit totaal geen ene beweging in. En natuurlijk dat ze niet goed onder druk uit kunnen spelen, maar dat komt omdat veel spelers een bepaalde basistechniek missen waardoor ze al heel veel moeite hebben om een bal goed te kunnen controleren. En dat hebben we te danken aan Van Gaals masterplan, dus daarom vond ik die conclusie ook wat vreemd.quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het mee eens. Vraag me verder alleen concreet af met elke aspecten je het dan eens bent.
quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
Wat vind je nu eigenlijk echt, als je even stopt met meewaaien met elke mening die je tegen komt?
Zouden Marokkanen die voor Marokko uitkomen eigenlijk ook niet verplicht voor Nederland uit moeten komen dan?quote:Op donderdag 30 maart 2017 20:05 schreef PSVCL het volgende:
Het zou verplicht moeten zijn om als Nederlandse coach een baan te accepteren voor het Nederlands elftal.
Dan maar in een dubbel functie..
Die hebben een dubbele nationaliteit...quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zouden Marokkanen die voor Marokko uitkomen eigenlijk ook niet verplicht voor Nederland uit moeten komen dan?
(lol)quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die hebben een dubbele nationaliteit...
Coach zijn van het Nederlandse elftal is het hoogt haalbare , en eigenlijk gewoon landverraad als je zo iets weigert (zoals Koeman bijv).
Landverraad als je weigert voor het land te gaan waar je geboren en getogen bent inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Coach zijn van het Nederlandse elftal is het hoogt haalbare , en eigenlijk gewoon landverraad als je zo iets weigert (zoals Koeman bijv).
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 maart 2017 22:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Landverraad als je weigert voor het land te gaan waar je geboren en getogen bent inderdaad.
Denk je aan je bloeddruk?quote:Op donderdag 30 maart 2017 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
van Gaal heeft het 1 keer helemaal verneukt met oranje door zich niet te kwalificeren.
Hij schijt gewoon in zijn broek om nog een keer te falen...
Wat ik verschrikkelijk vind is dat door een nederlaag bij bulgarije van gaal gewoon weer een baantje krijgt om zijn zakken te vullen......of hij wordt bondscoach of hij bemoeit zich nergens meer mee.
Bij ajax was van gaal als technische directeur gewoon een grote ramp. ..Maar ik denk wel dat hij de enige man is waarvan iedereen bang is en gewoon zijn kop gaat houden om weer lijn bij de knvb te gaan brengen.
Reiziger natuurlijk.quote:Op donderdag 30 maart 2017 13:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wie is daar dan de innovator?
Jonk en reziger waren niet eens de topspelers. Dan zou ik wel berkamp, Kluivert of Seedorf noemen. Deze 2 hebben een goede visie over modern voetbal en zijn voetballer geweest. In Nederland is dat blijkbaar een vereiste om een coach te worden die serieus word genomen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wim Jonk ? Reiziger?
Heb je willekeurig twee namen uit het WK 98 team gekozen?
En hij moet "wat gewonnen hebben".quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Jong en reziger waren niet eens de topspelers. Dan zou ik wel berkamp, Kluivert of Seedorf noemen. Deze 2 hebben een goede visie over modern voetbal en zijn voetballer geweest. In Nederland is dat blijkbaar een vereiste om een coach te worden die serieus word genomen.
Kluivert ? Neemt iemand die echt serieus ?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Jonk en reziger waren niet eens de topspelers. Dan zou ik wel berkamp, Kluivert of Seedorf noemen. Deze 2 hebben een goede visie over modern voetbal en zijn voetballer geweest. In Nederland is dat blijkbaar een vereiste om een coach te worden die serieus word genomen.
je moet even zijn reactie lezen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kluivert ? Neemt iemand die echt serieus ?
Seedorf is al mislukt als trainer, die praat veels te veel.
Wim Jonk heeft het prima gedaan bij Ajax, die heeft wel oog voor talent en heeft ook de topsportmentaliteit.
Wat doet Reiziger tegenwoordig dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Jonk en reziger waren niet eens de topspelers. Dan zou ik wel berkamp, Kluivert of Seedorf noemen. Deze 2 hebben een goede visie over modern voetbal en zijn voetballer geweest. In Nederland is dat blijkbaar een vereiste om een coach te worden die serieus word genomen.
Assistent van Pastoor bij Sparta.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat doet Reiziger tegenwoordig dan?
Hij is heel innovatief bezig bij Sparta. Heb een aantal artikels over gelezen hierover en dit klinkt heel interessant. Alex Pastoor is lovend over hem.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Assistent van Pastoor bij Sparta.
Mag de pionnen neerzetten bij het warmlopen voor de wedstrijd(toevallig 2 weken geleden een wedstrijd van Sparta gezien in het stadion. Viel me op dat hij heel interessant de pionnen neerzette, maar eigenlijk niets deed verder
)
Zoals?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 13:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is heel innovatief bezig bij Sparta. Heb een aantal artikels over gelezen hierover en dit klinkt heel interessant. Alex Pastoor is lovend over hem.
Een concreet artikel heb ik niet voor je. Echter lichte Alex Pastoor dit toe bij geloof ik VI. Hij gaf aan dat reiziger ieder keer weer nieuwe trainingsvormen verzon om de spelers te laten denken om ze steeds te laten leren.quote:
Ah ok, ja daar heb je gelijk in, Pastoor was heel lovend over Seedorf op TV Rijnmond en hij doet wel meer dan de pionnen verzetten.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:01 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Een concreet artikel heb ik niet voor je. Echter lichte Alex Pastoor dit toe bij geloof ik VI. Hij gaf aan dat reiziger ieder keer weer nieuwe trainingsvormen verzon om de spelers te laten denken om ze steeds te laten leren.
Eigenlijk gebaseerd op de Duitse trainersschool van nu. Trainingsvormen zodat er geen automatismen meer zijn, waardoor je na moet gaat denken en je steeds beter word. Doet denken aan hoe ze trainen met de Senseball bij Willem2. Hoe dit in de praktijk gebeurd weet ik ook niet precies aangezien ik geen trainingen volg.
Seedorf?quote:Op vrijdag 31 maart 2017 14:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ah ok, ja daar heb je gelijk in, Pastoor was heel lovend over Seedorf op TV Rijnmond en hij doet wel meer dan de pionnen verzetten.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat Reiziger het over ging nemen van Pastoor als die technische zaken meer ging doen consructie ala een Engelse club.
neequote:
Alsof dat nooit gebeurt in het topvoetbal of zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:40 schreef TLC het volgende:
kun je je voorstellen dat Ron Jans aan Robben moet uitleggen wat ie moet doen op het veld
Dat zal ook wel meevallen toch? Slechts wat instructies over het spel en de poppetjes neerzetten staat niet gelijk aan uitleggen hoe Robben moet voetballen.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:40 schreef TLC het volgende:
aub geen iemand die net komt kijken als trainer of iemand die al jaren werkloos is, en ook niet die trainer van Zwolle.... kun je je voorstellen dat Ron Jans aan Robben moet uitleggen wat ie moet doen op het veld
Ik zie Robben al kijken terwijl Jans iets druk aan het uitleggen is en denken "wat zitten de wenkbrauwen van die man toch hoog"quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:40 schreef TLC het volgende:
aub geen iemand die net komt kijken als trainer of iemand die al jaren werkloos is, en ook niet die trainer van Zwolle.... kun je je voorstellen dat Ron Jans aan Robben moet uitleggen wat ie moet doen op het veld
Blijkbaar is dat toch best lastig. Kijk maar naar Blindquote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zal ook wel meevallen toch? Slechts wat instructies over het spel en de poppetjes neerzetten staat niet gelijk aan uitleggen hoe Robben moet voetballen.
Kluivert...? Laat die maar autorijden, gokken of verkrachtenquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Robben luistert naar trainers? Die gaat altijd gewoon het veld op enj doet waar die zin in heb.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 20:40 schreef TLC het volgende:
Zitten we komende jaren wéér opgescheept met het zoontje van die dus wel moet spelen. Doe Kluivert dus maar nietquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wat is er dan zo raar aan dat Blind 'moest' spelen buiten dat senior voor de rest niet zo op een Erik Pieters let?quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zitten we komende jaren wéér opgescheept met het zoontje van die dus wel moet spelen. Doe Kluivert dus maar niet
Buiten dat zijn zoon veel wedstrijden bijzonder slecht gespeeld heeft voor Oranje en hij hele periodes wisselspeler was bij zijn club terwijl we een vaste basisspeler in de PL hebben die Blind niet eens heeft opgeroepen is er niks raar aan nee.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er dan zo raar aan dat Blind 'moest' spelen buiten dat senior voor de rest niet zo op een Erik Pieters let?
Ik denk dat Blind achterin liever mensen heeft die kunnen voetballen, dat is altijd zijn filosofie geweest. Zeker vanuit achteren is dat op zijn minst wel lekker om de eerste linie(s) van de tegenstander te doorbreken om aan het voetballen te komen, eigenlijk wel een vereiste. Blind kan dat prima. Hij heeft een heel sterk seizoen gespeeld op die positie bij Ajax en Oranje speelde haar laatste goede wedstrijd (tegen Spanje) met Blind als controleur.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Buiten dat zijn zoon veel wedstrijden bijzonder slecht gespeeld heeft voor Oranje en hij hele periodes wisselspeler was bij zijn club terwijl we een vaste basisspeler in de PL hebben die Blind niet eens heeft opgeroepen is er niks raar aan nee.
Maar dat lijkt me op zich al wel raar genoeg, moet er buiten dat nog iets raar zijn?
Ik heb ook het ernstige vermoeden dat Pieters uberhaupt nooit is opgeroepen, puur om concurrentie voor zijn zoontje geen aandacht te geven. Een vortbalreden kan ik gewoon niet bedenken om een speler die ik persoonlijk beter vind dan Blind, maar iedereen wel 12x beter moet vinden dan de tweede man daar, nooit op te roepen. In de kwalificatiereeksen is Blind gewoon niet geweest wat je mag verwachten van een PL-speler, elke andere trainer had het dan wel eens geprobeerd met die andere PL-speler.
Wie is de linksback achter Blind dan? 100% een nobuddy. Als je het vortballend niet ziet zitten in Pieters en wel daarin, ben je een mongool.quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Blind achterin liever mensen heeft die kunnen voetballen, dat is altijd zijn filosofie geweest. Zeker vanuit achteren is dat op zijn minst wel lekker om de eerste linie(s) van de tegenstander te doorbreken om aan het voetballen te komen, eigenlijk wel een vereiste. Blind kan dat prima. Hij heeft een heel sterk seizoen gespeeld op die positie bij Ajax en Oranje speelde haar laatste goede wedstrijd (tegen Spanje) met Blind als controleur.
Alleen is de spoeling qua linksbacks dun, ziet Blind het blijkbaar (voetballend) niet zitten in Pieters en dan kom je bij Blind uit. Blind als centrale verdediger posteren vind ik, Blind waarschijnlijk ook, weer iets teveel van het goede, want in september keert Van Dijk weer terug, ook een klassespeler.
Tegen Spanje op het WK, bedoel je? Onder van Gaal?quote:Op zaterdag 1 april 2017 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Blind achterin liever mensen heeft die kunnen voetballen, dat is altijd zijn filosofie geweest. Zeker vanuit achteren is dat op zijn minst wel lekker om de eerste linie(s) van de tegenstander te doorbreken om aan het voetballen te komen, eigenlijk wel een vereiste. Blind kan dat prima. Hij heeft een heel sterk seizoen gespeeld op die positie bij Ajax en Oranje speelde haar laatste goede wedstrijd (tegen Spanje) met Blind als controleur.
Alleen is de spoeling qua linksbacks dun, ziet Blind het blijkbaar (voetballend) niet zitten in Pieters en dan kom je bij Blind uit. Blind als centrale verdediger posteren vind ik, Blind waarschijnlijk ook, weer iets teveel van het goede, want in september keert Van Dijk weer terug, ook een klassespeler.
Komt omdat we eigenlijk bijna geen gevestigde spelers hebben. Al onze toppers spelen dan wel bij goede teams, maar blinken daar niet uit als gevestigde namen. Als die geblesseerd raken en een ander doet het ook goed zijn ze hun basisplaats kwijtquote:Op zaterdag 1 april 2017 09:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Daley Blind heeft zoveel fouten gemaakt in de vorige kwalificatie periode....en in deze ronde ook.
Een beetje voetbalkenner heeft dat wel gezien. ALs je de wedstrijden zou terugkijken en je zou zien hoeveel voorzetten van de tegenstander over links het strafschopgebied in getrapt worden dat is bijna lachwekkend. Blind is een aardige voetballer maar geen linksback. |IK vind het maar een soort gay voetballer die nooit in de duels gaat.
En dat is ook het probleem van Oranje. Teveel spelers die alleen maar bezig zijn om maar niet geblesseerd te raken in de duels. Het merendeel is alleen maar geschikt om vriendschappelijke interlands mee te spelen.
We hebben meer strijders nodig en minder mooi weer voetballers die zogenaamd goed zijn in techniek en balletjes van links naar rechts te spelen.
Maar dat gaat echt nooit meer veranderen in nederland. Nederlandse voetballers zijn beter als de belgen kwa techniek. Maar de belgen hebben techniek en de vechtlust om te winnen.
We hebben maar 2 goede spelers internationaal en dat zijn WIjnaldum die wekelijks speelt bij Liverpool op een goed niveau en Arjan Robben. Bij Robben gaan de jaartjes ook tellen. Eigenlijk ook al niet goed genoeg meer. Voor de rest allemaal onder de top. De rest heeft het gewoon niet. Om Internationaal mee te gaan tellen heb je minimaal 5 spelers nodig die wekelijks bij clubs als Liverpool in sterke competities spelen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat we eigenlijk bijna geen gevestigde spelers hebben. Al onze toppers spelen dan wel bij goede teams, maar blinken daar niet uit als gevestigde namen. Als die geblesseerd raken en een ander doet het ook goed zijn ze hun basisplaats kwijt
Wijnaldum is een aardige speler op subtop niveau. Doet het als waterdrager goed bij Liverpool maar is vervangbaar (net als overigens nog een stuk of 6 bij Liverpool). Na Robben hebben we geen enkele speler meer op internationaal top niveau, helaas ...quote:Op zaterdag 1 april 2017 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We hebben maar 2 goede spelers internationaal en dat zijn WIjnaldum die wekelijks speelt bij Liverpool op een goed niveau en Arjan Robben. Bij Robben gaan de jaartjes ook tellen. Eigenlijk ook al niet goed genoeg meer. Voor de rest allemaal onder de top. De rest heeft het gewoon niet. Om Internationaal mee te gaan tellen heb je minimaal 5 spelers nodig die wekelijks bij clubs als Liverpool in sterke competities spelen.
Ik vind het leuk dat jij het subtop noemt....quote:Op zaterdag 1 april 2017 14:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wijnaldum is een aardige speler op subtop niveau. Doet het als waterdrager goed bij Liverpool maar is vervangbaar (net als overigens nog een stuk of 6 bij Liverpool). Na Robben hebben we geen enkele speler meer op internationaal top niveau, helaas ...
Zeker, Liverpool zou in Nederland makkelijk kampioen worden. Dat zou overigens gelden voor bijna iedere premier league club.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jij het subtop noemt....
Liverpool zou in Nederland met 30 punten voorsprong kampioen worden
Die spelen 3 tempoos hoger dan wat we in nederland gewend zijn.,...
Ik heb gewoon medelijden met Wijnaldum dat hij met nitwits als klaassen en strootman moet spelen. Met dit soort spelers om zich heen kan hij niveau van Liverpool moeilijk halen....
Ik denk dat jij het spelletje van Wijnaldum niet zo goed snapt. Voor jouw zijn alleen spelers als ronaldo en messi topspelers.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, Liverpool zou in Nederland makkelijk kampioen worden. Dat zou overigens gelden voor bijna iedere premier league club.
Liverpool is geen absolute top maar heeft wel enkele topspelers en daar zit Wijnaldum niet bij, wel een prima speler verder.
Zo moeilijk is het niet hoor Klaas, je gaat het pas zien als je het door hebt.
Nee, Wijnaldum is op dit moment beter dan Klaassen (wel ander soort speler overigens). Hoog tijd dat Klaassen na dit seizoen ook naar een topcompetitie vertrekt om de stappen te maken die Wijnaldum ook gemaakt heeft de laatste 2 jaar.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het spelletje van Wijnaldum niet zo goed snapt. Voor jouw zijn alleen spelers als ronaldo en messi topspelers.
Wijnaldum heeft een hele goede carrière achter de rug als speler. Jij vind natuurlijk Klaassen een topspeler.....
Ik denk dat klaassen het fysiek het nooit in Engeland aankan...voetballend helemaal niet,. Wijnaldum was op zijn leeftijd veel verder dan klaassen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, Wijnaldum is op dit moment beter dan Klaassen (wel ander soort speler overigens). Hoog tijd dat Klaassen na dit seizoen ook naar een topcompetitie vertrekt om de stappen te maken die Wijnaldum ook gemaakt heeft de laatste 2 jaar.
Wat dat betreft zijn het beide voorbeelden van hoe het wel moet, eerst een paar jaar in Nederland alles meemaken en dan pas de stap maken.
Dat is mijn punt toch ook.... bedroevend hoeveel spelers het niet redden een stap hogerop. Wat dat betreft is Wijnaldum één van de weinigen of misschien wel de enige is die het goed lijkt te doen. Hij is alleen geen bepalende speler die bv Oranje ook niet beter maakt.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat klaassen het fysiek het nooit in Engeland aankan...voetballend helemaal niet,. Wijnaldum was op zijn leeftijd veel verder dan klaassen.
Ik kan me op dit moment geen enkele speler opnoemen die de afgelopen 5 jaar vertrokken is uit de nederlandse competitie en die het gewoon gered heeft bij een grote club behalve wijnaldum. Maar misschien kan jij ze wel opnoemen?
Wijnaldum is een complete speler, fysiek sterk, kopsterk, scorrend vermogen en heeft duelkracht.
Daar moeten we er nog vijf van hebben om weer enigszins mee te gaan tellen.
Wijnaldum is bij Liverpool ook niet bepalend. Wel een speler die precies in het straatje van Klopp past. Veel inhoud, fysiek sterk en een enorme actieradius. Begon bij PSV ook pas te te renderen op rechtshalf omdat hij daar steeds in de gaten kon duiken. In het kampioensjaar op 10 speelde PSV in de controle waardoor hij ook goed tot zijn recht kwam.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is mijn punt toch ook.... bedroevend hoeveel spelers het niet redden een stap hogerop. Wat dat betreft is Wijnaldum één van de weinigen of misschien wel de enige is die het goed lijkt te doen. Hij is alleen geen bepalende speler die bv Oranje ook niet beter maakt.
Overigens niet eens over Klaassen, die kan het bij een club als Tottenham of Leverkusen best gaan redden. Heeft veel diepgang en scorend vermogen, moet alleen wel fysiek nog stappen maken. Maar dat is aan te leren, technisch vermogen niet.
Zal wel een 1 april grap zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
ik las ergens dat knvb met sampaoli in gesprek waren, kan iemand dat bevestigen of is dat bullshit?
Lijkt mij nogal sterk dat die weggaat bij Sevilla voor dit zooitje ongeregeldquote:Op zaterdag 1 april 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
ik las ergens dat knvb met sampaoli in gesprek waren, kan iemand dat bevestigen of is dat bullshit?
Ik hoop dat hij je techt gaat wijzen whehe, stel je voor sampaoli naar het NL elftal, nu al een nat broekje.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal sterk dat die weggaat bij Sevilla voor dit zooitje ongeregeld
Koffieplanter zal me binnen nu en 12 uur terecht wijzen schat ik zo
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=302623quote:Op zaterdag 1 april 2017 22:49 schreef skysherrif het volgende:
Meteen doen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=302623
Ik geloof er geen klote van.quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is het contract al gemaakt?quote:Op zaterdag 1 april 2017 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blijft een buitenlandse coach. Zwaktebod als hij het wordt, al is het wel een zeer kundige en bevlogen man. Brengt in ieder geval veel energie langs de lijn.quote:Op zondag 2 april 2017 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal leuk dat Sampaoli het wel ziet zitten, maar afgezien van de vraag of het wel of niet waar is: we hebben momenteel helemaal niet de kwaliteit om zijn spelletje te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |