Goed album.quote:
Hahaha Sterkte.. eindelijk wat lichaamsbewegingquote:Op donderdag 30 maart 2017 15:42 schreef Karzai het volgende:
Horror flikkert de uitlaat van m'n scooter gelukkig kon ik nog wel naar huis rijden, morgen ook fietsen.
De horror.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha Sterkte.. eindelijk wat lichaamsbeweging
Ik weet niet hoever ie moet naar zn werk, maar dat zou zomaar eens meer zijn dan ik dagelijks naar mn werk fietsquote:
Dat is minder, maar die dingen gebeuren nu eenmaal, het leven verloopt nooit vlekkeloos.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:30 schreef Karzai het volgende:
45 minuten fietsen tis lekker weer, ik heb ook nog auto mocht het regenen![]()
maar dat scooter geintje gaat me vast een paar honderd euro kosten gaat allemaal van m'n vakantie af
Hoe vroeg begin je?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:30 schreef Karzai het volgende:
45 minuten fietsen tis lekker weer, ik heb ook nog auto mocht het regenen![]()
maar dat scooter geintje gaat me vast een paar honderd euro kosten gaat allemaal van m'n vakantie af
Ik heb ook niet veel meer, maar ik amuseer me wel.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vroeg begin je?
Dan wordt zelfs een vakantie in eigen land slechts je eigen balkonnetje
Ook dan blijft het kut, je had het liever aan iets leuks uitgegeven.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:34 schreef Karzai het volgende:
ik weet het daarom probeer altijd een reserve te houden voor dit soort dingen
ik heb geen balkonquote:Op donderdag 30 maart 2017 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vroeg begin je?
Dan wordt zelfs een vakantie in eigen land slechts je eigen balkonnetje
Krijg jij nu ook nog vakantie geld in mei?quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel meer, maar ik amuseer me wel.
Wat ik krijg heb ik in principe al uitgegeven, daar moet ik dus mijn reserve weer van aanvullen.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg jij nu ook nog vakantie geld in mei?
Ja dat kost geen drol tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 maart 2017 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen balkontripje naar griekenland of spanje kan ik wel betalen, maar misschien blijf ik wel gewoon in nederland als het lekker weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |