Het wordt wel steeds zorgwekkender. Braad heeft echt een dagbesteding nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja aandachtsverslaafd hè. Een heroïnejunk wacht stelt het zetten van de spuit ook niet uit.
Ik zou nog wel kunnen kijken, maar al het geluid is hier uitgeschakeld op de computers dus daar heb ik niks aan.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik kan helaas ook niet kijken want ben aan het werk. Denk niet dat ik het hen kan uitleggen dat ik daar naar kijk
jouw kankerpost is het he!quote:Op maandag 27 maart 2017 12:07 schreef Catch22- het volgende:
hij werd om half 8 al wakker, niet om half 12. sorry
kankerpost zei hij... oeii
raar gelul
de kleine ruimte eist zijn tol al op zijn gemoedstoestand. #PrayForTheWalls #woedeaanval
Toch niet van mij weer hequote:Op maandag 27 maart 2017 12:08 schreef leolinedance het volgende:
Brad zegt weer 'kanker'.
Die kankerpost van je!
Ik heb deze hele week vrij genomen, zo mis ik geen enkele vlog of stream!quote:Op maandag 27 maart 2017 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat weer goed zo, lekker bradge kijken op mijn vrije dag
Kijk, dat is het betere werk. Als deze week bevalt kun je ook nog altijd overwegen om een uitkering aan te vragen zodat je nooit meer iets mist rondom Bradgequote:Op maandag 27 maart 2017 12:20 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik heb deze hele week vrij genomen, zo mis ik geen enkele vlog of stream!
Als hij mijn voornaam ook begint te noemen zit hij dicht tegen een rage aan.quote:
Dat roept hij elke keer, maar het feit dat hij direct op posts in gaat zegt genoegquote:
Naar mijn mening een van de betere slaapbanken die je kan kopen. En al helemaal voor dat geld (180 nieuw)quote:Op maandag 27 maart 2017 12:06 schreef Barrah het volgende:
De Beddinge slaapbank is een prima keuze (ook tweedehands).
Wel zou ik als ik Braad was nog even een nieuwe hoes fixen. Die ontbreekt nu namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |