Michel Preud'hommequote:Op maandag 27 maart 2017 08:50 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Ik hoop niet op Frank de Boer. Net als Blind is Frank met zijn ideeën blijven hangen in de jaren 90 van de vorige eeuw. Alsof voetbal sindsdien niet geëvolueerd is.
Net of Guardiola dit gaat doenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:20 schreef pokkerdepok het volgende:
guardiola
fuck off met van gaal, hidding of advocaat. allemaal allang geweest.
laten we eens een buitenlander aantrekken. en dan een echt goeie. misschien kan zo'n gast deze ramp weer op de rails krijgen en het nederlands voetbal weer iets van zijn trots terug geven.
wel. want hij houdt van ons. en geld.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:23 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Net of Guardiola dit gaat doenNatuurlijk niet.
Vergeet het maar, die gaat dit echt nooit doen. De kans dat Ernest Faber bondscoach word is nog groter.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
wel. want hij houdt van ons. en geld.
zeggen we dat johan cruijf het zo gewold had. dan doet ie het wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:27 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die gaat dit echt nooit doen. De kans dat Ernest Faber bondscoach word is nog groter.
Dit.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
WK gaan we niet halen, dus heeft geen haast.
''Redelijk grote naam'' in wat?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
[..]
Redelijk grote naam + momenteel clubloos.
Koeman heeft al tegen Foxie gezegd dat hij het niet gaat doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Wie wil Danny Blind opvolgen lijkt me een betere vraag. Ik denk dat Koeman gelijk de hoorn erop gooit als de KNVB hem belt.
Heel wijs.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman heeft al tegen Foxie gezegd dat hij het niet gaat doen.
Ik heb buiten Koeman en Van Gaal in de rest geen rotsvast vertrouwen als bondscoach. Als De Boer het wordt, hoop ik dat het pragmatische in zijn ziel toch wint van het filosofische gedeelte.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heel wijs.
Ik denk dat ze het best Ruud Gullit kunnen polsen. Als clubcoach niet zo geschikt maar als bondscoach zie ik hem wel zitten.
Volgens scrummie komt er veel Feyenoord talent aan!quote:Op zondag 26 maart 2017 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederlandse voetbal is dan dooier dan dood . Bereid je maar voor op nog een stuk 4 eindtoernooien die we gaan missen
Logisch, de eerste boeiende wedstrijd is september 2018; kwalificatie voor EK2020. Alles wat je tot die tijd speelt is nutteloos en levert alleen maar gezichtsverlies op. Kwalificatie voor het WK kan je sowieso vergeten, dus wie wil er tussenpaus spelen voor anderhalf jaar?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman heeft al tegen Foxie gezegd dat hij het niet gaat doen.
Alsof het daarom gaat voor Koeman. Die man zit midden in zijn Everton-project wat heel goed verloopt. Hij kan zelfs de top zes achterhalen wat ten opzichte van vorig jaar bij Everton een zeer knappe prestatie is.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:06 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Logisch, de eerste boeiende wedstrijd is september 2018; kwalificatie voor EK2020. Alles wat je tot die tijd speelt is nutteloos en levert alleen maar gezichtsverlies op. Kwalificatie voor het WK kan je sowieso vergeten, dus wie wil er tussenpaus spelen voor anderhalf jaar?
Najah die twee factoren zijn een combinatie, dat is wat ik bedoel; NIEMAND gaat een succesvolle loopbaan bij een club of ander land afbreken om nú hierin te stappen. Als je zoiets doet moet er wel een bepaalde 'upside' aan zitten, en die is hier nu minimaal. Ja, je maakt je onsterfelijk als je je nog weet te kwalificeren, maar die kans is zó klein inmiddels... En dan ben je de bondscoach die zich niet kwalificeerde voor het WK, en kan je tot eind 2018 beetje veredelde oefenpotjes spelen.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof het daarom gaat voor Koeman. Die man zit midden in zijn Everton-project wat heel goed verloopt. Hij kan zelfs de top zes achterhalen wat ten opzichte van vorig jaar bij Everton een zeer knappe prestatie is.
Van Gaal gaat nota bene adviseur spelen in de tocht naar een nieuwe bondscoach. Volgens mij heeft hij zich vlak na zijn tijdperk als bondscoach ook erover uitgelaten dat het hondenwerk of wat dan ook was.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:12 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Najah die twee factoren zijn een combinatie, dat is wat ik bedoel; NIEMAND gaat een succesvolle loopbaan bij een club of ander land afbreken om nú hierin te stappen. Als je zoiets doet moet er wel een bepaalde 'upside' aan zitten, en die is hier nu minimaal. Ja, je maakt je onsterfelijk als je je nog weet te kwalificeren, maar die kans is zó klein inmiddels... En dan ben je de bondscoach die zich niet kwalificeerde voor het WK, en kan je tot eind 2018 beetje veredelde oefenpotjes spelen.
Dus kom je uit bij de coaches die nu niks hebben of het uit de goedheid van hun hart doen, typjes als de Boer, de Mos, Advocaat, van Gaal (al is 'ie te trots denk ik), noem maar op.
Grote naam? LOLquote:Op maandag 27 maart 2017 09:31 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
[..]
Redelijk grote naam + momenteel clubloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |