abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169805275
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Niemand welkom.
pi_169805292
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vrij dom om door te rijden. Als je hem aanrijdt mag je hem meenemen.
Volgens mij is dat niet alleen niet toegestaan maar zelfs strafbaar.
  maandag 27 maart 2017 @ 00:06:15 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_169805297
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:02 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Zeker. Vanavond een rat uit de val laten gaan (levend) omdat mevr. het de vorige keer zo zielig vond dat ik de ratten kapotknal. Dus vraagt ze net "en heb je hem doodgeschoten?". "Nee, deze heb ik voor één keer laten lopen" "JA EN WAT NU ALS HIJ DE HOND GAAT BIJTEN BLABLABLA". Is ook nooit goed met die wijven.
Gewoon bij d'r haar grijpen en je erecte piemel in d'r mond douwen.
pi_169805322
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een aardig stukje, zo denk ik er ook wel over.
pi_169805325
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:06 schreef remlof het volgende:

[..]

Gewoon bij d'r haar grijpen en je erecte piemel in d'r mond douwen.
Een mietje wat nog geen vlotter uit een stortbak krijgen doet?
pi_169805327
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die ratten blijven ook maar komen bij jou.
Er staan hier op de grond vier schuren waarvan twee onderkelderd. Daarnaast zijn er kippen, veel fruit- en notenbomen, en loopt er ook nog een sloot achterlangs. Die beestjes leven als goden hierzo. Totdat ze een kogel door de harses krijgen of de kat ze grijpt dan.

Maar ipv de dode ratten in de kliko te flikkeren pleur ik ze nu op het akker. Dan gaan de buizerds er mee vandoor. Bonus is dat die de kippen dan met rust laten.
pi_169805343
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:08 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Er staan hier op de grond vier schuren waarvan twee onderkelderd. Daarnaast zijn er kippen, veel fruit- en notenbomen, en loopt er ook nog een sloot achterlangs. Die beestjes leven als goden hierzo. Totdat ze een kogel door de harses krijgen of de kat ze grijpt dan.

Maar ipv de dode ratten in de kliko te flikkeren pleur ik ze nu op het akker. Dan gaan de buizerds er mee vandoor. Bonus is dat die de kippen dan met rust laten.
4 schuren en aardig wat land en mevr woont daar nu alleen en jij dan soms in het weekend? Dat is best veel onderhoud met zijn tweetjes of niet?

Nouja, ratten moet je ook idd afknallen. Muisjes vind ik wel guitige beestjes, als het even kan zou ik die liever laten leven.
pi_169805350
Dat kogeltje doet die buizerds geen kwaad?
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2017 @ 00:10:06 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169805355
Reeetjes, pfff. In Zweden regelmatig vol in de ankers voor een Eland die op de weg staat.

Eland vs. Twingo ga ik niet echt winnen. :D
Carpe Libertatem
pi_169805386
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Reeetjes, pfff. In Zweden regelmatig vol in de ankers voor een Eland die op de weg staat.

Je moet niet in de remmen maar juist gassen. Dan heb je grotere kans om een impact te overleven, heb ik ooit van de Mythbusters geleerd.
pi_169805389
quote:

Dat win je nog niet met een audi volvo of saab!
pi_169805395
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

4 schuren en aardig wat land en mevr woont daar nu alleen en jij dan soms in het weekend? Dat is best veel onderhoud met zijn tweetjes of niet?

Nouja, ratten moet je ook idd afknallen. Muisjes vind ik wel guitige beestjes, als het even kan zou ik die liever laten leven.
Drie schuren staan leeg. Eentje is slechts opslag voor brandhout, twee vol andere zooi (vooral de nog-niet verdeelde erfenis van schoonmoeders), de ander is een soort gastenverblijf. Daar heb je weinig onderhoud aan.

Het gras wordt gemaaid door een buurman die vee heeft. Hij maakt er dan van die rollen hooi van die hij dan weer gratis meeneemt.

Voor de rest is er dan nog een bojes over (waar ik dan af en toe wat bomen uit wegsloop) en een tuin (maar die is niet zo gek groot). Beetje met de zitmaaier rondknappen en met de bosmaaier in de weer helpt wel. Vind het wel mooi om daar mee bezig te zijn.
pi_169805414
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Drie schuren staan leeg. Eentje is slechts opslag voor brandhout, twee vol andere zooi (vooral de nog-niet verdeelde erfenis van schoonmoeders), de ander is een soort gastenverblijf. Daar heb je weinig onderhoud aan.

Het gras wordt gemaaid door een buurman die vee heeft. Hij maakt er dan van die rollen hooi van die hij dan weer gratis meeneemt.

Voor de rest is er dan nog een bojes over (waar ik dan af en toe wat bomen uit wegsloop) en een tuin (maar die is niet zo gek groot). Beetje met de zitmaaier rondknappen en met de bosmaaier in de weer helpt wel. Vind het wel mooi om daar mee bezig te zijn.
En jullie wonen daar echt samen? Wauw.
pi_169805417
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Vind het wel mooi om daar mee bezig te zijn.
Mooier als met de studie?
pi_169805419
quote:

Meende ooit eens gelezen te hebben dat je, afhankelijk van je snelheid, bij elanden beter vol door kan gassen omdat het eland dan (waarschijnlijk(er)) over de auto heen wordt geslingerd in plaats van dat de hoofdmoot van z'n gewicht recht door je voorruit komt.

Dus.
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2017 @ 00:15:27 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169805432
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat win je nog niet met een audi volvo of saab!
Ik heb een Volvo v70 mogen aanschouwen die dus wel vol op een volwassen moeder-eland was geknald. Weinig Volvo meer over. Nog een soort van wonder dat de bestuurder er zonder schrammetje van af kwam.

Die beesten zijn echt groot.
Carpe Libertatem
pi_169805437
Zijn nog wel echt van die mastodonten die elanden, niet meer die verwijfde reetjes die hier nog een beetje ronddartelen idd.

Wat heb je daar nog meer in Zweden, ook nog gewoon wolven, beren etc?
pi_169805439
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

En jullie wonen daar echt samen? Wauw.
Nee, ik zit eigenlijk in Nijmegen. Ben in de Achterhoek als de tijd het toelaat. Na afstuderen is even kijken waar ik aan de bak kan komen, maar hoop daar dan te kunnen gaan wonen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2017 00:16:27 ]
pi_169805444
quote:
15s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Meende ooit eens gelezen te hebben dat je, afhankelijk van je snelheid, bij elanden beter vol door kan gassen omdat het eland dan (waarschijnlijk(er)) over de auto heen wordt geslingerd in plaats van dat de hoofdmoot van z'n gewicht recht door je voorruit komt.

Dus.
Spuit elf.
  † In Memoriam † maandag 27 maart 2017 @ 00:16:47 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_169805447
quote:
15s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dus.
Ja, maar dan moet je wel een beetje gewicht in je auto hebben, niet minder dan de helft dan dat beest weegt.
Carpe Libertatem
pi_169805451
quote:
15s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:16 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nee, ik zit eigenlijk in Nijmegen. Ben in de Achterhoek als de tijd het toelaat. Na afstuderen is even kijken waar ik aan de bak kan komen, maar hoop daar dan te kunnen gaan wonen.
Is het huis van haar dan?
pi_169805454
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Spuit elf.
Ohja, niet gezien :D
pi_169805469
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 00:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je wel een beetje gewicht in je auto hebben, niet minder dan de helft dat dat beest weegt.
Als je hard genoeg rijdt, dan rijd je de poten van dat beest aan gort en landt hij verder op je auto. Niet per se door het gewicht maar gewoon door de traagheid dus.

Elanden zijn vreselijk slecht bestand tegen auto's. En vice versa. :')
  maandag 27 maart 2017 @ 00:17:38 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_169805470
Trump wil nog ¤345 mld van Duitsland innen :')
pi_169805472
http://www.wildernessroad.eu/NL_fauna.html

Mooie fauna wel zeg. Lynx is ook wel zo'n tot de verbeelding sprekend dier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')