Ik ben naar Chips geweest vandaagquote:Op zondag 26 maart 2017 22:50 schreef minilot het volgende:
We zaten zo uitgebreid te dimsummen (kippenvoeten zijn niet echt mijn ding, zo blijkt) dat we de tijd een beetje waren vergeten en toen heb ik zelf maar grotendeels rennend de drie kilometer van Katendrecht naar Pathé de Kuip afgelegd om nog op tijd de gereserveerde filmkaartjes af te halen terwijl J. en zijn broertje er kalmpjes achteraan wandelden. Ging nog best goed, ik was al uitgehijgd toen de film eenmaal begon.![]()
Life, best vermakelijk, lekker tempo, tamelijk spannend maar knalt wel van plothole naar plothole.Niet een enorme aanrader, maar ja - ruimteschepen en buitenaardse wezens: dan móet ik er gewoon heen.
Ja tuurlijk, wie niet, maar da's toch van een andere orde dan de voetjes.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hou van gefrituurde kippenvleugels!
Heb ze liever met aardappels op een bakplaat in de oven, de smaak van de kip is beter en de aardappels smaken goddelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 23:47 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT was de kip lekker?
Ik hou van gefrituurde kippenvleugels! (wordt dat nog tv sticks genoemd?)
Dan lekker het knars kauwen
Heb je vroegah de serie gezien waar het een parodie op is?quote:Op zondag 26 maart 2017 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben naar Chips geweest vandaagGrappig, maar blij dat ik er geen 10,50 voor neergelegd heb
Doe ik maar dan met verse hele kip (of halve als ik alleen ben, breek de kip doormidden voor invriezen)quote:Op maandag 27 maart 2017 00:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ze liever met aardappels op een bakplaat in de oven, de smaak van de kip is beter en de aardappels smaken goddelijk.
Ik had ze alleen gefrituurd gehad. Hartstikke lekker. Toen was de gestoomde variant wel een verrassing. Niet zo'n blije.quote:
In een ver ver verleden als klein PdeHoog-je ja. Kan me er niet teveel van herinneren.quote:Op maandag 27 maart 2017 00:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je vroegah de serie gezien waar het een parodie op is?
Succes en veel plezierquote:Op maandag 27 maart 2017 06:08 schreef PdeHoog het volgende:
Nu opstaan en klaar maken voor mijn eerste fietsrit naar kantoor
Wat zijn jullie goed bezig met chocolade etenquote:Op zondag 26 maart 2017 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Tussentijdse mjanchocupdate. 4 geproefd, 2 onwijs lekker waarvan 1 perfect smeltgehalte om tijdens het sabbelen wel soppig te worden maar niet weg te druipen.
1 gewoon erg lekker met een vrij goeie sopwaarde, wel wat stevig (de idilio mini) en 1 net iets te.
Benieuwd naar nr 5.
Edit: nr 5 heeft drinken nodig. Espresso, port, anything. Voor zo is ie imo te (szanto tibor).
Jawel, maar geen 17.4 kmquote:Op maandag 27 maart 2017 06:42 schreef AnneX het volgende:
P: Heb je geen proefritje gemaakt al in afgelopen weekend?
Wat een gruwelijk tijdstip trouwens om op te staan.
Ik vooral. Het vrouwmens heeft gisteravond de witte voor driekwart soldaat gemaakt en er verder pas 1 geproefd.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:55 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat zijn jullie goed bezig met chocolade etenAls je van de pump street af wil, kan ik hem wel van je overkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |