True, maar appels/peren.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In vergelijking met de meuk die nu de hitlijsten aanvoert, was dit nummer zo slecht nog niet.
ja en dat vrolijk gebrachtquote:Op zondag 26 maart 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
"I'd rather see a pretty face..... than someone like you..."
Werp even een blik op dit topic (vooral de onderste helft) en je herziet acuut je mening:quote:Op zondag 26 maart 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
True, maar appels/peren.
* OscarMopperkont zat net in de Top 40 van begin jaren 90 te neuzen...nou, DAAR stond OOK een HOOP bagger in![]()
Ik ken het topic. En mijn mening herzie ik niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werp even een blik op dit topic (vooral de onderste helft) en je herziet acuut je mening:
MUZ / De definitieve dood van de single?
Dat vind ik zelfs te ver gaan!quote:Op zondag 26 maart 2017 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ken het topic. En mijn mening herzie ik niet.
Of vind jij Koos Alberts medley, Corry Konings, Gordon, Jantje Smit de bom?
Nou precies, dat bedoel ik.quote:
Diaan komt onder haar dekentje te voorschijn, en gaat helemaal los op dit nummer.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan komt onder haar dekentje te voorschijn, en gaat helemaal los op dit nummer.
Is Diaan zien, of gewoon een brakke zondag hangdag aan het vieren?quote:Op zondag 26 maart 2017 16:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan komt onder haar dekentje te voorschijn, en gaat helemaal los op dit nummer.
quote:
Brakke zondag hangdag aan het vierenquote:Op zondag 26 maart 2017 16:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is Diaan zien, of gewoon een brakke zondag hangdag aan het vieren?
Waarom zou je daar in willen zitten?quote:
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De schone dromedarissen zijn op.
Zeg dat welquote:
Noteer ze maar even: Fleet Foxes, geweldige band!quote:Op zondag 26 maart 2017 16:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Ik was even weg, maar ik zie dat je verlengd hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:16 schreef peaceman het volgende:
zijn jullie klaar om een meesterwerk van 15 minuten aan te horen?
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:16 schreef peaceman het volgende:
zijn jullie klaar om een meesterwerk van 15 minuten aan te horen?
een andere keer dan maarquote:
Dat is al beter dan het Nederlands elftal gisteren.quote:
niet gezien, maar gelezen dat het een collectief falen was.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is al beter dan het Nederlands elftal gisteren.
Ik zou ze allemaal ontslaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet gezien, maar gelezen dat het een collectief falen was.
quote:Op zondag 26 maart 2017 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet gezien, maar gelezen dat het een collectief falen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |