105 pk wel met 3tonquote:Op maandag 27 maart 2017 16:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat Braddie het niet horen. De Beemert is een C-segmenter!!
Ik snap deze classificaties nog steeds niet, wanneer is iets nou A, B of C?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:27 schreef matig het volgende:
[..]
Vertel er wel bij of het een A/B/C segmenter is he
Ik moet helaas mijn eigen centjes verdienenquote:Op maandag 27 maart 2017 16:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Azpilicuehjfngjfs is dan ook geen dikke hacee
Wel een luxe loonslaaf. Wat een werktijdenquote:Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet helaas mijn eigen centjes verdienen
Iedere dag loonslaaf van 9 tot 5
Niet altijd late dienstquote:Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik moet helaas mijn eigen centjes verdienen
Iedere dag loonslaaf van 9 tot 5
Je hebt werk- en sierpaarden hèquote:Op maandag 27 maart 2017 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel een luxe loonslaaf. Wat een werktijden
Zo'n sierpaard als Braad zul je helaas nooit worden. Zelfs Salinero was een ouwe knol in vergelijking met onze tyrosknuffelaar.quote:
Het zou fijn zijn als hij rekening met de werkende/studerende Nederlander zou houdenquote:Op maandag 27 maart 2017 16:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet altijd late dienst![]()
Maja mis je brad wel keuzes maken in hwt leven
Nee, dat klopt. Maar Bradley is wel gestald in een klein hokje, tweedehands zadel en er wordt alom bespaard op het onderhoud. Als werkpaard kan je je wel betere locaties en zadels veroorlovenquote:Op maandag 27 maart 2017 16:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zo'n sierpaard als Braad zul je helaas nooit worden.
Voor een sierpaard doet ie ook weinig aan uiterlijke verzorging. Zijn manen kunnen wel een borsteltje gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar Bradley is wel gestalt in een klein hokje, tweedehands zadel en er wordt alom bespaard op het onderhoud. Als werkpaard kan je je wel betere locaties en zadels veroorloven
Staat in de wikies: https://nl.wikipedia.org/wiki/Autoklassequote:Op maandag 27 maart 2017 16:35 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik snap deze classificaties nog steeds niet, wanneer is iets nou A, B of C?
Het is gewoon een D-klasser die beeemweequote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef matig het volgende:
[..]
Staat in de wikies: https://nl.wikipedia.org/wiki/Autoklasse
Nee, c. Het is niet voor niets een compact. Een e36 sedan zou wel een d zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het is gewoon een D-klasser die beeemwee
Ik durf daar niks over te zeggen anders ben ik straks niet meer uitgenodigd voor de automeet. Dat wordt toch dé manier om de legendarische Moira, Voszje en Amarantha te ontmoetenquote:Op maandag 27 maart 2017 16:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor een sierpaard doet ie ook weinig aan uiterlijke verzorging. Zijn manen kunnen wel een borsteltje gebruiken.
Aaah, gaat naar grootte dus. Nu snap ik hem.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef matig het volgende:
[..]
Staat in de wikies: https://nl.wikipedia.org/wiki/Autoklasse
jmmr ik had het hem zo gegundquote:Op maandag 27 maart 2017 16:54 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Nee, c. Het is niet voor niets een compact. Een e36 sedan zou wel een d zijn.
Alstie deze lijn volhoud zittie over een jaar of 10 in een 2 kamer flatje van 30m2 met een E-segmenter voor de deur. Dan hebben we het over BMW 5/Mercedes E/Volvo S80 materiaalquote:Op maandag 27 maart 2017 17:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Gewoon ff twee stappen vooruit hè. Qua segment dan.
Ben benieuwd of dat afgetrapte hok het langer dan 3 maanden vol houdt.
Ik kan cowboy magic aanbevelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor een sierpaard doet ie ook weinig aan uiterlijke verzorging. Zijn manen kunnen wel een borsteltje gebruiken.
Fokkers hebben allemaal een e-segmenter.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Aaah, gaat naar grootte dus. Nu snap ik hem.
Als Braadslee het zegt.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:35 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik snap deze classificaties nog steeds niet, wanneer is iets nou A, B of C?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |