Ik denk dat Bradley een beetje geprikkeld was door het feit dat hij zo idioot vroeg wakker werd gemaakt door zijn huisgenoot. Half 8 een wasje draaien, dat zijn geen tijden.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij mijn voornaam ook begint te noemen zit hij dicht tegen een rage aan.
Ik heb trouwens toch niks raars gezegd? waar viel hij over? Dat van die heroïnespuit?![]()
Beter dan het schuurtje waar hij ook nagenoeg de hele dag zat.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:37 schreef Seam het volgende:
zo op de stream lijkt de kamer echt bizar klein, ziet er triest uit zelfs.
Hij zal eerder kanker krijgen, aldus logicawonder Ad.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:40 schreef Mozy het volgende:
Zit er in noedels niet te veel zout? zometeen krijgt bradster nog een hardinfarct?
spannendquote:Op maandag 27 maart 2017 12:42 schreef M4rc0 het volgende:
Er komt nog een video aan waarin Braad zijn hele dag laat zien.
Ad heeft denk ik al heel wat klappen moeten verduren op mentaal gebied. Dus wat hij denkt moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:41 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij zal eerder kanker krijgen, aldus logicawonder Ad.
Maar dan krijg ik misschien wel een hartinfarct.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ad heeft denk ik al heel wat klappen moeten verduren op mentaal gebied. Dus wat hij denkt moet je met een korreltje zout nemen.
Dat roept hij helemaal niet. Hij heeft al 80x gezegd dat hij hier wel meeleest.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat roept hij elke keer, maar het feit dat hij direct op posts in gaat zegt genoeg
Misschien is het wel onderhuur, you never know.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:42 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Dit. Alsof hij het geld kan missen.![]()
Even googlen op huurtoeslag, en je ziet zo dat ie er recht op heeft.
Mwah hoezo triest. Ben blij voor hem dat ie iets heeft wat betaalbaar is voor hem.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:37 schreef Seam het volgende:
zo op de stream lijkt de kamer echt bizar klein, ziet er triest uit zelfs.
quote:Op maandag 27 maart 2017 12:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Misschien is het wel onderhuur, you never know.
Zou hij het van Sedin huren soms?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:48 schreef praadje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om te janken, zo slecht als dat geschreven is.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:53 schreef Azpilicueta het volgende:
http://www.dagelijkseweetjes.nl/576-2/
Oei, kritisch bericht over de alom geliefde noodles!
doe eens normaalquote:Op maandag 27 maart 2017 12:48 schreef praadje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |