Erg prettige stem om naar te luisteren, die Paolo. Max had ie meen ik geschreven omdat een vriend van 'm overleden was.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Paolo Conte - Max vind ik er nog zo eentje, en er zijn nog wel een paar!
Klopt ja!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg prettige stem om naar te luisteren, die Paolo. Max had ie meen ik geschreven omdat een vriend van 'm overleden was.
die vriend heette vast Max...quote:Op zondag 26 maart 2017 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Erg prettige stem om naar te luisteren, die Paolo. Max had ie meen ik geschreven omdat een vriend van 'm overleden was.
Die wil ik jou weleens horen draaien...quote:Op zondag 26 maart 2017 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Paolo Conte - Max vind ik er nog zo eentje, en er zijn nog wel een paar!
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die wil ik jou weleens horen draaien...
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of die vriend had z'n max bereikt, qua leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
teveel moeite om op te staan of te spreken?quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
teveel moeite om op te staan of te spreken?
Ben Netflix aan het kijken.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat worden de leukste shows vaak.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu komt er weer ff wat rustiger spul en ik zie wel waar ik naar toe ga!
Toffe gast als ie slaapt.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:18 schreef ToT het volgende:
Jeff Beck werd door sommigen hier geloof ik niet echt gewaardeerd?
Dat is duidelijk dan, ToT, wie dat was.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is duidelijk dan, ToT, wie dat was.
Types zoals Trigglypuff enzo!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als buurtpreventie met zo'n logo.
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:23 schreef peaceman het volgende:
Cage the elephant.. die komen op DTRH dit jaar
Ik heb mijn portie social justice warriors voor deze week wel weer gehad...quote:Op zondag 26 maart 2017 17:21 schreef ToT het volgende:
Van het volgende nummer heb ik echt een geniale cover gehoord, maar je moet veel over social justice warriors enzo weten voor je die kunt waarderen, dus draai ik het origineel maar!
Wat gaat de pot schaften?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
ToT ik moet even wat eten gaan maken, maar luister nog wel mee.
Ow?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie social justice warriors voor deze week wel weer gehad...
quote:Op zondag 26 maart 2017 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
ToT ik moet even wat eten gaan maken, maar luister nog wel mee.
Qua nummers, of ellende?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie social justice warriors voor deze week wel weer gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |