Affiniteit hebben is ook geen vereiste. Het Nederlandse voetbal staat internationaal nog steeds hoog op de kaart en ik denk dat veel buitenlandse trainers maar al te graag bondscoach van Nederland zouden willen worden. Wie wilt er nu niet de eerste Wereldkampioen worden met Nederland? Bijvoorbeeld dan he. Zit enorm veel prestige achter.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou Schmidt dan wel willen? Die heeft niet eens affiniteit met Nederland.
Op het moment dat een trainer nu 4 van de 5 wedstrijden wint en eventueel niet de play-offs haalt (zeer goed mogelijk), heeft ie het prima gedaan en is er voor je carrière niets aan de hand. Als je het vertrouwen hebt dat dat niet eens zou lukken dan is er echt iets mis.
Ik denk vooral dat De Boer ook qua selectiebeleid rare keuzes zal maken omdat hij kwaliteiten niet goed kan inschatten. Dat deed Lowietje al beter natuurlijk, en eerlijk is eerlijk hij had in de kwalificatie ook wel een aantal keer het geluk aan zijn zijde.quote:Op maandag 27 maart 2017 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gaal had ook met soort gelijk voetbal veel moeite in de Premier League en een hoop klassespelers in zijn team, toch rolde hij vrij makkelijk door de kwalificaties heen. Niet dat ik nu zeg dat Van Gaal = De Boer, maar het hoeftn iets te zeggen.
Eentje daarvan heet ''Geertruida''quote:Op maandag 27 maart 2017 10:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens scrummie komt er veel Feyenoord talent aan!
Achternaam is Flodder?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eentje daarvan heet ''Geertruida''
Mijn hemel zeg
Tijdens het vorige WK hadden we Louis nog, en die is al een tijdje weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben ze die faalhaas van het vorige wk gehouden ook
Hoe groot is de kans dat het Nederlandse team nu weer niet mee mag doen? #Durftevragen
Damn.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens het vorige WK hadden we Louis nog, en die is al een tijdje weg.
De kans is heel klein dat we ons kwalificeren. Zelfs als we alles nog winnen (dus inclusief Frankrijk uit) zijn we afhankelijk van andere poules.
De nieuwe Karsdorpquote:Op maandag 27 maart 2017 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan hij ook niks aan doen. Zou wel leuk zijn als hij doorbreekt.
GEERTRUIDA OP WEG NAAR
Nou het vorige WK werden we derde, een wereldprestatiequote:Op maandag 27 maart 2017 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Damn.
Hoe kan dit gebeuren. 'We' doen het sinds ik me kan herinneren super goed tot de blamage van het vorige wk met danny blinde mongool
Daar was Hiddink niet schuldig aan wil je zeggen?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Damn.
Hoe kan dit gebeuren. 'We' doen het sinds ik me kan herinneren super goed tot de blamage van het vorige wk met danny blinde mongool
Ja EK danquote:Op maandag 27 maart 2017 16:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou het vorige WK werden we derde, een wereldprestatie
Hiddink stond nog 3e. Dat viel nog best mee. Blind verneukte het veel harder.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar was Hiddink niet schuldig aan wil je zeggen?
Wie?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar was Hiddink niet schuldig aan wil je zeggen?
Was ook gewoon Hiddink zijn schuld. Niet de een meer als de ander.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hiddink stond nog 3e. Dat viel nog best mee. Blind verneukte het veel harder.
Dan ben je er echt wel joh. Al verlies je de play offs misschien.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens het vorige WK hadden we Louis nog, en die is al een tijdje weg.
De kans is heel klein dat we ons kwalificeren. Zelfs als we alles nog winnen (dus inclusief Frankrijk uit) zijn we afhankelijk van andere poules.
De vorige bondscoach misschien? Of wist je niet dat Hiddink ook faalde voor de ek kwalificatie?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie?
Ze moeten gewoon dat hele team vervangen, dit is niks
Maak van dat misschien maar waarschijnlijk. Gezien onze ranking loten wij een top land zoals Spanje/Italie bijvoorbeeld en geen Noord-Ierland ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan ben je er echt wel joh. Al verlies je de play offs misschien.
Weet ik 't, ik kijk alleen het ek en wk maar dat gaat nu voor de tweede keer niet door waarschijnlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vorige bondscoach misschien? Of wist je niet dat Hiddink ook faalde voor de ek kwalificatie?
Ja maar we gaan niet alles winnen natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan ben je er echt wel joh. Al verlies je de play offs misschien.
Dat wordt geen oranje tompouce volgende zomerquote:Op maandag 27 maart 2017 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet ik 't, ik kijk alleen het ek en wk maar dat gaat nu voor de tweede keer niet door waarschijnlijk
Die EK's en WK's gaan gewoon door de komende jaren hoor. Of Oranje nu mee doet of niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet ik 't, ik kijk alleen het ek en wk maar dat gaat nu voor de tweede keer niet door waarschijnlijk
Aad300quote:Op maandag 27 maart 2017 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
Lijstje:
GEEN BONDSCOACH:
Frank De Boer
Co Adriaanse
Frank Rijkaard
Ronald Koeman
Giovanni van Bronckhorst
Zeg het maar jongens wie wel
Een coach uit een resultaat-gerichte voetbalcultuur als Italie, dàt heeft Oranje een keer nodig.quote:
Arjen Robben en Wesley Sneijder gewoon speler/coach maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
Lijstje:
GEEN BONDSCOACH:
Frank De Boer
Co Adriaanse
Frank Rijkaard
Ronald Koeman
Giovanni van Bronckhorst
Zeg het maar jongens wie wel
Dussss: leeft Trapattoni nog?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Een coach uit een resultaat-gerichte voetbalcultuur als Italie, dàt heeft Oranje een keer nodig.
Ja maar dan zonder bier en frituur in de kroegquote:Op maandag 27 maart 2017 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die EK's en WK's gaan gewoon door de komende jaren hoor. Of Oranje nu mee doet of niet.
Er zullen vast wel kroegen te vinden zijn die het uitzenden en ook een frituurpan hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar dan zonder bier en frituur in de kroeg
Ook goedquote:
Je bent ook gek als je hierin stapt, je kunt alleen maar afgaanquote:Op maandag 27 maart 2017 16:53 schreef Poepz0r het volgende:
Ten Cate is nog niet gepolst.
V Marwijk doet het niet.
Advocaat is vaag maar waarschijnlijk ook niet.
Kan mij ook niet voorstellen dat ze die gaan polsen. De media maakt er een optie van. Is wat anders als de KNVB zelf natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:55 schreef La_Moustache het volgende:
Ik dacht dat de optie Ron Jans een grap was. Blijkt hij nog echt een optie te zijn ookDe coach van PEC Zwolle
Heeft alleen de KNVB beker gewonnen wat geen prijs is.
Kan toch niet manIk dacht dat ze iemand zochten met internationale ervaring, Jans is geflopt over de grens.
Niks aan als Nederland niet speeltquote:Op maandag 27 maart 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel kroegen te vinden zijn die het uitzenden en ook een frituurpan hebben.
Wat een onzin. Er doen genoeg genotsploegen mee aan het WK weer. Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niks aan als Nederland niet speelt
Betonvoetbalgenot en weer 80% ploegen die nog minder zijn dan oranje. Dat alles met een Russisch hooligan sausje.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er doen genoeg genotsploegen mee aan het WK weer. Ik kan niet wachten.
Het betonvoetbal zal een stuk minder zijn dan op het EK denk ik. Met de Zuid-Amerikaanse landen erbij, Mexico & USA. De Afrikaanse landen kunnen niet eens tactisch spelen dus die gaan ook geen muur metselen.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Betonvoetbalgenot en weer 80% ploegen die nog minder zijn dan oranje. Dat alles met een Russisch hooligan sausje.
Kijk er naar uit.
Het is hopen op klasseflitsen van individuen maar attractief voetbal kun je wel vergeten.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het betonvoetbal zal een stuk minder zijn dan op het EK denk ik. Met de Zuid-Amerikaanse landen erbij, Mexico & USA. De Afrikaanse landen kunnen niet eens tactisch spelen dus die gaan ook geen muur metselen.
Is geen bondscoach. Ik zie geen andere optie dan lowie.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Deze baas natuurlijk. De zweep erover, verwende pestventjes.
[ afbeelding ]
Voor de KNVB zou dat super zijn, maar ik denk dat Lowie persoonlijk het niet wil. Beter dan 2014 kan het nooit meer worden. Denk dat nu Robben en Sneijder een dagje ouder worden hij die prestatie ook in de verste verte niet meer kan gaan benaderen. En dat zal zijn motivatie zijn om het niet te gaan doen naar ik vrees.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is geen bondscoach. Ik zie geen andere optie dan lowie.
Laat hem nog even de Nederlandse Fatih Terim worden.
In 2014 speelden de meeste ploegen in de groepsfase al vooral om te winnen en naar voren, hopelijk zet die trend zich voort.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is hopen op klasseflitsen van individuen maar attractief voetbal kun je wel vergeten.
Spelen om niet te verliezen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |