zou een duur geintje worden voor de KNVBquote:Op zondag 26 maart 2017 23:29 schreef remlof het volgende:
Van Gaal interim. En daarna Ronald Koeman voor het EK2020.
Vooral de manier waarop de A-jeugd stelselmatig wordt overgeslagen, het is een schande.quote:Op zondag 26 maart 2017 22:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Een trainer die oog heeft voor alle Ajax talenten zou voor de verandering prettig zijn.
RonJansdans erbijquote:Op zondag 26 maart 2017 23:36 schreef Wotte het volgende:
Ron jans is de goedkopere optie, ik bedoel die won met een veredelt jupiler elftal de beker, dan moet zo'n EK toch geen probleem zijn voor deze held.
Bondscoach of Manager bij een club maakt wel een verschil, niet dat ik de optie niet achterlijk vind.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die Verbeek roepen moeten eens Bochum aan het werk zien
Als die bondscoach gaat worden wil die waarschijnlijk heel geforceerd er een speelwijze erin rammen door keihard te trainenquote:Op zondag 26 maart 2017 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bondscoach of Manager bij een club maakt wel een verschil, niet dat ik de optie niet achterlijk vind.
Dat wil iedereen doen behalve Koeman.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die bondscoach gaat worden wil die waarschijnlijk heel geforceerd er een speelwijze erin rammen door keihard te trainen
Niemand moet bondscoach willen worden in dat wespennestquote:Op zondag 26 maart 2017 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wil iedereen doen behalve Koeman.
Er ging wel een stukje in me dood toen die Decosseaux of hoe die Wibradirecteur ook heet vertelde dat hij in zijn eentje het bestuur van de KNVB vormt en samen met Hans van Breukelen het masterplan van vandaag heeft uit zitten rollen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand moet bondscoach willen worden in dat wespennest
Nederlandse voetbal is dan dooier dan dood . Bereid je maar voor op nog een stuk 4 eindtoernooien die we gaan missenquote:Op zondag 26 maart 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er ging wel een stukje in me dood toen die Decosseaux of hoe die Wibradirecteur ook heet vertelde dat hij in zijn eentje het bestuur van de KNVB vormt en samen met Hans van Breukelen het masterplan van vandaag heeft uit zitten rollen.
Co is te lang gestopt en dan wel met rijkaard komen.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Co kan echt niet, die is al veel te lang gestopt. Misschien wil het duo Rijkaard ten Cate toch weer. Maar de boer lijkt me de meest logische optie inderdaad
Sjon van den Brom kom er maar inquote:Op maandag 27 maart 2017 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat Van Gaal een van de adviseurs wordt in de zoektocht naar een nieuwe bondscoach.
Ik vrees voor de dag dat hij Ajaxmanager wordtquote:Op maandag 27 maart 2017 01:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon van den Brom kom er maar in
De rode loper ligt al uit met al zijn vriendjes en vriendinnetjes daarquote:Op maandag 27 maart 2017 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees voor de dag dat hij Ajaxmanager wordt
Die is binnen drie maanden weg dan als hij een keer verliest, die druk kan hij niet aan.quote:Op maandag 27 maart 2017 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees voor de dag dat hij Ajaxmanager wordt
En die van Breukelen zegt gewoon niks ! echt wtf waarom moet die Decowhatshisname dat doen ?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er ging wel een stukje in me dood toen die Decosseaux of hoe die Wibradirecteur ook heet vertelde dat hij in zijn eentje het bestuur van de KNVB vormt en samen met Hans van Breukelen het masterplan van vandaag heeft uit zitten rollen.
Nu doe je Andries Jonker te kort hoorquote:Op maandag 27 maart 2017 05:38 schreef TLC het volgende:
Klinsmann of Ranieri, Nederlandse trainers zijn net als de Nederlandse voetballers : allemaal verleden tijd.
Het is niet voor niks dat alleen Ronald Koeman de leiding heeft van een club in een grote competitie en dat terwijl er -tig Nederlandse trainers werkloos zijn. Get the fu..ing hint KNVB !
Juist.quote:Op maandag 27 maart 2017 05:38 schreef TLC het volgende:
Klinsmann of Ranieri, Nederlandse trainers zijn net als de Nederlandse voetballers : allemaal verleden tijd.
Het is niet voor niks dat alleen Ronald Koeman de leiding heeft van een club in een grote competitie en dat terwijl er -tig Nederlandse trainers werkloos zijn. Get the fu..ing hint KNVB !
Frank de Boer?quote:Op maandag 27 maart 2017 06:59 schreef JaafkeEHV het volgende:
Het liefste iemand zonder nederlandse achtergrond.
Hollandse school voetbal is leuk een aardig, alleen is het bij ons momenteel eerder speciaal onderwijs..
Droom:
claudio ranieri / roberto mancini
verwachting: Frank de boer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |